ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

مامان تقسیم بر سه 49

کف دستاشو خیلی آروم گذاشته بود روی کفی که روی کونم نشسته بود . بین کون من و دستای اون فقط یه فاصله کفی بود . شاید گرمای دستاشو حس می کردم . ولی با همه اینی که حس می کردم فاصله ای بین اون دستا و کونم نیست بازم یه دنیا فاصله رو احساس می کردم شاید به خاطر این بود که دلم می خواست دستاشو در تماس با کونم قرار بده . روی کون کفی من بلغزونه . باهاش حال کنه و حال بده . چقدر با هوسی دو طرفه این کارو به خوبی انجام می داد این فاصله چند میلی بین دست و کونو چند دقیقه ای طولش داد تا دستاشو به کونم بچسبونه . -آههههههه عزیزم چی حس می کنی .. -مااااامااااااان دلم می خواد چشامو ببندم و پرواز کنم . تو که نمی دونی این چه جوری آدمو جادومی کنه . کاش همیشه کنار من بودی -من همیشه کنارتم همیشه باهاتم . همیشه براتم -وبرای بقیه پسرات .-عزیزم این قدرحسود نباش . بعضی وقتا یه حقیه که باید بین چند نفر قسمت شه . گاهی هم آدم باید خودشو بین چند نفر تقسیم کنه . امید وارم بتونی مامانتو درک کنی حالا بیا و از این لحظه ها استفاده کنیم کیف کنیم لذت ببریم . حالا که معین نیست و میلاد هم توباغ نیست ما خیلی راحت می تونیم از این لحظه ها استفاده کنیم -مامان ! معین که برگشت بازم تحویلم می گیری ؟/؟ -عزیز دلم مگه یه باغبون میشه یه گلشو دوست داشته باشه بهش آب بده و برسه ولی یه گل دیگه شو فراموش کنه ؟/؟ اون نمی تونه و طاقت نداره که پژمردگی گلهاشو ببینه . اونم گلهای خوشبو و خوش عطرشو . آروم آروم رفتیم داخل آب . هرچند  ارتفاع یا عمقش تا نیمه های بدن ما هم نمی رسید . آب کف آلود شده بود -مبین جون این جوری کون منو که نمی بینی -درسته که نمی بینم ولی در خیال خودم ضبطش کردم . وقتی هم که لمسش می کنم بیشتر می تونم تصورش کنم . -پس خودتو بهم بچسبون بذار منم کیرتو لمسش کنم . بذار اونو حسش کنم . سر و تنه مون بیرون ازآب و رو دیواره و سکوی حوضچه قرار داشت و کون و پاهامون داخل آب بود . مبین آروم آروم منو می بوسید . صورت و پس گردنمو غرق بوسه کرده و یواش یواش اومد پایین تر و نوک سینه امو گذاشت توی دهنش . هر چند با این کارش بین کیرش و کون من فاصله افتاد ولی وفتی که اون نوک سینه هامو می خورد حس می کردم که داره قلبمو میک می زنه . چقدر از این تپیدنهای وقت سکس خوشم میومد و میاد . حس می کنم که هر زنی مثل من همین احساسو داشته باشه . وقتی که هوس اوج می گیره و بازم داره میره بالاتر . تو همش می خوای بدونی وقتی که اوجش بیشتر شه وقتی لذتت بیشتر شه چه  حال و حالتی پیدا می کنی . تو حتی نمی تونی با اون لحظه ای که درش قرار داری کنار بیای چه برسه به این که لحظه های هوسناک تری رو تحمل کنی .. مثل این که  یک عسل شیرینو بخوای با شکر شیرین ترش کنی . خوب که سینه هامو میک زد خودشو بالاتر کشید و بهم چسبوند . دهنشو گذاشت دم گوشمو خیلی آروم و با هوس زیاد در حالی که کیرش در تماس با چاک کونم قرار داشت گفت مامان این کیرمنم می خواد یه دوشی بگیره . می خواد یه غسلی بکنه ولی با آب کس تو . در گرداب کس کوچولو و تنگ و ناز تو .. -عزیزم کس مامان چی داشته که این قدر طبعتو شاعرانه و لطیف کرده .. نمی دونی چقدر از ترکیب سکس و عشق خوسم میاد . بفرست بره کیرتو بفرستش بره توی کسم . بفرست که من دارم از هیجان دق می کنم . غسلش بده . کیر تمیزتو اون داخل تطهیرش کن . کیر پاک و نجیبتو . بفرستش تو کسم . با خیسی های کس مامانت غسل کن . اگه غسلت درست نباشه درست نیست که دیگه منو بکنی .-مامان چیکار کنم که غسل کیر من درست در بیاد -آها مبین جون این شد یه حرفی . واسه این که درست در بیاد تو باید وقتی که اونو فرو کردیش توی کسم نیمساعت اون داخل حرکتش بدی و گاهی هم حرفای قشنگ و سکسی بزنی . -مامان جونی از کجا بفهمم که غسل کیر رو درست انجام دادم ؟/؟ -کسم خودش اعلام می کنه .. کیر مبین مثل یک ماهی زیر آب و مثل یک زیر دریایی کارشو شروع کرد .. اوخخخخخخ چه حالی می کردم با این کیر . با فضای عطر آگین  داخل حموم که بوی خوش بهترین و معطر ترین صابونها به مشام می رسید . صابونایی که رایحه اون هوسو خیلی بیشتر می کرد . کیر مبینو که داخل کسم حس کردم احساس آرامش و امنیت می کردم . ضربه زدن داخل آب کمی جلو ی تحرک رو می گرفت ولی مبین با نرمی و ملایمت این کارو انجام می داد -مامان مامان جونی من خوشت میاد -مگه میشه کیر توپ پسرم داخل کوسم باشه و من حال نکنم ؟/؟ من که سیر نمیشم . دست از سرت ور نمی دارم . -تا آخرش باهاتم مامان تا هر وقت که تو بخوای و بتونی لذت ببری . -پس بزن بزنش بزنش حال بده . بکن منو . لذت ببر ازم مبین . لذت ببر و لذت بده . .... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر