ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هرکی به هرکی 107

درتماس با لبهای زن داداش گلم پریسا و کوس مامان الیا م بودم .. پریسا با هیجان و هوس لبامو می بوسید و میکشون می زد . خیلی آروم زیر گوشم حرف می زد . از مادر شوهرش یعنی مامان الیای من نه این که حساب ببره ولی یه کمی ملاحظه اشو می کرد . حوصله کل کل کردن با اونو نداشت . دلش نمی خواست باهاش در گیر شه .-آریا اگه بدونی چقدر دلم می خواد زیر کیر تو باشم . این مامان سر پیری چقدر حرص داره . هم کیر فرنوشو داره هم کیر تو رو . می خواستم بگم که اگه ده تا کیر دیگه هم بیان سراغ مامان همه شونو تحویل می گیره ولی راستش منم یه جورایی از مامان حساب می بردم و نمی خواستم ناراحتش کنم . آخه احترام مادر واجبه و اگه فرزندی اذیتش کنه باید اون دنیا جواب پس بده و منم دیگه نباید با مادر جونم شاخ به شاخ می شدم . پریسا معلوم نبود چی زیر گوش فر نوش گفته که اون کیرشو محکم فرو می کرد توی کون مامان الیا . اونم از زوایای مختلف طوری اونو می گایید که سوراخ کونش درد بگیره -وااااایییییی فرنوش جر خوردم . پاره شدم . هنوز تا آخر مجلس چند تا کیر دیگه رو باید جواب بدم . تو که پاره پارم کردی . چی شد داماد گلم تو که خوب خوب داشتی منو می گاییدی . بکش بیرون بکش این سوراخم استراحت کنه -مامان مامان دوست نداری دامادت تو رو بگاد ؟/؟ به غریبه ها میدی و حالا به من آشنا که رسیدی ناز می کنی ؟/؟ حس کردم که یکی داره منو فشارم می گیره و با لگدی آروم یه علامت هایی میده .. چند لحظه کشید تا بفهمم که چی داره میگه -فرنوش جان . من الان کیرمو می کشم بیرون تو فرو کن تو کوس مامان . مامان هم حق داره چون اون باید تا فردا غروب همین جور فعالیت کنه . تو که نباید اون آلت کاریشو از کار بندازی . ما مردا اگه دردی داشته باشیم از ناحیه بیرونی میشه یه جوری ردیفش کرد ولی درد زنا مربوط میشه به ناحیه درون و خیلی سخته .. یه خورده کوس شر تحویل دادم و قبل از این که مامان یه چیزی بگه که مخالفت خودشو اعلام کنه یه فشاری به شکم الیا آورده و خودمو از زیر کشیدم بیرون .. آخیش راحت شده بودم . -آریا خوب در رفتی ها . یادت باشه به خاطر این کارت باید چند بار جریمه ات کنم . واسه فر نوش الکی دل نسوزون . حالا پریسا رو دیدی ما رو یادت رفت ؟/؟ -قربون شکل ماهت بشم . مامان من دوستت دارم . به دل نگیر . اصلا این طور نیست . تو چطور دلت میاد داما د عزیزمون فرنوش ناراحت شه .. -خب حالا برو آریا و این قدر مار مولک بازی در نیار . در حالی که با جفت دستاش سینه هاشو می مالوند گفت من با همین دو تا سینه هام شیرت دادم و بزرگت کردم و می شناسمت . دیگه نمی خوای پیش من فیلم بازی کنی -مامان نگاه کن فرنوش جون کیرشو کرده تو کوست . ولی اگه صد تا کوس بکنم یکیشون کوس مامان جونم نمیشه . کوسی که درش عشق و هوس با هم میاد سراغ آدم . مامان خالصانه کوس میده . حال میده -بسه پسر چرب زبونی دیگه بسه برو سر وقت عروسمون . نو که آمد به بازار کهنه میشه دل آزار . معلوم نیست اگه زن ببری چی میشی . یه دختر باید خودم برات جور کنم که حرف شنو باشه و مثل این نباشه که ندونه بزرگی و کوچیکی چیه . پریسا تا رفت دهن باز کنه و یه چیزی بگه جلو دهنشو گرفتم .. -عزیزم قربون شکل ماهت بشم من . نذار اینجا بهمون زهر ماری شه . بذار حالمونو بکنیم .. یه دو نفر دیگه رو گفتیم بیان به این دو تا بچسبن و من پریسا رو در روی هم قرار گرفتیم . پریسا با دو تا انگشتاش گوشمو کشید و اونو پیچوند . خوشم میومد از این حرکت و حسادتش . از این که می دیدم چقدر برادرشوهرشو دوست داره و دوست داره که در هر شرایطی بهش حال بدم . یه آخی گفتم که مامان الیا دادش در اومد -آهای چیکارش داری . پسرمو چرا اذیت می کنی -مامان من که نخوردمش . تو زیر کیر فرنوش حالتو بکن . انگار هرچی مرد این دور و بره باید بیاد سراغ تو . دستمو دوباره گذاشتم جلو دهن پریسا بعد آروم آروم دستمو از رو دهنش بر داشته و یه نگاه تو چشاش کرده و طوری با عشق و هوس همدیگه رو ور انداز می کردیم که یاد اون صمیمیت بین خودم با آهو و آرمیلا افتاده بودم . یواش یواش لبامو گذاشتم رو لبای پریسا خوشگله ام .. -آههههههه نههههههه خیلی بدی بدی آریا .. جز من به یاد همه هستی . اصلا فکر نمی کنی من بهت نیاز دارم . -ببین پریسا جون من توی خونه هم می تونم بکنمت . -آره ولی بعضی جاها درجه هوس آدم به حدی می رسه که با هر کیری نمی تونه راضی شه . تازه از طرفی منم دلم می خواد باهام باشی . بقیه منو ببینن و پز بدم که این برادر شوهر منه که هوای منو داره و هر چقدر که بخوام بهم حال میده . -ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر