ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

بیست سال بعد 15


حالا حس کرده بودم که دوباره هوس کون کردم گذاشتم تو کون هایده .. چند تا قطره دیگه تو کونش خالی کردم .  . مثل این که دیگه نباید به این فکرمی کردم که هوشنگو عصبی کنم یا اون چون توی کون زنم آب ریخته منم طوری کیرمو بکنم تو کون زنش که انگاری می خوام جرش بدم . ولی این بار واسه این که شهناز ببینه چطور با یک کون دیگه حال می کنم  به دو طرف کون هایده چنگ انداخته اونا رو به پهلوها بازشون کرده تا شهناز خوب دید بزنه .. شهناز کیرو داری ؟/؟ ببین چه جوری عین یه موشک سوراخ کون هایده رو می شکافه میره داخل . آتیش می کنه . سوخت این کیر خیلی زیاده .. این کونا باکشون واسه کیر من عالیه .-خیرشو ببینی عزیزم حالشو ببری . ولی می دونستم که حالش گرفته شده . بازم هوشنگ کونشوکرده بود آب کیر هوشنگ داشت از کونش می ریخت بیرون ولی با یه حالت خاصی زل زده بود به کیر من که رفته بود تو کون هایده .. شاید اون لحظه دلش می خواست کالیبر یا همون سوراخ کونش اندازه سوراخ هایده بود و می تونست در همین حد و اندازه ها بهم حال بده تا من حسرت یه کون گاییدن جانانه و مشتی رو نداشته باشم . هرچند فرداشب قرار بود با خیلی های دیگه باشیم و این به نوعی پیشواز رفتن بود که خودمونو حسابی آماده کنیم . من که کیرمو رو به جلو حرکت می دادم هایده هم با عشوه گری اونو رو به عقب حرکت داده و تا بخوام با چند تا ضربه سرعتی کونشو آب پاشونی کنم آب کیرم به نرمی و لی تند  تند خالی شد توی کون ناب یه زن ناب از فرنگ بر گشته .. می دونست چه جوری بهم حال بده . واقعا این غرب زده ها همه چی شون درسته حتی می دونن چه جوری سکس کنن و ازش لذت ببرن .  لذت بردن اونا از عشق و دوستی هم خیلی بیشتر ازلذت  ماست .. هوشنگ که رو تخت ولو شده بود و شهناز  دهنشو انداخته بود رو کیرش و داشت واسش ساک می زد .. -شهناز خوب حالا مرغ همسایه غاز شده ها .. کیر هوشنگو از دهنش در آورد و گفت جر بخوره این کوس من که نمک نداره. کم واست ساک زدم ؟/؟ چرا الکی آبرومو پیش دوستات می بری . هوشنگ : شهناز جون حالا خونتو کثیف نکن . شروین جون باهات شوخی کرده هر وقت باشه زن و شوهرین وپیوند کیر و کستون ابدیه . کار به جایی رسیده بود که من نمی بایستی آبروی شهناز خانومو پیش اون کسی که تن و بدنشو تقدیمش کرده می بردم . ای خاک عالم بر سر .. وقتی کیرم از توی کون هایده بیرون اومد معطلش نکردم . گذاشتم خانوم خوشگله به همون صورت قمبلی بمونه و بعد در جا دوسانت  پایین تر فرو کردم توکسش . -آخخخخخخخ جاااااااااان کسسسسسسم ... کسسسسسم ... وووووویییییی .. هوشنگ هوشنگ جون .. کیرش منو آتیشم زده کسسسسسسم داره آب میشه و میره هوا -نه هایده جون زن خوشگلم .. -قلبم هوشنگ .. -چیکار کنم . بگم شروین کیرشو از کست بیرون بکشه تا من یه چند لحظه ای بکنم تو کست تا خنک تر شی .. -نهههههه نهههههه کیف داره . دوست دارم دلم می خواد همین جوری بزنه . بکنه حال بده .. تمومم کنه .. جااااان .. فقط عشق و حال و هوسه .. اوووووخخخخخ من اونو واسه فردا هم می خوام .. هوشنگ از اون کیراییه که زود آبمو میاره .. این از کیر جکی هم بهتره .. -ولی هایده جون کیر اسمیت هم بد نبود .. -نه هوشنگ جون کیر جکی خیلی سفت تر و سر حال تر بود . کیر اسمیت درسته دراز بود ولی خیلی شل بود .. دهنم از تعجب وامونده بود . زن و شوهر سر کیر بقیه که کدوم کلفت تر بوده رفته تو کس و کون زنه دعوا داشتند .. -هوشنگ جون با هایده جون این قدر بحث نکن علف باید به دهن بزی شیرین بیاد این کیر هایی که هایده جون میگه تو کون تو که نرفت . زن قشنگت اونا رو چشیده و می تونه تشخیص بده کدوم بهتر بوده . حالا منم افتخار می کنم که کیر منو بهتر از کیر جکی و اسمیت می دونه -آخخخخخخخ فدای تو فدای کیر تو شروین که این جوری داری از من حمایت می کنی .. هایده پیش مرگ اون کیر کلفتت بشه .. آخخخخخخخ چقدر سفت و شق شده .. انگار نه انگار همین الان کون منو گاییدی . هوشنگ عزیزم اصلا دلم نمیاد بر گردم به امریکا .. جنس وطنی خیلی باحال تره .. تو ایران خودمون هم کیر های درست و حسابی داریم .. -هایده حالا یکی زد و مال این رفیقمون درست درمون شد دیگه دلیل نمیشه همه همین جوری باشه .. -هرچی باسن جون دار ترباشه آدم سر حال تره .. اوخخخخخ شر وین جون بکن بکن ..  اگه بدونی این شروین چقدر با اشتیاق منو میگاد .. دیگه این بحث های زن و شوهر منو دیوونه کرده بود . بیشترش شگفت زده ام می کرد . چقدر راحت از دم و دستگاه بقیه حرف می زدند . انگار نه انگار که با هم زن و شوهرن . شاید تا چند وقت دیگه من و شهناز هم همین جوری می شدیم . فعلا که چند تا چشمه شو با هم اومده بودیم به هایده خیلی مزه می داد چون هر بار که کیرمو می کشیدم بیرون و دست روش می کشیدم یه لایه از خیسی های کس رو دستم می نشست ... ادامه دارد .. نویسنده ... ایرانی 


0 نظرات:

 

ابزار وبمستر