ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

بیست سال بعد 14

هایده جون آماده ای ؟/؟ -من که خیلی وقته آماده ام . آماده ام که .... زود باش . ببینم کیر تو نمی خاره ؟/؟ کسسسسم وااااایییییی کسسسسسسم به خارش افتاده .. اگه کیرتم می خاره باید اونو بمالونی به کسسسسم .. اوخ این هایده انگاری داشت ورد می خوند و منو جادو می کرد . کونشو دور کیرم و دور خودش می گردوند . وقتی که فهمید آبم داره همین جور می ریزه و حسابی کونشو خیس مالی می کنه شوهرش هوشنگ از خوشحالی جیغی کشید و به زنم شهناز گفت ببین شهناز جون تکنیک و فنو ببین . این تکنیک ها رو به این سادگی یاد نگرفته . نتیجه چند سال تجربه هست .. حس می کردم که من تا بخوام به این بی خیالی هوشنگ خان برسم سالها کار می بره . چه جور داشت کیف می کرد که زنش فنی کاره .. من که کیرم همچین توی کون هایده چلونده شد که فکر کنم تا قطره آخر آبشو توی کون خودش خالی کرده دیگه داخل رگها چیزی رو ته مونده نذاشته بود . ولی می دونستم یکی دو قطره ای هم اون ته می ماسه که از سر کیر بزنه بیرون و با دهن هایده حال کنم .. طوری آب کیر از کون هایده بیرون زد که انگار شیر آبو باز کرده باشی و آب با فشار زیاد بریزه بیرون .. هایده : شهناز جون می بینی . شوهرت عجب آبی داشته . ببین و حال کن .. بهت حسودیم میشه شهناز . حیف اگه واسه کار شوهرت نبود می گفتیم یه مدت جای هوشنگ و شروین عوض شه -هوشنگ : من یکی که موافقم پیشنهاد خوبیه .. من فوری موضوع رو عوض کردم نزدیک بود یه مثال بی خودی از زبونم بپره که توهین بشه به خانوما .. گفتم ولش .. خوب بود . جا داشت که کیرمو بکنم تو دهنش . اون خودش آماده بود برای این کار .. -اوووووهههههه هایده جون میک بزن میک یزن . -شروین فقط به من توجه کن و لذت ببر . فردا هم باید همین حالتا رو داشته باشی . اونجا دیگه نمی دونی چی به چیه و چه خبره . شاید برسه وقتی که کنار هم هم سکس کنیم ولی چند ساعت اول  جدا گانه کار می کنیم .. وای مردای ایرونی .. یعنی فکر می کنی دوستای دوران دبستانت حالا کیرشون مثل کیر تو  جوندار و کلفت باشه ؟/؟ فقط کلفت بودن کافی نیست . زن نیاز به یک کیر کاری و یک مرد با حال داره . کیر کلفت که نتونه تکون بخوره چه فایده ای داره .. هوشنگ :هایده خیلی حرف می زنی ها .. برو رو آموزش که این شاگرد خودتو استا کنی -از اون حرفا می زنی هوشنگ جون . ما خودمون شاگرد ایناییم و اومدیم که باهاشون حال کنیم . تازه داریم یه چیزی هم از این دو تا عزیزمون یاد می گیریم .. نمی دونم هوشنگ به شهناز چی گفت که اومد طرف کیر من که تازه آزاد شده بود و اونو گذاشت تو دهنش و شروع کرد به ساک زدن . اگه اون در شرایط قبل و هفته پیش بود این کارو نمی کرد .یعنی قبل از دیدن هوشنگ و هایده .. چون هر وقت کیرمو می کردم تو کس یا کونش و بعد می خواستم بذارم تو دهنش می گفت غیر بهداشتی و کثیفه ولی حالا با توجه به این که این کیر رفته بود توی کون هایده و دهنش و احتمالا هنوزم طعم کون هایده رو می داد نگفت که غیر بهداشتیه . اونو با هوس ساک می زد . غلط نکرده باشم اینو هوشنگ بهش گفته بود که اونو در شرایط رو یا رویی با چند تا مرد قرار بده که بیکار نباشه . در هر حال در این محفلها باید خورد و کرد .. ولی بازم سکس مهم تره . بیکار نباید نشست . هوشنگ یه چشمکی بهم زد و یه اشاره به کس زنش کرد و گفت رفیق شروین برو ببینم چیکار می کنی . اگه سر حالش کنی که دیگه تو خونه با ما نمی پیچه . منم سعی می کنم رو زنت طوری تلافی کنم که وقتی ما رفتیم  دوتایی با هم یه سرویس تکمیلی هم کار کنین نمی دونستم چی داره میگه با این وضعیت و شرایط نمی دونیم که دیگه اشتهایی هم واسه ما باقی می مونه یا نه . -شروین نترس . کیر که داشته باشی و کلفت هم باشه و همیشه هر وقت که اراده کنی بتونی توی کس فروش کنی هیچوقت از کردن سیر نمیشی .. زنا طوری راهشونو بلدن و عشوه گری می کنن که تمام خستگیها از تنت در میره و هوست بر می گرده . حتی اگه آبتم نتونی بیاری بازم دلت می خواد کیرتو بکوبونی تا ته کس و کون طرفت .. آخخخخخ که این پسره چقدر ریلکس بود . ومن حس می کردم که باهاش چقدر راحتم . یواش یواش داشت خیلی خیلی برام عادی می شد . کمر هایده رو با یه دستم گرفته و یه دستمو گذاشتم رو سینه اش و کیرمو از همون طرف کردم توی کوسش . -آهههههههه .. شروین شروین چقدر داغی .. ببینم شهناز کیرتو ساک زد این جوری دوباره سفت و شق شد یا ....؟/؟ -هیکل مامانی تو رو دید این جوری شد . کون تپل تو رو دید . هایده خوشگل و نازو دید این جور شد .. شهناز هنوز حرفه ای نبود و نمی دونست چی بگه ولی هایده خوب میدونداری می کرد . زیر چشمی یه نگاهی به زنم انداختم و حس کردم که یه نموره ای داره حرص می خوره ... ادامه دارد .. نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر