ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

خانوم مهندس قسمت شصت وچهارم

بهرام که سابقه آشنایی قبلی با منو داشت و منم خیلی هواشو داشتم نرفت طرف زنا منم سریع کیرشو قاپ زدم و گذاشتم تو دهنم . از اون طرف سپیده هم که خایه مالی بهروزو می کرد با بهاره شروع کرد به پچ و پچ کردن که بهاره داداشش بهرامو کوک کنه که بیاد طرف اون . -داداش حالابیا این طرف یه خورده حال بده . آبجی بهاره ازت می خواد . کیارش هم که بوی فرند اصلی بهاره بود گفت تو دیگه ساکت شو دختر بذار ما اینجا حالمونو بکنیم . ببین دو تا سه به یک رو با هم داریم . عدالت باید رعایت شه . این بهروز خان حتما می کشیده که سه تا رو به دمبش  بسته .. آخ که چقدر با این حرفش خندیدیم . سپیده ساکت شده بود و دیگه به ما گیر نمی داد .. -جووووون کاوه کاوه .. کیرتو عشق است .. خودمو گذاشته بودم توی حس که با تمام وجودم حال کنم و لذت ببرم . در اون لحظه فکر می کردم که می تونم بزرگترین هنر پیشه دنیا بشم چون واقعا از سکس خودم لذت می بردم و این آرامشو داشتم که با این لذت طبیعی هم می تونم کاری کنم که حرص بهروزو در بیارم .. -اوووووففففف کاوه کاوه لبه های کسمو بازش کن .. -روشنک کست از کس سپیده خیلی تنگ تر نشون میده .. -آرررررره آرررررره کم کار تره .. تو باید بوی فرند من می شدی .. کیا که دیگه از پشت واقعا منو گاییده بود . طوری منو می کرد که هر لحظه حس می کردم رگها و مویرگهای کون و مقعدم می خواد بترکه ولی این که بگم حال نمی کردم دروغ گفتم . بهرام هم که دو سه دقیقه ای می شد کیرشو از دهنم در آورده بود و با وسط سینه ها و نوکشون بازی می کرد .. -بهرام جون کیرتو دوباره بذار تو دهنم وگرنه میگن حتما بیکاری . -هیچ غلطی نمی تونن بکنن . مگه سینه هم کردنی و حال کردنی نیست ؟/؟ -نه بیچاره این سینه .. همیشه  عقب افتاده هست . جزو فرعیاته -ولی من باهاش حال می کنم خانوم مهندس .. .. مسخره بازیش گل کرده بود . دلش می خواست کاری کنه که هم کیرشو فرو کنه توی دهنم و هم سینه هامو میک بزنه -پسر  تو اگه بخوای این کارو کنی باید سر و ته یکی کنی . این که نمیشه . کیر بهرام دوباره رفت تو دهنم .. چه حس قشنگی بود .. اصلا سرمو طرف اون چهار نفر نمی گرفتم باید با تمرکز به حال کردن خودم فکر می کردم و لذتی که می خوام از این جریان ببرم . دستمو از پشت می زدم به کونم که یکی با کون و کپلم ور بره که این جوری بیشتر بهم حال بده . کاوه دستشو گذاشته بود پایین رون و کونمو از وسط باز کرده کیا هم دستاشو یه خورده بالاتر از دستای کاوه قرار داده بود و خیلی عالی همه چی رو تنظیم کرده بودند . یه لحظه تصادفی چشام خورد به اون ور . خواستم رومو بر گردونم که حس کردم دیگه  از اون جایی که خودم در حال حال کردن بودم و خیلی هم لذت می بردم خیلی بی خیال شده بودم . واسه همین چشم از صحنه بر نمی گرفتم . بدی این که یک مرد با سه تا زن داره حال می کنه اینه که اون آقاهه نمی تونه در آن واحد به سه تایی شون حال بده و خودشم نمی تونه خوب حال کنه واسه همین بهش مزه نمیده ..  یه دو دقیقه ای که داشتم صحنه رو نگاه می کردم اون داشت کون بهاره رو می کرد اومد رو کسش و بعد بیتا جای بهاره رو گرفت و دو تا زن دیگه هم یکی با سینه های بهروز ور می رفت و یکی هم باسینه های زنی که در حال گاییده شدن بود .. من که دوست نداشتم در گروه سه زنه ها باشم . خوشم میومد سر بهروز دارن بلا میارن . نفسشو گرفته بودند . طوری  اونو پیچونده بودند که دیگه میرفت تا حتی نفس کشیدن هم یادش بره . کیر بهرامو از دهنم کشیدم بیرون و گفتم کاوه جون  یه جا به جایی صورت بگیره واسه تنوع هم بد نیست . کیا رو زیر خوابوندم و رو کیرش نشستم تا کسمو بگاد . بهرامو سوار کونم کردم و از اون طرف ساک زدن واسه کاوه رو شروع کردم .. کیا هم از بس منو گاییده بود قلق کس منو داشت . بهرام هم کیر با یه انگشتشو دو تایی کرده بود توی کونم .. آخخخخخخ با این کارش چه حالی می کردم ! بهروز لعنتی هم این صحنه رو به خوبی دید . یه متلک یا حرف نیشداری هم بهم زد ولی می دونستم از حرص و حسادتشه که داره این حرفو می زنه . چون اگه واسش اهمیتی نداشت تا این حد به ریزه کاریها دقت نمی کرد . -روشنک اگه جا داری منم کیرمو بیارم بغل کیر و انگشت بهرام خان بکنم توی کونت .. -تو اگه دستت بر میاد و می تونی برسی کوس و کون اون سه تا زنو  بهم جفت کن و با یه کیر یک ضرب به هر سه تاشون حال بده .. اگه نتونی اونا باید بیان با کیر همین مردایا بکن های قدیمیشون ارگاسم شن . ببینم شیلا خانوم بهت یاد نداده چه جوری باید یک زنو بکنی تا سر حال شه ؟/؟ البته سپیده جون هست می تونی ازش یاد بگیری . صورت بهروز عین لبو که چه عرض کنم عین کون بوزینه سرخ شده بود . چه حالی می کردم . کم آورده بود . هم در کل کل کردن با من کم آورده بود هم در سیرکردن زنا ... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر