ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

خانم مهندس قسمت شصت و سوم

چقدر دلم می خواست به جای این سه نفر بهروز باهام حال می کرد . نمی دونم اینجا من شرطو می بردم یا بهروز . داشتم به این فکر می کردم که حال کردن یه زن با سه تا مرد بیشتر حال میده یا حال کردن یه مرد با سه تا زن . به نظرم من می تونستم بیشتر حال کنم . چون یه مرد باید کنترل کننده باشه . اون چه جوری می تونه از سه تا زن لذت ببره ولی کاوه دیگه کارشو شروع کرده بود همون اول اومد سرشو گذاشت زیر کسم و زبونشو در آورد .. جووووووون لبه های کسو به دو طرف می کشید و کف زبونشو میذاشت اون وسط و دیگه مجال فکر کردن بهم نمی داد فقط لذت و هوس بود که داشت منو آتیش می زد . همونجا رو تخت وایسادم تا کیا هم از پشت بتونه کارشو بکنه . اون کونمو از دو طرف باز کرده بود و قبل از این که زبونشو بکشه رو سوراخ کونم از پشت کسمو لیس می زد .. -اوووووخخخخخ بچه ها بچه ها چه جوری دارین آتیشم میدین . اینو از کجا یاد گرفتین شیطونا .. آخخخخخخ آخخخخخخخ .. نیازی به فیلم بازی کردن هم نبود فقط پیاز داغشو با جیغ و داد های بیشتر زیاد می کردم . زبون کیا و کاوه از دو طرف می خوردند به هم . دو تا زبون و یه کس .. آهههههه چه حالی داشت . چه کیفی می کردم .. از این فوق العاده تر نمی شد . بهرام هم  ایستاده اومد لباشو گذاشت رو سینه هام ... نمی دونستم چیکار کنم . دستامو رو سر کدومشون بذارم . یه دست کم داشتم . داشتم آتیش می گرفتم .  یه دستمو گذاشتم رو سر کاوه و با دست دیگه ام بهرامو بیشتر به سینه ام فشار می دادم . کیا هم که یه انگشتشو کرده بود تو کونم . دیگه به هیچی فکر نمی کردم .. می خواستم حال کنم و واقعا داشتم حال می کردم . یک بی خبالی طبیعی که خیلی راحت تر می تونست بهروزو به آتیش بکشه چشامو هم بسته بودم . ولی خیلی دلم می خواست دراز کش همین کارا رو باهام انجام می دادند چون این جوری بیشتر بهم می چسبید و حال بیشتری می داد . فقط صدای بهاره و بیتا و سپیده رو می شنیدم که چه جوری عین شغال زوزه می کشیدند . انگار که زوزه کشیدن اونا هم نوعی ادا در آوردن بود .  صدای بهروز هم میومد که داشت فریاد می زد و می گفت آقایون  خسته نباشین . چه جوری دارین حال می کنین . سه تا مرد با یه زن سیرتون می کنه ؟/؟ لعنتی هر چی می خواستم چیزی نگم نمی شد . این پررو نمی ذاشت که چند لحظه آروم بگیریم و حالمونو بکنیم .. مجبور شدم که جوابشو بدم -بستگی به این داره که زنش کی باشه . تو اگه می تونی برو اون سه تا زنو راضی کن که می دونم نمی تونی و اونا باید بیان با کیر همینا ار گاسم شن . لالش کرده بودم . جوابی نداشت که بده فقط همینو گفت روشنک چرا این روزا این قدر حساس شدی طاقت شوخی رو نداری .. -من با کسی شوخی ندارم . حرفام و کارام همه جدیه . داشت رو اعصاب من راه می رفت . رو تخت دراز کش شدم تا کمرم آروم بگیره . پسرا بهم حال بدین . حال بدین که دیگه بد جوری هوس چند تا کیر مردونه رو کردم . یه پهلو روی تخت دراز کشیده بودم و  این بار کیا و بهرام از دو طرف لاپامو لیس می زدند . بهرام زبونشو رو سوراخ کون من می کشید و کاوه هم با سینه هام ور رفته و یواش یواش اومد پایین تر .. یه علامتی به کاوه دادم که بیاد بالاتر .. زیر گوشش گفتم که باید چیکار کنه . چون اونم از این که سپیده رو بهروز تور کنه خیلی ناراحت بود . -وایییییی چه بدنی داری روشنک . تنهایی می تونی ده تا مردو سیر کنی . خیلی حال میدی . یه نفره یه گردانو حریفی .  از همه جات داره آتیش بلند میشه .. صدای بهروز در اومد که می گفت داش کاوه این جورا هم که میگی نیست اون نتونسته یکی منو سیر کنه و کم آورد .. ..کثافت آشغال از نا امیدی داشت این چرندیاتو تحویل می داد که بر من پیروز شده باشه . صورتم سرخ شده بود .. -بهروز خان تو لیاقت جنده منده ها رو داری و از بس زنای هرزه رو گاییدی و اونایی رو که هر شب بغل یکی هستند جنس خوبو نمی تونی کنارت ببینی . .. بازم خورد و دم نکشید ولی این سپیده دیوونه به جای این که از من حمایت کنه دستمال زنی و خایه مالی رو شروع کرد . راستی راستی هم داشت خایه های بهروزو می مالید -روشنک جون یعنی میگی منم جنده هستم . ؟/؟ -نه منظورم این نبود که تو جنده هستی تو کوس خل هستی .. . اون چند نفر دیگه که از گردونه خارج بودند سر و صداشون در اومد که بچه ها ول کنین می خوایم حال کنیم این بر نامه ها چیه درست کردین . اینجا مگه میدون جنگه ؟/؟ .دیگه کار به جایی رسیده بود که قمبل کرده تا مردا بذارن توی کون و کسم . -پسرا هر جور دوست دارین حال کنین . کس و کون روشنک در خدمت شماست . مهندسی شده و کاملا فنی .. . رفتم رو کیر کاوه نشستم و کیارش هم گذاشت توی کونم . -جووووون بهرام بهرام تو هم بیکار نشین . بهم حال بده حال بده . از اون طرف زنا بهرامو صدا می زدند که بره طرف اونا و کمک بهروز -بهرام حق نداری بری طرف اونا تا من نگفتم . وگرنه تورو از کس و کون خودم محروم می کنم . این بهروز همون جوری که خودش گفته هر سه تاشونو حریفه ... ادامه دارد .. نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر