ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

بیست سال بعد 13

من وشهناز در حال بوسیدن هم بودیم -شهناز دوستم داری ؟/؟ -نمی دونم چرا این روزا همش همینو ازم می پرسی . فکر کردی این کار باعث میشه که همو فراموش کنیم ؟/؟ اوخ نمی دونی که بوسیدن تو چه حالی بهم میده . باعث میشه که با کیر  هوشنگ بیشتر حال کنم . -حالا دیگه کونت با یه کیر نازک تر حال می کنه . ناراحتی که چرا کیر من کلفته ؟/؟ -اووووهههههه نه این چه حرفیه که می زنی . کوس ما خانوما بیشتر با کیر کلفت حال می کنه و لذت می بره . -شهناز شهناز این دفعه که گیرت انداختم همچین می کنمت تو کونت که دیگه نگی  کونت با کیر هوشنگ بیشتر حال می کنه . حرفا رو طوری آروم و نپخته بر زبون می آوردیم که فقط خودمون متوجه می شدیم . چون می خواستیم این جوری راحت تر باشیم و اونا چیزی متوجه نشن . -بچه ها چیه پچ پچ می کنین . این جا چیزی به عنوان در گوشی نداریم .. داشتن با هامون شوخی می کردند . هایده : هوشنگ جون این اولین تجربه رسمی اوناست . این قدر سخت نگیر .. هوشنگ سخت به کون شهناز خیره شده و با دستاش طوری  قاچهای کون زنمو می گردوند که انگاری داره فرمون کامیون یا یه تزانزیت رو می گردونه . شاید دور کون شهناز از فرمون بزرگترین اتوبوس ها هم گنده تر بود .. هوشنگ خیلی پررو بازی در می آورد و بی خیال هم بود . -هایده جون دلت می خواد از بغل کیر شروین کیرمو بکنم تو کونت ؟/؟ --این قدر لوس بازی در نیار . می ترسم هیچی نشده دوستامو نو از سکس ضربدری فراری بدیم -اتفاقا من می خوام اونا رو بیشتر با این حال و هوا آشنا کنم . من و شهناز زبونمونو در آورده و همو می لیسیدیم . هایده : حالا میشه دو کبوتر عاشق یه چند دقیقه ای دست از سر هم ور دارن تا ما خانوما هم یه خورده با هم بلاسیم ؟/؟ -اوخ چی می گفت این هایده . زن دوستم کف دست منو گرفت و گذاشت زیر کسش . -کارتو بکن شروین منو ببوس کمر و شونه هامو . اون و شهناز بازم از هم لب می گرفتند . زنم شده بود آینه اون و خیلی خوب هر کاری رو که هایده می کرد مث یه طوطی تقلید می کرد . اخلاق اونو می دونستم . دوست داشت که آموزش و حرکاتو به نحو احسن انجام بده تا در مقابل این غرب زده چیزی کم نیاره . -جوووووون شهناز واقعا چه تن و بدنی داری . از اوناییه که هم می تونی به مردا حال بدی و هم به زنای لز بین . نمی دونی معرکه ای . هوشنگ کوفتت بشه . باید یه دعوت از شما بکنیم که بیاین امریکا .. -حالا بذار تو این تهرون خودمون پیش ببریم اونجا رو پیشکش .. -شروین چرا الکی مخالفت می کنی .. -من دوست ندارم زنم خیلی گشاد بشه .اونم به این زودی -ببینم تو زن بقیه رو گشاد می کنی خوبه ؟/؟ یک سوزن به خود یک جوالدوز به دیگران .. هایده : بنازم به این  جوالدوز شوهرت . -خیلی می سوزونه ؟/؟ -نه زیاد ولی یه جوری می سوزونه که از کیف زیاد می خوام تانگو برقصم . هوشنگ که از تماشای کیر من توی کون عیالش به وجد اومده بود هوسش زیاد شد و به زن من که کیرشو کرده بود توی کونش گفت که سرشو بگیره عقب و گاییده شدن هایده توسط منو ببینه .. -شهناز جون ببین کیر کلفت شوهرت چه جوری  نصف بیشترش رفته تو کون هایده . اشتهامو خیلی زیاد می کنه -خب منظور .. -کیر من تا نصفه رفته تو کونت . بذار یه خورده بیشتر فشار بیارم . -شهناز دستشو از زیر به کیر هوشنگ رسوند و گفت این که سه چهارمش تو کون منه . شروین نگاه کن ببین من درست میگم یا نه . خوب که نگاه کردم دیدم فقط دو سه سانت از کیر هوشنگ هنوز تو کون زنم نرفته .. -ای حقه باز .. همون کلک بازیهای قدیمو داری . شهناز گناهی نداره که این قدر سوراخش تنگه . شهناز : هوشنگ جون یه خورده بکش عقب دوباره بفرستش جلو این جوری حال کن . شهناز تا می تونست دلبری می کرد و از اونجایی که می دونست تونسته رفیقمو حشری کنه و ظاهرا کسش هم به خارش افتاده بود دوست داشت که زودتر کلک کار کنده شده . کونشو چند دور دور کیر هوشنگ گردوند .-آخخخخخخ آخخخخخخ شهناز جون .. کیرمو چلوندی آبشو پروندی .. داره میاد می ریزه .. حرکت پرشی کیر هوشنگو که توی کون زنم می دیدم آمپر هوس و هیجان من رفت بالا و نتونستم جلو خودمو بگیرم . -شروین اگه دوست داری آبتو بیار . می خوام کیرتو توی کسم حس کنم . نمی دونی که وقتی کیر کلفت میره توی کسم چه حالی بهم دست میده . تو امریکا  که بودیم هر چند وقت در میون از این بر نامه ها داشتیم ولی حس می کنم اینی که الان توی کونمه بهترین کیری باشه که تا حالا حس ولمسش کردم . -هایده جون از ته دلت میگی یا واسه خوشحالی من میگی . هوشنگ در حالی که با دستش آب کیر بر گشتی از کون زنمو رو لاپاش و فضای کس و کونش پخش می کرد گفت شروین جون اون دفعه هم بهت گفتم هایده جون همیشه حرف حق رو می زنه و یکی از دلایلی که عاشقشم همین صداقت و پاکی کلامشه .. .... ادامه دارد .. نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر