ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هوس اینترنتی 28

فرزاد دونه دونه انگشتامو می ذاشت توی دهنش و به نرمی اونا رو می لیسید .. -طوری می خوریشون که انگاری داری کسمو لیس می زنی . -فکر کردی جاهای دیگه تنت منو به هوس نمیاره ؟/؟ ..  یواش یواش یه خورده داشت خجالتم میومد از این که اون پیش خودش فکر نکنه که من دارم با تمام هوسم حس خودمو نشون می دم واسه همین یه اشاره ای بهش زدم و واسه این که بازم بهش بگم همه اینا به خاطر طبیعی تر شدن فیلمه خیلی آروم طوری که صدا نیفته بهش گفتم عزیرم چطوره . نقشمو می تونم خوب بازی کنم .-عالیه طناز . حرف نداری . -ادامه بده ادامه بده . کف پا مچ پا .. هر سانت از تن منو تو دهنش مزه مزه می کرد . جووووون یه کیفی می داد که حتی یه  درصد از این حسو وقتی که با مهر داد  بودم نداشتم . فرزاد می دونست با هام چیکار کنه . چه جوری بهم لذت بده . طوری که هر تیکه از تنمو حس می کردم که برام نقش یک کسو بازی می کنه . ولی خوب که بهش خیره شدم خیلی هم خوش تیپ و جذاب بود . نمی دونستم کجای تنمو بخوره . سرشونه ها و بالای سینه توپر و خوشگل منو در مرحله بعدی قرار داده بود . همراه با میک زدن سینه ها به طرف بالا نفوذ کرده بود -فرزاد فرزاد جونم خوب واردی . هر جارو که می خوری انگاری هوس می کنم یه جای دیگه رو بخوری . دلم نمی خواست به این زودیها دست از سرم بر داره یا به یه مرحله ای برسه که کار زود تموم شه . بازم سرمو گذاشتم زیرش و گفتم -ببین عزیز من یک فیلم بلند می خوام . کوتاه نباشه . -اتفاقا منم نظرم اینه که یه دی وی دی طولانی یا یک فلش هشت گیگ تحویلت بدم .. -نمی دونم اینی که لاپاته کارش از یک ترا بایت هم گذشته . -اگه می خوای الان تحویلش بدم . -می خوام مزه بگیرم بعدا . -بگو چی دوست داری تا همونو تقدیمت کنم . بگو با تو و نازت چیکار کنم طناز -هر کاری کنی درسته فرزاد .. همین جور پیش برو خوب راهتو واردی . می دونی چیکارم کنی . فقط حالا منو ببوس می خوام بغلت بزنم . هوسمو نشون بدم . حالا این اون بود که زیر گوش من زمزمه می کرد .. -ببینم همه اینا واسه فیلمه ؟/؟ -مگه غیر از این می خواست باشه ؟/؟ اینو گه گفتم  دستاشو دور کمرم قرار داد و لبای تشنه امو یه بار دیگه به قفل لباش بست . زانوشو گذاشته بود لاپام و با کس خیسم ور می رفت . کسم خودشو آماده کرده بود تا پذیرای کیر دراز فرزاد شه . تنها چیزی که بهش فکر نکرده بودم این بود که آیا می تونم تحمل این کیر قطور رو داشته باشم .. وقتی که به حال کردنش فکر می کردم می دونستم که خیلی راحت می تونستم کیرشو قبول کنم . مگه چم از زنای دیگه کمتر بود . یک ملکه زیبایی باید ملکه قدرت هم باشه . تازه قرار نیست که تا ابد کوسم تنگ بمونه ولی یه خورده هم باید رعایت می کردم . ازش خواستم که بازم باهام ور بره تا  فیلم پر تر و جذاب تر شه . این جوری می خواستم اونو فریب بدم ولی خودمو چی . منی که ادعا می کردم که نباید جز به مهر داد به مرد دیگه ای فکر کنم . خود بر تر بینی  خودم منو به این راه کشونده بود ؟/؟ یا بی خیالی اون ؟/؟  ولی می دونستم از اون زنایی نیستم که بخوام هر دقیقه و ثانیه به دنبال مردی غیر از شوهرم باشم و بخوام  به دنبال تنوع طلبی و شهوت رانی باشم . کاری که خیلی از زنا انجام میدن واین جوری پیش شوهرشون عزیز تر هم هستند ولی من نمی تونم این جوری ریا کار باشم . تازه مهرداد خودش راضیه که من بهش خیانت کنم ولی راضی به انجام این کار نیستم . فرزاد دستشو جلو چشام تکون داد -طناز خوابی ؟/؟ .. یک بار دیگه این واقعیتو به یاد آوردم که اینجا دیگه از مهرداد خبری نیست و باید به اونی که روبرومه توجه داشته باشم . فرزاد همچنان به شیطنت خودش با زانو ادامه می داد . اونو می ذاشت لاپام و رو کیس خیس و لغزون من می غلتوند . وقتی این کارو می کرد چشام بسته می شد و لبامو جمع می کردم . می دونستم که اونم خیلی خوب شاهد این حرکات منه و شک می کنه به این که این فیلم بازی کردن منم نوعی فیلمه  . یه خورده که رو من خم می شد کیرش می خورد به پاهام . دلمو بیشتر می برد به این که حس کنم وقتی که کیرشو فرو کنه توی کسم چه حالی پیدا می کنم و کسم و اسش چه عکس العملی نشون میده . وقتی فرزاد لباشو گذاشت رو لبام بازم خیلی آروم بهش گفتم هر کاری که لازمه انجام بده که در قسمت فینال کار هم باید از زوایای مختلف فیلم بگیری . یعنی حالت کیر داخل کس از روبرو از پشت .. کون سوار کیر .. طاقباز و...-طناز نگران نباش همه اینا رو خیلی خوب واردم . هر قدر هم که بخوای معطل می کنم و لفتش میدم تا اون فیلمی که باب طبع توست ردیف شه . سرمو به طرف یکی از مانیتور ها بر گردوندم . چهره من داد می زد که سر شار از هوس و تشنه کیرم و اگه مواد بهم نرسه هر لحظه امکان تلف شدنم وجود داره . . عجب دور بین های قویی کار گذاشته بود این فرزاد . کیرشو در تماس با کسم قرار داد . -آخخخخخخ فرزاد وقتشه وقتشه دیگه . -طناز خیلی وقته که وقتشه .. اگه می خواستم کیرشو ببینم باید سرمو بالا می گرفتم ولی از پهلو و با یه نگاه به مانیتور کناری همه چیز به خوبی مشخص بود .... ادامه دارد .. نویسنده ..ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر