ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

نقاب عشق 18

چرا من اونو رنجونده بودم . اون از اولش دلش واسم می سوخته . اون منو دوست نداشته . اون می دونسته من داداشش نیستم . به من ترحم کرده .. مامان فرشته هم که عادت کرده بود به من ولی از این می ترسید که بهناز به من بگه موضوع رو ویعدش با هم دوست شه . من اصلا براش مهم نبودم . اون دوست مامان فاطمه منه .. مامان واسه چی تنهام گذاشتی ؟/؟ تمام راه رو می دویدم .. می ترسیدم از این که بهناز به دنبالم باشه .. من همه چیزمو از دست داده بودم .. رفتم پارکی و رو یکی از نیمکتهای درختی اون نشستم . یه چیزی رو دلم سنگینی می کرد . حس می کردم چهره ام پر از غم شده ولی دیگه نمی تونستم اشکی بریزم . دوچرخه جواد پسر کوچیکتره جعفر خانو که چند سالی ازم بزرگتر بود رو گرفته و دیگه با اون می رفتم مدرسه . این بار راحت تر می تونستم بهنازو تعقیب کنم و بچه بازی در بیارم . اون دیگه پشت سرشو نگاه نمی کرد . نمی دونستم دنبال چی هستم و با چی دارم می جنگم . درسامو خوب نمی خوندم . بهناز رو روز به روز دست نیافتنی تر احساس می کردم . اون شده بود واسم یه رویا . با این که در واقعیت خودشو تسلیم من کرده بود . اما غرورم در هم شکسته بود . احساس حقارت وپوچی می کردم . یه روز که طبق معمول تعقیبش می کردم دیدم که یکی داره بهش متلک میگه . اینو که دیدم جوش آوردم و رفتم جلو .. -آهای آشغال مگه خودت خوار مادر نداری .. تا بفهمه چی شده یکی گذاشتم زیر گوشش و با مشت و لگد افتادم به جونش .. معلوم نبود که دو نفر دیگه از دوستای نامردش از کجا پیداشون شد که افتادن سرم ودیگه زورم به سه نفرشون نرسید . بهناز فریاد می کشید و چند تا مرد میانسال خواستن بیان کمک که با چاقوی ضامن دار یکی از اونا که روبرو شدند ترسیدند .. اونا فرار کردند و بقیه اومدن رو سرم . بهناز گریه می کرد و خودشو لعنت می کرد . از درد نمی تونستم از جام پا شم . سر و صورتم همه خونین بود ..تازه تونستم یه تکونی به خودم بدم که یاد دوچرخه افتادم .. شانس آوردم که اونو ندزدیدن . بقیه که دیدن راه افتادم رفتند و من تا خونه بهنازو همراهی کردم . اصلا حالم خوش نبود و نمی تونستم سوار دوچرخه شم . بهناز تمام راه داشت گریه می کرد .. -دیوونه حالا خوب بلدی غیرت نشون بدی . تو خجالت نمی کشی نمیگی بابات که نیست یه زن  و دختری که سالها مثلا جای خواهر و مادرت  بودند توی خونه تنهان . شرم نمی کنی ؟/؟برات متاسفم .. -من باید برم -بیا بالا -نمی خوام فرشته جونو ببینم .. خودم گیج شده بودم . گاهی بهش می گفتم مامان گاهی فرشته جون و گاهی فرشته خانوم .. نمی تونستم مث یه ماه پیش نگاش کنم . پس بی خود نبود که مامان معمولا سعی می کرد پیش من رعایت کنه .. دیگه نمی خواستم به این چیزا فکر کنم -بهنام مامان نیست . رفته حرم . تا واسه نمک نشناسی مث تو دعا کنه . چطور دلت میاد کسی رو که جوونی خودشو گذاشته واست تا این حد عذابش بدی -اون واسه تو هم زحمت کشیده -منم دارم همینو میگم . تو خودت جواب خودتو داری میدی . اون با این که هیچ مسئولیتی در مورد تو نداشته ولی مثل بچه خودش ازت نگه داری کرده . گناه اون چی بوده ؟/؟ اون خواسته که مامانت بمیره .؟/؟ اون خواسته که زلزله طبسو با خاک یکسان کنه که بیشتر فک و فامیلامون بمیرن ؟/؟ که هنوزم که هنوزه تازه یادشون میاد که خیلی ها مفقود شدن . خیلی ها رو از قلم انداختن . به من بگو با تو باید چیکار می کردند .. بهنام چرا نمی خوای بفهمی من دوستت دارم . عاشقتم . چه روزایی که دلم می خواست سرمو بذارم تو بغلت و نازم کنی . بهم بگی دوستم داری عاشقمی . بیا بریم زخماتو بشورم . اگه مامان تو رو این جوری ببینه دیوونه میشه .. بهناز بمیره چرا این جوری شدی ؟/؟ راستشو بگو هنوز حس برادرونه داری ؟/؟ یا عاشقمی ؟/؟ -بهناز تو اینو نمی دونی ؟/؟ یه برادر همش خواهرشو تعقیب می کنه ؟/؟ از راه دور نگاش می کنه ؟/؟ اونم  تا وقتی که می خواد درو باز کنه و بره توخونه ؟/؟ -منو کشوند و بالاخره رام حرفاش شدم . فقط کار اون بود که منو ببره به همون جایی که درش احساس غریبی می کردم . -راستی بهنام یادم رفت اینو ازت بپرسم این بچه بازیها چیه در آوردی . میای دنبالم و تعقیبم می کنی ؟/؟ که مثلا منو ببینی و دلت آروم بگیره ؟/؟ خودت بیا کنار من و دلت آروم بگیره . ادای مجنونو در میاری که سر به بیابون گذاشت . خب که چی بشه . لیلی که به بیابون نرفته .. خیلی دیوونه ای . هر کی ندونه فکر می کنه که معشوقه تو چه بی وفاییها که نکرده و چه کار د ها که به جیگرت نکشیده . اصلا از این بچه بازیها خوشم نمیاد . در حالی که رو تخت اتاقش نشسته بودیم و اون داشت سر و صورتمو تمیز می کرد ازش پرسیدم  تو بودی چیکار می کردی -هیچی .. یهو بغلم زد و تا بخوام یه کلاسی بذارم طوری قفلم کرد و منو بوسید که حس کردم غرور از دست رفته امو داره بر می گردونه ... ادامه دارد .. نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر