ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

بابا تقسیم بر سه 100

بابا چه حالی میده تماشای خون کس .. حالا دیگه راحت شدم . چه راه سختی هم رفتم . اوووووخخخخخ بابا بابا  من دیگه نمی دونم چی بگم . از کدوم لحظه شیرین زندگیم بگم . برای یه لحظه فکرم رفت پیش مهناز . مادر بچه ها اگه اون زنده بود دیگه کار به اینجا ها نمی کشید . ولی حالا من باید کاری می کردم که دخترام خوشبخت شن . تا کی می  تونستم به این وضع ادامه بدم . هیشکدوم از اونا قصد از دواج نداشتند . می گفتند ما پیش تو راحت تریم . همه شون دوست داشتند اون دو تا دیگه از دواج کنند و قال قضیه کنده شه خودشون همه کاره خونه شن . -نونا چیکار می کنی کثیفه . دخترم هیجان زده شده بود . -عزیزم بابات دکتر خودت هم داری دکتر میشی  این چه جورشه . -بابا اگه بدونی چقدر خواب این لحظه ها رو می دیدم .. رفتم کیرمو شستم و نو نا هم خودشو تمیز کرد و آبی هم به دهنش زد . -حالا عزیزم تا اونجایی که دلت می خواد می تونی کیرمو بخوریش -پدر جونی حالا تیزش می کنم تا تو بفرستی به اون خونه ای که مدتهاست آرزومه صاحب اصلی اون خونه بره توش . -ببینم کیر من مهمون کست نمیشه ؟/؟ -صاحبشه بابا .-می تونم بیام داخل ؟/؟ -بفر مایید بالای سر پدر جونم -سر بمونه هزار سال .. -اووووخخخخخ منو ببوس ببوس پدرم . ببوس . نازمو بکش . بگو دوستم داری .. کیر دیگه رفته بود توی کس . از بس کون تنگ دخترای گلمو گاییده بودم  کردن کس هم از نظر هماهنگی کیر با سوراخ تنگ به خوبی انجام شد . فقط نونا از هوس به خودش می پیچید . . کس های جواهر نشون دخترایی که نمی شد قیمتی رو اونا گذاشت دیوونه ام کرده بود . داغ و چسبون همین جورکیرمو می فرستادم که تا انتها بره . -نونا نونا دخترم چیه داری از حال میری ؟/؟ -نهههههه بابا اصلا فکرشو نمی کردم تا این حد آتیش بده . دارم می سوزم . یه جوری عجیبی بهم حال میده من می خوام می خوام همیشه می خوام . حالا زیاد زیاد می خوام . امشب نمی خوام چیزی بخورم . وقت تلف میشه می خوام کیر تو رو بخورم . تند تند بکن .. اوووووههههه بابا جونم .. چرا تا حالا بهم نمی دادی . چرا اذیتم می کردی . خوش به حال نورا الان یه ساله داره بهت کس میده . کس نونا از بیرون کمی کوچیک تر به نظر می رسید و مال نینا هم که خیلی نقلی بود . .  گاییدن سه تا کس رنگارنگ چه حالی به آدم می داد . آخخخخخ خیلی .. دو تا لبه های کس نونا از دو طرف کیر منو به داخل هدایت می کرد . وقتی که به  نصفه ها می رسید حس می کردم که بقیه راه رو به زحمت رو به جلو حرکت می کنه . ولی بازم جا داشت اونو بفرستم . کیرمو که می کشیدم عقب و دوباره می فرستادمش جلو هم زمان با اون چشای دخترم باز و بسته می شد . . کس خیس و فوق العاده خیسش نشون می داد که اونم در اوج هوس قرار داره و بی اندازه تمنای کیرمو داره . چهار تا انگشتمو گذاشته بودم روی کس و قسمت بالاش و اونو  اسیر حرکت دورانی روی کس کرده بودم . جووووووون از این بهتر چی می خواستم . من راضی ..نونا راضی همه راضی . .-پدر تند تر .. خواهش می کنم . همون جوری که با زبون کسمو می خوردی و می شدم دارم میشم . . بابا جونم ولم نکن . من نیاز دارم . می خوام . می خوام . -منم می دونم نیاز داری دختر قشنگم . منم بهت نیاز دارم . این رابطه و این تماس و این هوس نیاز هر دوی ماست . منم با تو حال می کنم قشنگم . بیا خوب بغلت بزنم . دستاتو بذار دور کمرم می خوام با عشق  بغلم بزنی . با عشق بغلت بزنم . و با هوس بکنمت .. قصد داشتم اونو ببوسم پاهاشو دور پاهام قلاب کرده بود و قبل از این که من برای بوسیدنش اقدام کنم لباشو رو لبام گذاشت . . کیرم تقریبا توی کسش ثابت مونده بود با این حال تا اونجایی که جا داشت اونو در حرکت می گاییدم . طوری از خود بی خودش کرده بودم که با کف دستش به سینه ام فشار می آورد تا منو عقب بزنه ولی ول کنش نبودم . یک لحظه لبامو پس از مکیدنهای زیاد و شدید گاز گرفت و آروم شد . خیلی آب داخل کیر و اون داخل بدنم جمع شده بودند . کیرمو توی کس نونا رها کردم تا با هر حال و حالتی که می خواد کارشو بکنه . وقتی با لذت بسیار آبمو جهش به جهش توی کس نونا خالی می کردم اون دیگه از حال رفته بود وقتی که تونست کمی حرف بزنه با ناله گفت -بابا ی گلم .. به همش نیاز داشتم . هنوزم سیر نشدم . بازم می خوام . بازم می خوام .-عجله چیه دختر! ما که تازه شروع کردیم . -بابا منم باید سه روز ماه عسل داشته باشم ..-عزیزم نینا منتظره . فرداشب نوبت اونه . -بازم داری بین دخترات فرق میذاری . -عزیزم شرایط اون فرق می کرد یه کار دیگه می کنیم فرداشب ترتیب نینا رو میدم و بعد میرم توی بر نامه ماه عسل با تو  در خانه . و بعدش هم نوبت نینا میشه ولی نورا جونو نباید فراموش کرد . اون که نمی تونه هفت هشت روز رو بدون کیر سپری کنه . .... ادامه دارد ... نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر