ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

ستاره سبز

ستاره سبز ! ستاره سرخ ! ستاره عشق ! ندای عشق ! ستاره جان و جهان !ستاره نگاه پرستاره ! امروز روز عشق است و من به بهانه عشق از تو می نویسم امروز روز عشق ایرانیست . روزی که خورشید از غرب و شرق طلوع می کند . امروز عشق برای ما  از عشق می خواند . عاشقانه می خواند . امروز عشق از راز نگاه می خواند از راز نگاه می گوید . اما تنها یک نگاه است که هنوز هم نتوانسته  است رازش را بخواند تا به من بگوید . آن نگاهی که ندایش را به خدایش رسانیده است . آری عشق آن ندا . ندا را به خود و خدا رسانیده است بی آن که بداند راز آن نگاه زیبا و پراحساس را . آن نگاهی که دلها را سوزانید واشک از دیدگان قلمهای سنگی جاری ساخت . . ستاره سبز امروز روز توست . امروز ماه تولد توست . ماه تولد من .. ومن باز هم از نگاه تو می گویم . آن نگاهی که از سنگینه های وجودم چشمه های پر حرارت عشق می سازد تا با جوهره احساسم همچو آرش آنچه را که در توان دارم تقدیم تو دارم و برای تو بنگارم . برای تو که مپنداری فراموشت کرده ایم برای تو که اسطوره عشقی . نماد روز عشقی . باز هم روز عشق است . روز حرارت دلها .. هزاران بار می گویم هرروز می گویم که هرروز روز عشق است . امروز دل بهانه تو دارد بهانه ستاره هفت رنگ یکرنگیهای هفت آسمان . امروز روز توست . هرروز روز توست . امروز با تو عاشقانه می خندم . ببین که آن نگاه همچنان مرا به نوشتن از عشق و نوشتن از تو وا می دارد . کدامین تیر می پندارد که می تواند قلب عشق را بسوزاند . ستاره سبز با من از گلبرگ های سرخ و سبز بخوان .. از گلهای بهشتی که تو را در بر گرفته اند تا همیشه تازه بمانند تا به بهشتیان بگویند که ما تازگی و طراوات خود را از تو می گیریم . ستاره سبز با من از گلستان بهشت بگو . با من از خار هایی بخوان که پای دیوان را از گلستانت دور می دارد . بگذار تو را ببینم  که خاکستر دیوان آتشین گلوله را چگونه بر دوزخ هفتم می پاشانی . ستاره سبز با من از خون سرخ پاکت بگو که چگونه زمین و آسمان عشق را گلگون نموده است تا امروز همچنان از سپیدی نگاهت بگویم تا همچنان غرق در اندیشه های نگاهت باشم . گاه می پندارم که جوهر قلم اندیشه ام در نوشتن از تو به انتها رسیده اما گوهر ارزشمند وجود تو آنچنان پهنای گیتی را در نوردیده که احساس می کنم هزاران هزار قلم دیگر برای نوشتن و سرودن از تو کم باشد . بگو چگونه برای تو بنویسم ..عاشقانه ..عارفانه ..مظلومانه ..بگو تا فریاد بزنم تا با ندای خود از خدای ندابخواهم که همچنان به من توانایی نوشتن از عشق را داده تا تا هر دم با واژگانی دیگر از تازگی عشق همیشه تازه بخوانم . ستاره سبز! امروز گلها پژمرده اند درختان خشکیده اند چشمه ها بی آبند سینه ها نایی برای نالیدن ندارند برگهای سبز بهار بر شاخسار های پاییز خشکیده بر زمین افتاده اند اما درختها همچنان ایستاده اند . می دانند که بهار عشق , بهار سبز عشق از راه خواهد رسید . ستاره سبز من ! با قلب خونینت بخند و با راز نگاهت از عشق بگو . بگو که با اشک خونینت درخت عشق ایرانت را سبز کرده ای تا در هوای تو و عشق به ایرانی بودن خود ببالیم . ببالیم که با گفتار و پندار و کردارنیک خود عشق ایرانی را عاشقانه ترین عشقها می دانیم . ستاره سبز ! امروز خورشید عشق بیش از هر زمان دیگری می تابد . می درخشد .. می سوزاند سنگها را و دلهای سنگی را می سوزاند تا جوانه های سبز عشق سر از خاک بر آورند تا بدانند که چقدر عاشقانه یکدیگر را دوست می دارند تا بدانند که  ریشه ها در خاک هم پیوندی عاشقانه دارند همچون زمانی که نسیم عشق در زیر آسمان آبی عشق وزیدن می گیرد وچمنها ی نغمه خوان عشق را در آغوش هم جای می دهد وچه زیباست سرود عشق وچه زیباست آن زمان که من تصویر زیبای تو ستاره سبز را در سیمای خورشید سرخ می بینم ودر قلب آسمان آبی ودر قلب سپیده دلانی که به صفای عشق می اندیشند ودر صورت عروس آسمانی که به خورشید سرخ می نگرد اما نگاهش را از او می گیرد . امروز روز عشق ایرانیست . روز دلهای پاک روز ی که شاید به ظاهر در کنارت نباشیم اما تو در کنار مایی . آنان که قلب پاکشان را مالامال از عشق سازند تو ستاره همیشه سبز را در آسمان عشق ایران زمین می بینند .. می بینند  تو یاقوت خدایی خویش را .. یاقوت عشق را .. دلها برای عاشق شدن می تپد دلها به عشق عشق می تپد اما همه جا سخن از بی وفاییست این  دشمن اصلی عشق .. ستاره سبز من ! می دانم که تو اینک راز عشق را می دانی . به آنان که می خواهند عاشق باشند و عاشق بمانند بگو که رازعشق چیست بگو که زنده ها باید چگونه زندگی کنند . امروز در ایران من در ایران تو در ایران ما غوغای دیگریست . امروز دلها به خاطر عشق می تپد . به من بگو چه باید کرد تا قلب عشق برای همیشه بتپد . ستاره سبز می دانم می دانم از وقتی که به بزرگ آسمان رفته ای عشق به زمین را کوچک می دانی اما این عشق به او عشق به بی نهایت هاست که ما را به تو می رساند . امروز روز عشق ایرانیست هر جا سخن از عشق است سخن از ندای عشق است . سخن از نیاز عشق و نیاز به عشق است . عشق محتاج وفاست و ما محتاج عشقیم . ایرانی عاشق ! به آسمان آبی عشق بنگر . پرچم سبز و سپید سرخ را این درفش کاویانی را دردستانت بگیر . با خون سرخت بر آسمان آبی باران بباران  تا شیطان صفتان عشق ستیز در سیلاب عشق ایرانی بپوسند . آن گاه با قلب سپید خود و با دعای جاودانه عشق آن چنان کن که زمین و آسمان سراسر سبز و خرم گردد واین است راز درفش کاویان .. راز پرچم مقدس ایران . آن روز من , تو تازه سبز عشقم را سبزینه تر از همیشه خواهم دید . آن روز آسمان نورانی تر از همیشه خواهد بود . آن روز اگر بخواهم پیدایت کنم باید به دنبال سبزینه ترین سبزینه ها باشم به دنبال زیباترین ستاره آسمان به دنبال ستاره سبز .. به دنبال ستاره سبز .... پایان .. نویسنده ... ایرانی 

14 نظرات:

ایرانی گفت...

ایرانی گفت...
آره داداش گرامی با معرفت عزیز در داستان خانوما ساکت برام پیام گذاشته ...با معرفت بامعرفت و دوست داشتنی ممنونم ازت به خاطر حسن نظر و پیام دلگرم کننده ات .. همین دوستیها ست که وادارم می کنه با انگیزه بیشتری برای بهتر نوشتن وبا احساس بهتر و بیشتری نوشتن تلاش کنم . روز عشق ایرانی و روز عشق بر شما و همه عاشقان مبارک باد ...ایرانی

یکشنبه ۱۷ فوریهٔ ۲۰۱۳، ساعت ۱:۳۵:۰۰ (GMT+۰

ایرانی گفت...

ایرانی گفت...
دوست نازنین علی آقا یا 2agh عزیز نویسنده محترم داستان فراموشی .. قسمتهای 10 و11 داستان مذکور دو سه ساعت پیش به دستم رسید .. در اولین فرصت و احتمالا فردا شب منتشرش خواهم کرد .. پاینده باشی ...ایرانی

یکشنبه ۱۷ فوریهٔ ۲۰۱۳، ساعت ۱:۳۸:۰۰ (GMT+۰۳:۳

ایرانی گفت...

آره داداش گل میگرن تومور عزیز در داستانهای هوس اینترنتی و بیست سال بعد پیام داده ... میگرن تومور خوبم مثل همیشه به خاطر لطف و محبتت و پیامهای گرمت سپاسگزارم . داستان هوس اینترنتی هفته ای یک بار شب جمعه ها و بیست سال بعد هم هفته ای دوبار سه شنبه ها و شب جمعه منتشر میشه این داستانها در حال نگارش بوده ومن اگه فرصت کنم بیشتر بنویسم قسمتهای بیشتری از اونو منتشر می کنم . روز عشق ایرانی بر همه عاشقان مبارک باد ...ایرانی

ایرانی گفت...

آره داداش گلم ! حسمای گل در داستان مامان تقسیم بر سه پیامی داده ... حسمای نازنین و ارجمند شما از طرف بنده صاحب اختیارید که هریک از داستانها را که دوست دارید کپی کرده در اختیار دوستان قرار دهید .. قابلیت و ارزش شما برای شخص من بسیار بسیار بیشتر از این داستانهاست که نوشته های من قابل شخصیت والا و مهر و دوستی شما نیستند . این افتخاریست برای من ..برای شما خوب دوست داشتنی آرزوی موفقیت می کنم ...ایرانی

ایرانی گفت...

آره داداش عزیز مایکل گرامی در داستان بیست سال بعد نظرشو اعلام کرده ...مایکل جان وجود دوستان با محبت و فوق العاده ای چون شماست که انگیزه نوشتنم را چند برابر می سازد وکلام زیبا و دلگرم کننده تان . پایدار وپاینده باشید ....ایرانی

ایرانی گفت...

آره داداش خوبم حسما جان در ذیل داستان بابا تقسیم بر سه مطالب گرم و پرشوری نوشته ...حسمای خوب و عزیز و مهربانم کلام زیبای تو از نژاد پاک آریا از اندیشه و گفتار و رفتار نیک آریا گفته .. از نسلی که دین را در کردارش می دیده ..محبت را در رفتارش و بر خورد با دیگران می دانسته است . ایرانی و آریایی اصیل خود را شریک و غمخوار زندگی برادر و خواهرش می داند . ایرانی اصیل آزاده است و آزادی و عشق را برای همگان می خواهد . حتی برای آنان که دوستش نمی دارند . حتی برای آنان که خود خواهند . ایرانی عزیز بخشندگی و شخصیتی به بلندای خورشید دارد . ایرانی عزیز نور پاکیها وگذشت است دشمن اهریمن ..ایرانی اصیل و عزیز چون شما پاک گفتار پاک رفتار و پاک اندیش می باشد و من در مقابل تمام این خصلتهای شما ایرانی آزاده و راست کردار چه می توانم بگویم . جز آن که به تمام ایرانیان و آریایی نژادان و آریایی صفتان درود بفرستم . ایران و ایرانی سربلند باد ! ....ایرانی

ایرانی گفت...

آره داداش مهربان apexaa جان در داستان خانوما ساکت نظرشو اعلام کرده ...apexaa جان عزیز و دوست داشتنی ! از حمایت و محبت و تشویقت بی نهایت متشکرم . راستش خودم فکر نمی کردم این داستان تا این حد علاقمند پیدا کنه که این افتخارو داشته باشم که دوستان بیشتری پیدا کنم . امیدوارم شرمنده شما عزیزان گلم با سلیقه های مختلف و قابل احترامتون نشم . apexaa نازنین شاد و خرم و خندان باشی ....ایرانی

ایرانی گفت...

آره داداش گل سید جواد در داستان خانوما ساکت نظر داده ....سید جواد جان منم ازت ممنونم به خاطر همراهی و همیاری همیشگی ات . بر قرار باشی ....ایرانی

ایرانی گفت...

با سلامی چند باره خدمت آره داداش زحمتکشم صادق عزیز هم در داستان بیست سال بعد شرمنده ام کرده ...صادق خان ! خوانندگان دوست داشتنی و عالی مرامی چون شما به من انگیزه می دهند که با عشق بنویسم . شادکام باشید ....ایرانی

ایرانی گفت...

آره داداش گرامی امیدوارم وقت کنی پیامهای روز عشق ایرانی رو منتشرش کنی ..ممنون میشم ....ایرانی

ایرانی گفت...

دوستان خوبم در سایت امیر به غیر از چند نفر بقیه همه غیبتون زده وخبر من که هیچی خبر این مجموعه رو نمی گیرین .. بچه های لوتی که گل کاشتن . با این که هنوز عضو انجمن لوتی نیستم . واقعیت اینه که اونا شرمنده ام می کنن و شما خجالت زده ام می کنین . واقعیتو باید گفت . خجالت زده از این نظر که از خودم خجالت می کشم کلی جنگ و دعوا دارم با خودم از قبرستون از عروسی از مهمونی فرار می کنم که چهار کلام بیشتر بنویسم و در خدمت شما باشم ولی انگار همه رفتند و هیچ خبری نیست .. یه خواننده افغانی بود یا تاجیکی که می خوند خونه خالی شهر خالی حکایت اینجا شده .. شب همگی خوش ....ایرانی

ایرانی گفت...

دوستان خوبم در سایت امیر به غیر از چند نفر بقیه همه غیبتون زده وخبر من که هیچی خبر این مجموعه رو نمی گیرین .. بچه های لوتی که گل کاشتن . با این که هنوز عضو انجمن لوتی نیستم . واقعیت اینه که اونا شرمنده ام می کنن و شما خجالت زده ام می کنین . واقعیتو باید گفت . خجالت زده از این نظر که از خودم خجالت می کشم کلی جنگ و دعوا دارم با خودم از قبرستون از عروسی از مهمونی فرار می کنم که چهار کلام بیشتر بنویسم و در خدمت شما باشم ولی انگار همه رفتند و هیچ خبری نیست .. یه خواننده افغانی بود یا تاجیکی که می خوند خونه خالی شهر خالی حکایت اینجا شده .. شب همگی خوش ....ایرانی

یکشنبه ۱۷ فوریهٔ ۲۰۱۳، ساعت ۲۳:۳۵:۰۰ (GMT+۰۳:۳۰)

m گفت...

درود بر ایرانی صاحب قلم طلایی و قلبی پاک امیدوارم روز و روزگارت خوش و خرم باشه
فقط آمدم که بگویم هستم و با تو می مانم و در اندیشه و فکر و قلب و روح و روانم جای داری نرا میسپارم به دل های عاشق .
فدات : آره داداش

ایرانی گفت...

با سلام و درود بیکران بر آره داداش همیشه دوست داشتنی ! با اندیشه و روح وقلبی طلایی ..یاور همیشگی من و ما. تو هم در دلهای من و ما جای داری به خاطر اندیشه ها و خواسته های پاک . سپاسگزارم از این که همیشه درکنار منی . بهترین ها را برای تو می خواهم شاد ترین باشی ....ایرانی

 

ابزار وبمستر