ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

بیست سال بعد 17

من و شهناز دیگه ساکت شده بودیم و سعی می کردیم کمتر با هم حرف بزنیم . . با این حال من که زیرش قرار داشتم و به چشاش نگاه می کردم التماسو در چشاش می خوندم . ازم می خواست که کیرمو با آخرین توانم بزنم به ته کسش . می دونستم اخلاقشو . با این که همش از درد می نالید ولی وقتی که هوسش گل می کرد هیچی جلو دارش نبود . واسه این که پیش اون دو تا کم نیاریم و سیاست خودمونو هم حفظ کنیم با ایما و اشاره با هم حرف می زدیم . سرمو آروم تکون داده و با چشام بهش خندیدم . اونم با یه لبخند و چشمک حالیم کرد که به دل نگیرم و هر وقت که باشه من و اون باید هوای همدیگه رو داشته باشیم .. دستمو گذاشتم دور سرش و لبای زنمو رو لبام گذاشتم تا با بوسه هام آرومش کرده هوسشو زیاد کنم . کیر هوشنگ هم از پشت رفته بود توی کون زنم . یعنی شهناز هم کیر منو داشت و هم کیر یک غریبه رو. ولی از این که بیشتر با کیر من حال می کنه و این منم که بهش لذت میدم کیف می کردم . این هوشنگ هم که از پشت داشت کون زنمو می کرد مدام خودشو لوس می کرد . نمی ذاشت من و اون یه خورده در حال و هوای خودمون باشیم . بازم خوبی جریان در این بود که هایده خودشو به شوهرش چسبونده داشت باهاش ور می رفت . هوشنگ با حرف زدنای خودش  حواس مارو پرت می کرد . شهناز خودش داشت با کیر من کیف می کرد و اینو کس خیسش به خوبی نشون می داد ولی از اون طرف هوشنگ می گفت -شهناز جون می بینی کیر رو داری . کیف کن حال کن . چقدر کیر من با این کونت تنظیمه . -هوشنگ جون شهناز داره فعلا با کیر شوهرش حال می کنه . هر کیری که نمی تونه کسو سر حالش کنه .. -ولی شروین جون زن هرچی که سوراخ تنگ تری داشته باشه با همون بیشتر حال می کنه . فوری رو کردم به هایده و گفتم من چند بار به این هوشنگ باید بگم که هرچی خودش دوست داره رو به بقیه تحمیل نکنه . خب تو گاییدن  از کونو دوست داری دلیل نمیشه یک زن هم خیلی خوشش بیاد یا اونو بر کس دادن تر جیح بده . هایده هم به دفاع از من در اومد و گفت راست میگه هوشنگ جون . خودمن با کس دادن بیشتر حال می کنم تازه تقریبا همه زنا این جورند . مگه خودت نمی دونی تحریک هورمونی و عصبی در قسمت کس بیشتره .. حال و حوصله این بحث های الکی رو نداشتم . کمر شهنازو گرفته و اونو بیشتر به طرف خودم کشیدم و با ضرباتی تند از پایین به بالا کوسشو هر لحظه آبدار ترش می کردم .. صدای هوسش دیگه در اومده بود . -اووووووخخخخخخخخ .... جوووووووون شروین شروین جون از همون ضربه های آتیشی و باحالت بهم بزن .. ولم نکن .. هوشنگ هم واسه این که خودی نشون بده از پشت محکم کمر شهنازو داشت و چه گاییدن صدا داری به راه انداخته بود .. -وااااااییییییی هوشنگ جون فدات فدای کیرت من کونم درد گرفت .. آخ یواش تر شلش کن . -شهناز جون دیدی کیرم اگه کون با حال ببینه کلفت میشه ؟/؟ زنم از درد کون و کیر هوشنگ که به شدت داشت اونو می گایید دندوناشو به هم می فشرد .. دستمو از رو سینه هاش بر داشته و  با موهای سرش بازی کرده و سر و صورتشونوارش کرده و تا می تونستم به کسش حال می دادم تا درد کونو از یاد ببره . -اوووووووفففففف عزیزم عزیزم .. تحمل کن .. با کیرم حال کن .. هر وقت باشه باید این کیر رو داشته باشی . فردا شب که رفتی زیر کیر بقیه یادت باشه که کیر منو به یاد بیاری و حال کنی ... هایده : خواهش می کنم دستور دوپینگو بهش ندی . بذار اون یک زن خود ساخته شه . مثل تو که باید در این محفل ها خود ساخته شی . بذار حال کردن با دیگرانو یاد بگیرین و دیگه  سر هیچ و پوچ دعوا نیفتین و نسبت به هم حسادت نکنین .. -هایده خانوم چی داری میگی این حرفی که تو می زنی یعنی این که هر وقت که هوس کردی خودتو بندازی توی بغل یه نفر دیگه .. -نه شروین جان اصلا هم این طور نیست . من شاید گاهی از یه مردی خوشم بیاد . حتی شاید خوابشم ببینم . ببینم که لختم کرده داره تر تیب منو میده ولی اون قدر احترام واسه هوشنگ جونم قائلم که بدون اجازه اون نرم زیر کیر اونی که دوست دارم معشوقه ام باشه . چون اون درکم می کنه و می دونم کاری نمی کنه که من در زندگی حسرت بخورم . من خودمم هواشو دارم .. ولی از این موارد زیاد پیش نمیاد . چون خیلی  همدیگه رو دوست داریم و به خاطر همین درک متقابله که عاشقانه   ماهی چند بار با هم سکس می کنیم -خوش بگذره هایده جون کاش همه زن و شوهرا مثل شما بودند -داری دست میندازی ؟/؟ ..راستی راستی داشتم مسخره می کردم ولی گفتم نه خواهش می کنم هایده خانوم من اینو از ته دلم گفتم . شما رو تحسین می کنم ولی در دل می گفتم واقعا گیر عجب کس خلایی افتادیم .. ما هم کس خل بودیم ولی از درجه سبک ترش . ... ادامه دارد .. نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر