ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

فقط یک مرد 144

من و این جنده همین جور مشغول بودیم . چشای درشت و سیاهشو دوست داشتم که بخورم . خیلی شیطون و هیز نشون می داد . دیگه این هیز بودن فایده ای براش نداشت . یا باید می رفت خود ارضایی می کرد و از کیر مصنوعی استفاده می کرد یا با لز بینی کارشو پیش می برد . از قرار معلوم من باید از وقت خواب خودم کم می کردم و کمی هم ورزش می کردم تا کمتر خسته شم و بهتر و بیشتر بتونم سکس کنم . ظاهرا واسه این که بیشتر بهش مزه بده این هیفا جونمو میگم پاهاشو جمع کرد و دستاشو دور کمرم حلقه زد و با یه زور زیاد منو به طرف خودش کشوند . افتادم روش ولی لاپاش بسته شد و دیگه اون جور که راحت دلم می خواست نمی تونستم که کیرمو بکنم تو کوسش ولی یه خورده پاشو باز کرد تا من بتونم این کیرمو داخل کسش جا به جا کنم . چقدر ناز داشت این خانومه . هیکلش آبدار بود و هر جاشو که می خوردی حس می کردی آب همین جوری داره ازش می ریزه . .. باید یه کلاس اشتها باز کنی هم واسه من میذاشتن . هر چند تا حالا خود همین کس و کونها بهترین اشتها آور ها بودند ولی ممکنه آدم به یه جایی برسه که همه چی یه حکم یک نواختی رو پیدا کنه . کسی چه می دونه . دلم می خواست زودتر ار گاسمش کنم . طوری اونو بکنم که زود ارضا شه و دست از سرم بر داره . کتی منتظرم بود . افسانه دلش واسم جوش می زد . من کجا و این خراب شده  کجا اصلا از این کشور های عرب و حال و هواش خوشم نمیومد . نمی دونستم چیکار کنم . به خودم فشار آوردم که تا اونجایی که میشه خودمو نگه داشته باشم و جلوگیری کنم و بعد تو کوس هیفا جونم خالی کتم .. دیگه چشای این خواننده خوشگل کونی و جنده که حالا دیگه جز من خایه دار دیگه ای پیدا نمی کرد و نداشت از هم باز نمی شد .. می دونستم که اونم داره میره به جرگه ارضا شدگان توسط کیر کوروش همین طور هم شد و منم که دیگه  داشتم از حال می رفتم طوری به کمر هیفا چسبیده کیرمو توی کسش قفل کردم که خانومی تکون بخور نبود .. جااااان کس داغ و آبدارش آب کیر منو همین جوری قورتش می داد . چه حالی داشت و چقدر هم خنک شدم . مثل یه کشتی گیری که می خواد حریفشو خاک کنه منم هیفا رو یه دور بر گردوندم تا باهاش بیشتر حال کنم . البته اون خودش که ضربه فنی بود و پشتش رو کاناپه قرار داشت ولی با این کارم دمرش کردم . اون هیکل گنده اش سست شده بود . سست و شل طوری که خیلی راحت تونستم اونو بر گردونم . فکر کنم نتیجه ارگاسم شدنش بود حالا دیگه نوبت قاچای کونش بود و این که کیرمو بکنم تو سوراخ کونش . این جور کونا رو اگه آدم نکنه باید یه عمری حسرتشو بخوره . هر چند واسه من از اینا زیاد پیدا می شد ولی همه شون که هیفای مشهور نمی شدند . با ماچ و بوسه هایی که بهش داده بودم خودشو کونشو نرم تر کردم تا بتونم حال بیشتری باهاش بکنم . اونم دیگه رام و تسلیم من شده بود . حدس می زدم که نمی دونه قصد دارم چیکار کنم . . هر چی این کون لعنتی و گنده رو به دو طرف بازشون می کردم بازم نمی تونستم کیرمو به خوبی روسوراخ کونش سوار کنم . البته اگه در جریان بود و با من هماهنگی می کرد شاید راحت تر می تونستم کونشو بگام ولی در این شرایطی که من دوست داشتم ضربتی کار کنم شاید جور در نمیومد . با این حال کف دستمو گذاشتم رو کسش و دیدم یه چسبندگی خاصی رو دستم نشسته . آب کیر من و خیسی های کس قاطی شده بود . اونو همون دور و بر پخشش کردم و رو کونش مالیدم و در این رهگذر یه خورده هم رو سوراخ کونشو مالیدم نه طوری که حس کنه تمام فکر و ذهنم اونجاست . کیرمو یواش یواش رو سر سوراخش قرار دادم تا بیاد یه تکونی به کونش بده و متوجه شه که چی شده کیرمو با یه فشار و دو فشار کردم تو کونش .. -آخخخخخخخخ .. آخخخخخخخخ .. این آخ گفتنش هم مثل آخ گفتن های زنای ایرانی بود فقط یه خورده مثل کس عربیش کلفت تر بود . -بگیر جنده کونی . مگه میشه کستو بکنم و سر حالت بکنم و تو اون وقت کون ندی . فشار سومی رو هم به کیرم آوردم که این بار با یه آخ شدید تر ی که گفت پرده کنار رفت و بازم اون چند تا محافظ اسلحه شونو گرفتن طرف من .. -آهای مادر قحبه ها اگه راست میگین این لوله تفنگو بکنین تو کس و کون هیفا . دارم می کنمش دیگه . خفه اش که نمی کنم .. دیدم اون چند تا عرب گردن کلفت دارن میگن مرحبا مرحبا .. احسنت احسنتم .. -قربون آدم چیز فهم . حیف که می خوام زود تر از این خراب شده در رم وگرنه خوار مادر همه شما رو می گاییدم . حال میده تو کس عرب نطفه آریایی و ایرانی ریختن . دنیا رو زیر و رو می کنه . هر چند که همه ما آفریده یک آفریدگاریم و من باید به همه اقوام دنیا سرویس بدم و نباید به خودم مغرور شم . این قسمت بوده یا لطفی که شامل حال من شده که نسل دنیا و آدما رو از انقراض نجات بدم . ولی از هر چه بگذریم سخن کون خوش تر است . از ترس این که کیرم تماما بیرون کشیده نشه و نشه دوباره کردش توی کون یواش یواش عقب جلوش می کردم .. پدر سوخته چقدر خوشش میومد . داشت به این کیرم عادت می کرد .. هر چند می دونستم زبونم حالیش نمیشه ولی احساسات خودمو می ریختم بیرون -بخور بگیر هیفا خوشگله این کیر منو ببین چقدر حال داره و حال می کنی . مگه  میشه این همه کون داده باشی و با کیر من حال نکنی ؟/؟ کیف کن . حال کن دیگه گیرت نمیاد .. باید با کیر مکانیکی و پلاستیکی خودتو به گاییدن بدی . ... ادامه دارد .. نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر