ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هوس اینترنتی 29

چقدر تصاویر زنده و طبیعی بود . از زاوایای مختلف می شد فیلم گرفت -طناز می دونی به خاطر تو چند تا دوربین اینجا کار گذاشته شده ؟/؟ حتی یه هارد هم داره جریانو ضبط می کنه .اون حرفای اضافه رو خیلی آروم زیر گوشم می گفت . شاید واسه این بود که نمی خواست زیاد خودشو علاف واذیت کنه . نه این که به خاطر من وقت نذاره بلکه واسه این که من عجله داشتم و می خواستم تمام فیلمهای اینچنینی رو سریعا با خودم ببرم . از فرو رفتن کیر  داخل کوس فوق العاده لذت می بردم . اوووووفففففف همون اولش با لذت و آتیش همراه بود . -اوووووووهههههه نهههههه فرزاد کسسسسسسم کسسسسسسم کسسسسسم .. من نمی دونستم این جادوگر چیکار کرده که  این مانیتور ها ی اطراف به وضوح صحنه سکسو نشون می دادند . تعجب می کردم که کیر و کس چه طور این قدر شفاف نشون داده میشن . یعنی این واقعا کس منه که تا این حد منو به هیجان آورده و این کیر فرزاده که انگاری یک متر نشون داده میشه .. هیجان داشت منو می کشت . -آخخخخ فرزاد فرزاد جون .. کسسسسم .. من فدای اون کیر درازت .. فشارش بده به ته  کسسسسسم تا اونجایی که میششششه . اوخخخخ نهههههه چقدر درد داره . شیرین و لذت بخشه . به حرفام توجه نکن .. فقط بکن . بکن جرررررم بده . کسسسسسموجرشششش بده .. اووووخخخ نهههههه می بینی فرزاد جون می بینی .. اون کیرررره که داره کسسسسمو آتیش می کنه .. آخخخخخ -جووووون طناز طناز ناز لذت ببر کیف کن . بگو داری حال می کنی . بگو -آررررره آررررره دارم حال می کنم . دارم کیف می کنم . الان زیر دنیا قرار دارم . زیر یه دنیا شادی .. با هر ضربه کیر فر زاد یه حسی در من زنده می شد که انگار در فضای دو دقیقه قبل از ار گاسم قرار دارم . -عزیزم عزیزم . خیلی هوسم زیاد می شد از این که خودمو به وقت گاییده شدن می دیدم . عجب بدنی ! عجب تن و هیکلی داشتم و دارم . خودم که از تماشای خودم خیلی کیف می کردم . همین طور از دیدن بدن و هیکل مردونه فرزاد که رو من خم شده بود و پاهامو وبعدشم کسمو به دو طرف باز کرده بود و کیرشو به طرف آخر کسم می فرستاد .. تنگ بودن کس این جور مواقع خیلی لذت بخشه .. -فرزاد فرزاد جوووون چقدر کلفتی رو حسش می کنم . دارم آتیش می گیرم . کسسسسم چقدر داغ شده . داره می سوزه . -لذت ببر طناز هر جور که بیشتر حال می کنی همون جوری حال کن . دوستت دارم دوستت دارم .. عاشقتم .. نمی دونم این حرفا رو از روی هوس سکسی می زد یا واقعا عاشقم بود . هر چی که بود می دونم شیفته من شده بود .. آخ که چه حالی داشت تماشای کیری کلفت داخل کوسی تنگ . بدون این که سرمو بالا بگیرم و صحنه رو طبیعی ببنم از چند زاویه گاییده شدن خودمو می دیدم . واقعا فرزاد یک هنر مند به تمام معنا بود . می دونست که باید چیکار کنه تا من اونو دوستش داشته باشم و به نوعی نسبت بهش احساس وابستگی کنم . البته اسم این وابستگی رو نمی شد عشق گذاشت . حس می کردم که کوسم باید خیس کرده باشه .. اون لکه ها و خیسی هوسو از تصاویر زنده اطراف می دیدم که با یه درشت نمایی خاصی هوسمو زیاد تر می کرد . با این که رو بدن من و روی کیری که میرفت توی کس و بر می گشت نشسته بود ولی همون منو داغ و سست کرده بود . دستمو دراز تر کرده و یه خورده هم سرمو خم کردم تا راحت تر پنجه هامو به کون فرزاد فشارش بدم . -اووووخخخخ طناز ناخناتو فرو کن تو گوشت کونم .. خوشم میاد با این که می سوزم ولی لذت می برم . آخ که اگه مهرداد شوهر گلت بدونه چقدر خوشحال میشه . تمام دارایی خودشو به اسم تو می کنه تا صحنه کس دادن و حال کردنتو با یه مرد غریبه ببینه -فرزاد بس کن من نمی خوام چیزی بدونه . تازه من که بهش خیانت نکردم و این فقط برای فیلم برداری و قرار دادن اون در اینترنته تا یه مشت کوس و کونهای از رده خارج شده در این سایتها خود نمایی نکنن . -آره طناز من خودم به خوبی آگاهم . من که نمیگم تو داری دروغ میگی . -پس ادامه بده .. زود باش تند تر .. نمی دونم چرا با هر ضربه از کیر فرزادکه  وارد کوسم می شد فکر می کردم که آبم می خواد بیاد . دیگه خودم بهش گفتم که سینه هامو بخوره . سینه رو در حد طبیعی که خودم می دیدم ولی در تصویر,  درشتی اون به اندازه ای بود که حتی مویرگهای اون هم کا ملا مشخص بوده و فوق العاده از این بدن زیبای خودم لذت می بردم . البته از تماشاش .  نوک تیز سینه هام به نوبت اسیر مکیدنهای فرزاد شده بودند . خیسی کوس من دیگه تمومی نداشت . هر چند قبلا هم منو بوسیده بود ولی بوسه اون در لحظاتی که کیرشو تو کسم فرو کرده بود و دستش رو سینه هام قرار داشت یه کیف و لذت دیگه ای می داد . از هوس نفس نفس می زدم . پوست سفید من یه حالت سرخ و سفید پیدا کرده بود . چه صحنه های باحالی شده بود . دوباره نگاه کردن به این صحنه ها می تونست  فوق العاده حشریم کنه ... ادامه دارد .. نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر