ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

یک عروس وهزارداماد 44

من به خیلی چیزای خوب و شیرین فکر می کردم داشتم به این فکر می کردم وقتی برم خونه یکی از مردایی که باهاش رابطه دارم وقتی که از زیر کیرش بلند شم و حال کردنم تمو م شه اون وقت به وقت بر گشتن می تونم این دلخوشی رو داشته باشم که خودمو بسپرم به کیر کامی .. گاهی وقتا هیجان درسکس بیشتر از خود سکس می ارزه . فانتزیهای سکسی که می دونی بالاخره تبدیل به یک واقعیت میشه تو رو به آتیش می کشونه ولی من که قصد داشتم به کامی خودم وفادار بمونم . نمی دونم شاید یه روز هم رفتم دنبال این احساس خودم . فقط تنها چیزی که می خوام بدونم اینه که حالا می خوام لذت ببرم . کامی رو روی تخت خوابوندم و چند لحظه ای به چهره زیباش نگاه کردم و کیرشو گرفتم تو دستم . یه دستی هم رو کسم کشیدم . می خواستم خودمو در انتظار بذارم و بیشتر حال کنم . اوخخخخخخ چه کیفی داشت . کیرش عجب پوست اضافه ای داشت . می دونم این پوست اضافه لذت می خواست . همیشه دنبال غذا بود . من خودم بهش می رسیدم .. خوب که به کیرش نگاه کردم و با دستم چند بار اون کیر زندگی بخش رو به یه حالت جقی حرکتش دادم گفتم عزیزم می بینم که صورتت سرخ شده ببینم چی ازم می خوای . چی می خوای که حال کنی . -یه چیزی می خوام که حالا نمی بینمش ولی مامان وقتی که بهم چسبید طوری خوشم اومد که خیلی بیشتر از بازی کردن با دستم بهم کیف میده ولی مامان جونم تو که به کیرم دست می زنی لذتش خیلی بیشتره .. -کامی جون مامان می تونه یه خورده از این کیر خوشمزه تو رو بخوره و لیسش بزنه ؟/؟ بهش میگن ساک زدن .. واسم ناز کرد و سرشو تکون داد . عیبی نداره بذار خودشو واسم لوس کنه ناز کنه . همه شو به جون می خرم . من به عشق اونه که به زندگی و آینده نگاه می کنم . دهنمو گذاشتم رو کیرش . با این که سفت بود ولی نرمی اون پوست های اضافی و ختنه نشده اش یه حالی بهم می داد که دلم می خواست تا ساعتها لیسش بزنم و میک بزنم و به این فکر کنم که وقتی بره توی کسم وقتی دوباره بره داخل کسم چه حالی بهم میده . این پوستی که لذت می بره و لذت میده اگه بخواد آبش زود بیاد شاید گاهی نتونه منو اون جوری که می خوام سر حالم کنه . می تونم یه اسپری بی حس کننده بزنم ولی اگه اون لذت نبره چی . در هر صورت باید قلق کارو بگیرم . اون هنوز به این نیاز داشت که دستشو بگیرم . کیرشو بگیرم . کیرو که خوب لیس زدم حس کردم که چون خیلی آبشو خالی کرده فعلا تا حدودی برای فعالیت جا داره .. از پهلو رفتم روبروش . صورتمو روبرو صورتش قرار دادم به اصطلاح غربیها فیس تو فیس شدیم . چشای خوشگلش نشون می داد که چقدر هیزه اما نسبت به من یه هیزی مظلومانه ای داشت . منتظر بود که من چیکار می کنم . ولی من باید به اون یاد می دادم که چطور شکارم کنه . تصاحبم کنه به چنگ بیاره . فقط منو و همینطور باید آگاهش می کردم که بقیه زنا و دخترا مثل مادرش نیستند که هر وقت که دلش خواست و کیرش شق کرد بره سراغ اونا و این که یه وقتی سادگی و هوس کار دستش نده که بخواد بیاد جلوی بابا فرشادی که باباش نیست با کسم وربره نیازشو اعلام کنه . سرشو به طرف صورتم حرکت داد و دستشو هم به طرف کسم . این بار من دیگه بی طاقت شده بودم . حس می کردم که کسم کیرشو می خواد . ولی گذاشتم تا اونجایی که دلش می خواد با دستاش کسمو لمس کنه -آخخخخخخخ کامی کامی انگشتاتو بکن توش . فشارش بگیر .. نازش کن . اگه خواستی با کف دستت محکم بزنش . نشگونش بگیر -مامان می تونم ببوسمش ؟/؟ -آههههههه نههههههه تو چی گفتی .. بگو بگو دوباره بگو آتیش منو زیاد کردی .. قبل از این که دوباره حرف بزنه و بگه واسه این که پشیمون نشه گفتم آره عزیزم چرا که نه می تونی ببوسیش می تونی بلیسیش .. دوست داشتم بیفته رو من . سنگینی سرشو بندازه روکسم و بعد شروع کنه به لیس زدن ولی از اون جایی که سر و میله تخت نزدیکم قرار داشت خودمو بالا کشیده کوسمو رو دهن کامی قرار دادم تا از یه حالت پایین به بالا لیسش بزنه . دستم رو میله های تخت بود و خودمو رو دهن و چونه اش حرکت می دادم . این جوری وقتی که لبه  های کسم به چونه اش می خورد و اون با لب ودندون و زبونش میکم می زد طوری به میله ها چنگ مینداختم که هر لحظه حس می کردم دارم از جا درشون میارم .. -اوووووههههه نهههههه کامی کسسسسسسم کسسسسسسم . بگو به من عزیزم . چطوری این همه به کارت واردی .. بگو بگو .. -مامان من هر وقت می بینم تو از یه حرکتی خوشت میاد ادامه اش میدم . اولین بارمه . -فدای تو پسر باهوش بشه مامان .. بیا روم . بیا روم پسرم . دیگه وقتشه که هم تو دلی از عزا در بیاری و هم من آتیشمو با کیر خوردن و کس دادن خاموش کنم ولی کامی می دونم آتیش مامانت هیچوقت خاموشی نداره . -مامان نگران نباش کپسول کامی همیشه با توست . کامی آتش نشان درخدمت مامی آتش فشان .... ادامه دارد .. نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر