ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

ستاره سرخ

ستاره سرخ ! بامن از پرواز بگو ! با من از راز بگو ! از غنچه های شکفته ای که با پرواز تو خندیدند وبه دنبال تو در آسمان عشق بال و پرگشودند . با من از لذت در عرش آرمیدن بگو ! از کبودی رخساره شیطان بگو !که شیطان سیاه هر گز ستاره سرخ نمی گردد . با من از بهشت خدا بگو ! از سرزمینی که پادشاهش پدر و مادرم رارانده است ولی تو خواهرگل نشانم را با خود برده است . لبخند سرخ تو را در آسمان می بینم . پرنده کوچک و مهربان درون سینه ات را , خونین نموده اند غافل از آن که از خون سرخ گلهای سبز و سرخ می روید . هنوز آن نگاهت را از یاد نبرده ام . نگاهی که با من از صدای عشق می گفت و از ندای عشق می خواند . یاد تو را از یاد نخواهم برد . فریاد تو را برباد نخواهم داد . امشب به میهمانی تو می آیم . تو با بهشتیان می خوانی و می خندی و ما هنوز در سوگ تو و رانده شدن از بهشت خدا گریانیم . من امشب با موسیقی کلام خود برای تو می خوانم . برای تو که پرشکوه ترین و درد ناک ترین و مظلومانه ترین نگاه قرن را داشته ای . برای تو که احساس می کنم احساسم ناتوان از آخرین احساس تو را نوشتن است . ...... امشب در آسمان ستاره ای می درخشد ستاره ای در کنار ستاره من و تو , ستاره ای که (او) با من و تو ما می شود ..... این پیام را برای تو و برای تولدت ودرروز تولدت نوشته بودم و در سالروز هجرت باشکوهت نیز چنین می گویم . هرچند هر لحظه , لحظه تولد توست . نداجان ! تولدت مبارک ! تولد ایرانی , تولد آزادی مبارک ! تولد کودک شیر خواره آزادی که مادرش را ندیده است مبارک باد ! چشمک بزن ستاره سرخ ! تا من با چشمانم روشنی حقیقت را ببینم . پاینده ایران , برقرار باد ایرانی , برافراشته باد پرچم سه رنگ سبز و سفید و سرخ ایران زمین ... ایرانی

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر