ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

مامان تقسیم بر سه 53

چه کیری شده بود .. اینجوری حس می کردم خیلی کلفت تر از وقتی نشون میده که میره توی کسم . -مامان چیکار داری می کنی خیلی شیطون شدی ها .. -مال خودمه و دارم باهاش بازی می منم .. یهودیدم یه چیزی رو من پرت شد . مبین بود که نتونست تحمل کنه و خودشو انداخت رومن-صبر کن چته چقدر آتیشت تنده باز خوبه که الان چند ساعته که یکسره داری منو می کنی .. از خود بی خود شده بود . کونمو از وسط به دو طرف بازش کرده و می خواست با فشار منو بگاد .. همچین فشاری به من وارد کرد که با یه جیغ بلند  یه  چند سانتی رو به جلو حرکت کردم . همین تغییر وضعیت سبب شد که کیرش یه تکونی بخوره و تیرش دو سانت پایین تر بشینه و فرو بره توی سوراخ کسم .. دردم کمی آروم گرفت . -جوووووون مبین می بینم که دوباره کسمو شکارش کردی . -چی شد من که سرشو چسبونده بودم به اونجات -عزیز دلم هر کاری یه راهی داره . نرم و نرم و با آرامش باید بر خورد کنی . خیلی ملایم .. ولی خودمونیم هر بار که می کنی تو کسم انگار تازه داری منو می کنی .. از لمس دستاش متوجه شده بودم که اون با حس کردن  کونم داره باهام حال می کنه و نخواستم دلشو بشکنم . -مبین بکش بیرون و بذارش تو کونم . خیلی آروم مثل یک جنتلمن واقعی .. بازم خدا پدرشو بیامرزه که ازم نپرسید مامان تا حالا کون دادی یا نه .. راهت تنگه یا خوبه و قابل عبور .. این کونو هر چه بکنی درسته که راهش نرم تر و گشاد تر میشه ولی اون چسبندگی و لذت بخشی خودش به مردا رو حفظ می کنه .. بر خلاف کس که وقتی گشاد شد دیگه  باید یه جورایی تنگش کرد . -مامان بیا ببرمت توی آب اونجا خیلی حال میده . -عزیزم خسته میشی تو آب منو بکنی . کونمو هم شاید نتونی خوب دید بزنی .. -من دوست دارم . خوشم میاد .. -بیا بریم پسر تو منو کشتی . دیگه چی می تونستم بگم . فعلا برای این مرحله ریش و قیچی رو دادم دست اون . کیری رو که به زحمت کرده بود تو کونم و تازه می رفتم که با دردش عادت کنم و حال کنم از کونم کشید بیرون و دو تایی مون رفتیم وسط آب ولی این بار خیلی راحت زد به هدف . طوری که انگار توپ گلف رو یه راست فرستاد که سوراخو پیدا کنه .. یه خورده خودمو خم کرده بودم و اونم از پشت بغلم زد آروم و با صدایی سر شار از هوس گفتم عزیزم خوبه .. حالا آروم شدی ؟/؟ لذت می بری ؟/؟ می دونستم که دلش می خواست در شرایط شفافیت آب می تونست کونمو ببینه و حرکت کیر رو تا با لذت بیشتری منو بگاد ولی دیگه حوصله عوض کردن آبو نداشتم . تازه داشتم با کیرش هم حال می کردم . . -پسر گلم عزیز دلم . کیرتو توی کونم تکون بده . بچر خونش .. بفرستش جلو بکشش عقب .. جووووون .. چقدر مزه میده .. بمال بمال زود باش روی کونمو بمال . حال بده بذار.. خودتم حال کن .. چقدر کیرش تیز شده بود . انگار تا روی ناف منم رسیده بود ولی می دونستم که این جور نیست و این جور لذت بردنا  منو تا به اون حد رویایی کرده . تازه اگه یه خورده بیشتر به کیرش فشار می آورد کونمو جر می داد . حالا دیگه خیلی نرم و عاشقونه منو می گایید . -مبین این جوری هم لذت بخشه ؟/؟ -اوووفففففففف مهسا جونم اگه بدونی که چه حالی میده .. نوک کیر تا ته  یا سر بیضه من همین جوری داره می لرزه و لذت می بره . این کیف داره تمام تنمو می لرزونه . مامان من دوست ندارم الان آب بریزم . الان نمی خوام تمومش کنم . می خوام در این حال خودم بمونم .. -بمون بمون عزیز دلم تا هر وقت که دلت خواست در این حال خودت بمون و لذت ببر -ولی نمی دونم چرا دست خودم نیست .  فکر می کنم آبم می خواد بریزه .. -بازم عیبی نداره هر جور دوست داری .. اگه خواستی خالیش کن و دوباره کیرتو بکن توی کونم . این بار تا دلت بخواد می تونی منو بکنی .. می ترسید کیرش اون تیزی سابقو نداشته باشه. یه لحظه دیدم دستاشو مثل یه چنگک دور کمرم چسبوند و ولم نکرد . حرکت و پرشهای کیرشو توی کونم حس می کردم . چشامو بستم و رفتم به عالم عشق و هوس تا بتونم از این لحظه ها نهایت استفاده رو بکنم . جووووووون چقدر سوراخ کونم داغ شده بود و به تن داخل آبم لذت می داد . مبین آبشو توی کونم خالی کرده بود .. -عزیزم کیرتو همون داخل داشته باش اگه می خوای بیشتر منو بکنی و با کونم بیشتر حال کنی همونجوری داشته باش .. یه خورده  به اندازه یکی دو سانت به طرف عقب و جلو حرکتش بده به سکس و لذت و اون فانتزی هایی که دوست داری فکر کن تا  دوباره کیرت سفت تر شه .. -مامان چقدر اطلاعات خوبی در این زمینه داری . همین کارو هم انجام داد . خیلی زود تر و سریع تر از اون چه که فکرشو می کردم تیز تر شدن و دراز تر شدن کیرشو توی کونم احساس می کردم . این بار تند تر منو می گایید و منم بیشتر کیف می کردم .. --بکن بکن مبین .. بکن که امشب واسه ما یه شب فراموش نشدنی بشه ... ادامه دارد .. نویسنده ...ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر