ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هوس اینترنتی 24

یکی دو تا مانیتور و آینه دور و برم بود و این چند تیکه رو فرزاد دیگه بیش از حد سنگ تموم گذاشته بود . خیلی راحت کیر فرزادو که در حال شکافتن کوس شکافته ام بود می دیدم که چطور داره فرو میره توی کوسم و بر می گرده . خیلی صحنه باحالی بود . دلم می خواست کف دو تا دستمو می ذاشتم رو سینه هام و چنگشون می گرفتم ولی نمی خواستم فرزاد متوجه هوسم شه . شایدم فهمیده بود که من هیجان زده شده و هوس و تمنا داره از تمام وجودم می باره .. خب کوس خیسم خودش گویای همه چی بود .. بر شیطون لعنت .. نه نه .. چقدر تماشای کون درشتم بهم لذت می داد . کیر فرزاد و کون من خیلی به هم میومدند . یه ترکیب برازنده و دوست داشتنی . چه شود ! معرکه میشه . نمی دونم اون چی داشت می گفت ذره ذره کیرشو فرو می کرد توی کوسم ولی من دلم می خواست محکم تر و با شدت بیشتری کیرشو می کوبوند توی کوس .. طناز طناز شیطون نشو . ولش کن . .. نمی دونم شایدم این فرزاد مخصوصا این کارو کرده و دو ر و برو با پوششی قوی به صورتی در آورده که من صحنه گاییده شدن خودمو ببینم و به شدت حشری شم و نتونم کاری انجام بدم . یعنی بتونم خیلی کارا انجام بدم .. به حالت کونم که نگاه می کردم و اون سوراخ کوس و کیری که از دروازه تنگ و چسبون من رد می شد وسوسه شدم که فرزاد آب کیرشو خالی کنه تا بتونه با عکس و فیلمهای زیبایی که از این صحنه ها می گیره هیجانو به اوج خودش برسونه . -فرزاد اگه دستمو رو سینه هام بذارم اشکال داره ؟/؟ این جوری احساس میشه که من هوس بیشتری دارم -طناز جون هر کاری رو که احساس می کنی به جذاب تر شدن صحنه می تونه کمک بکنه انجام بده . -فرزاد جون اگه فکر می کنی  پخش و پلا شدن آب کیر به اطراف کوس و کون و رون پام صحنه رو زیبا تر می کنه صاحب اختیاری می تونی این کارو انجام بدی من حرفی ندارم . ولی نباید زیاد حشری بشی . -طناز جون تو خودت دیگه اینو باید بدونی که یه مرد وقتی که آبشو توی کوس یه زن خالی می کنه به اوج لذت می رسه که این کارو انجام میده .. در واقع توپشو می زنه به تور دروازه .. وقتی کیررو از کوس رد می کنه توپ از خط دروازه رد شده ولی اون چسبیدن به تور و داغ کردن و .. بقیه رو که خودت می دونی طناز جون . ما مردا وقتی جلق می زتیم کلی لذت می بریم اون وقت چطور می خوای من فکر کنم که نباید از کردن و خالی کردن تو کوست کیف کنم . اینو از من نخواه طناز قشنگ و نازم  چون نه تنها من بلکه هیچ مردی در دنیا نمی تونه این حس منفی رو داشته باشه . درست مثل این می مونه که تشنه باشی و آب هم بخوری اون وقت یکی بیاد و به تو بگه اگه ممکنه بعد از نوشیدن آب احساس  رفع تشنگی نکنی خیلی عالی میشه .. -خب فرزاد خیلی تو ضیح میدی مطلبو گرفتم هر جوری دوست داری عمل کن . فقط همه چی باید لذت بخش و طبیعی و تحریک کننده باشه . -جااااااان چشم .. چشاتو بخورم . فرزاد دوباره کف دو تا دستاشو رو بر جستگی دو تا قاچ کونم گذاشت و این بار کیرشو با سرعت و فشار همون جوری که من دوست داشتم می کوبوند به ته کوسم و درش می آورد و من با دو تا دستام سینه هامو چنگ گرفته و به عضلات صورتم فشار می آوردم  که حس و هوس شدید خودمو نشون ندم و فرزاد رو بیش از این از خود بی خود نکنم . حس می کردم که با یک عطش و هوس شدیدی در حال گاییدن منه ولی من نباید زیاد لذت می بردم . نباید از هدف خودم که بر ترین بودن می بود دور می شدم . دلم نمی خواست فی نفسه به مهر داد خیانتی کرده باشم . من اونو دوستش داشتم . با همه کوس خلی مهربون بود و هوای منو هم خیلی  داشت . حالا نمی دونم چرا خلاف میل خودم دوست داشت یه مرد دیگه با کیر خودش به من صفا بده و اونم با حال کردن من حال کنه حس کردم کیرفرزاد داره منو می سوزونه و هر لحظه در حال انفجاره و آتیش زدن . دلم می خواست ادامه بده و ار گاسم شم و اون نفهمه . نفهمه که دارم تا سر حد جنون کیف و حال می کنم. یه خورده از خودم خجالت می کشیدم احساس گناه می کردم . کیر فرزاد انگاری تو کوس من چسبیده بود وقتی که می رفت تو کوسم و می خواست بیاد عقب انگاری یه چسبندگی خاصی داشت که اونو داغ ترش می کرد . -طناز نمی تونم نمی تونم جلومو بگیرم .. این حرفا رو وقتی می زنند که دو تا هنگام سکس واقعی باشند و زن هنوز به ار گاسم نرسیده و مرد از زود انزالی خودش ناراحته و انتظار همراهی و هم دلی زن رو داره .. من نباید کم بیارم . چون در هر حال این حال و روزی رو که از فرزاد دیدم چه بخوام و چه نخوام تا لحظات و ثانیه هایی دیگه خالی می کنه . واسه حفظ سیاست گفتم مگه قرار بود ما با هم عشقبازی و صفا کنیم که تو با یه حالت عذر خواهی حرف می زنی از این که می خوای آبتو زود خالی کنی تو کوسم ؟/؟ یادت باشه چی بهت گفتم . من نمی خوام به مهرداد کمترین و کوچک ترین خیانتی کرده باشم .. ولی گاهی حس می کردم همین کیری که داخل کوسمه خودش یک سند خیانته . هرچند قلبم پاک بود و نمی خواستم با لذت یک خیانت  زیر کیر فر زاد باشم ولی این حقو داشته و دارم بخوام بهترین و زیبا ترین بودن خودمو در جایی نشون بدم که کسی ندونه من کی هستم ... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر