ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

مامان بخش بر چهار 9

دهنشو گذاشته بود روی کون من . سرش کاملا افتاده بود رو کونم .انگار دیگه به تنها چیزی که توجه نداشت ماساژدادن و مالوندن من بود . خیلی آروم با دندوناش گازم می گرفت طوری که خیلی لذت می بردم . -اسحاق ! اینم به مدل جدید نرمشه ؟/؟ -خوشت میاد مامان ؟/؟ -حس می کنم خیلی آرومم می کنه . ولی تو که سختت نیست من این جور لخت جلو تم -نه برای چی مامان . تو خودت چی . -برای چی عزیزم . فقط سرت روی باسنمه و اون جور داری با لذت گرما رو پخشش می کنی فقط از یه نظر کمی سختمه . -می خوای سرمو بر دارم و دیگه به این کارم ادامه ندم ؟/؟ -اتفاقا  می خوام به اینکارت ادامه بدی . فقط می خواستم یه چیزی بگم . چه جوری بگم . اون مربوط مبیشه به مسئله زنانگی من .. -ارغوان جون تو که خودت می دونی این مسائل دیگه امروز حل شده . دیگه یواش یواش باید از مد بیفته که وقتی می خوای بری یه مغازه ای نوار بهداشتی خریدکنی طرف اونو بپیچه داخل یک فریز مشکی که کسی اونو نبینه -اووووووخخخخخ پسرم فدای اون فر هنگ بالات . اتفاقا من هم می خواستم در همین مایه ها یک حرفی بزنم و اون این که من الان پریودم . همین یکساعت پیش فهمیدم که پریود هستم. عزیزم این جوری که پیش میری بوی خون من اذیتت می کنه . من سختمه . حتما میگی چه مامان بد بو و کثیفی داری -مامان اصلا این حرفو نزن . من وقتی دلخور میشم که یکی دیگه سرشو بذاره اینجا در حالی که من با لذت این کارو انجام میدم . نمی خوام مادر جونم احساس تنهایی بکنه  یا این که کمبودی حس کنه -ممنونم اسحاق جون . من تا شما رو دارم احساس تنهایی نمی کنم ولی در مورد این که احساس کمبود نمی کنم رو دقیقا متوجه منظورت نشدم . اسحاق در حالی که کونمو مثل سابق نرم نرم گاز می زد  به تته پته افتاده بود .من که خودم می دونستم نیاز و خواسته اون واسه چیه و چرا این قدر التهاب داره ولی اون نمی تونست مسئله رو چه جوری بازش کنه . نمی دونم واسه چی بدش نمیومد . می خواست منو خوشحال کنه یا از هوسش بود ؟/؟ کیر شق و سفتش که نشون از هوس بالاش می گفت . داغی صورت و تپش قلبش . من اونو به خوبی می شناختم . هر وقت کاری رو می خواست با ترس و دلهره انجام بده اضطراب اون  از غیر عادی هم غیر عادی تر می شد . دو طرف کونمو به پهلو ها بازشون کرد و زبونشو بیشتر رو چاک و درز وسط کونم کشید .گذاشتم چند بار این کارو انجام بده -آهههههه نهههههههه .. عزیزم . پسر نازم . اسحاق جون این دیکه چه ماساژ نرمیه . حس می کنم که خون رو در تمام تنم به جریان  انداخته . عزیزم دلبندم . پسر گلم من پریود هستم . تو حالا بدت نمیاد ؟/؟ من نمی دونم چطور می تونی اون بالا رو زبون بزنی . -مامان عشق منی . عشق واقعی و عشق حقیقی عشق مادره . پس چرا من خالصانه عاشقت نباشم . طوری لیست می زنمت و همه جات رو می خورم که هیچ مرد غریبه ای این کارو برات انجام نده .. -آخخخخخخخخ نهههههه این چه حرفیه که می زنی .. نگو نگو .. اسحاق نگو که گناهه تمام این حرفا رو هم با عشوه میومدم . طوری که می دونستم این کیرش همچنان در حال شق شدنه -مامان هر کاری برات می کنم -یعنی کارایی رو که یه مرد غریبه انجام میده و می تونه انجام بده تو اونا رو برام می کنی .؟/؟-آره مامان اگه تو بخوای . آره من می کنم . می کنم .. اون واژه  می کنم به معنای انجام شد رو با لحنی ادا کرد که می خواست بگه می کنم یعنی تو رو می کنم و می دونست که منم هدفم همینه و همینو می خوام . و بهترین و داغ ترین زمانی بود که باید این آخرین فاصله ای رو هم که بین ما وجود داشت می شکستیم و به هم می رسیدیم . غرق در لذت سکس در هوس . -پس بکن .. بکن اسحاق .. بکن .. نشون بده که حرفت با عملت یکیه . نشون میدم . نشون میدم مامان که حرف و عمل من یکیه . چون دوستت دارم . دوستت دارم و عاشقتم . مامان من عاشقتم . فدات میشم . همه جاتو با لذت لیس می زنم . خونتو می خورم . -نههههه نههههههه نگو .. سختمه نکن .. نکن . اسحاق .. هنوز شروع نکرده بود بی حال شده بودم . دیگه فهمیدم که سرانجام اولین پسر من تونسته بر من غلبه کنه و منو بگاد . هر چند حالا لبهاش رو کسم قرار داشت ولی چسبیدن به کس یعنی گاییدن اون . مردی که به کس زنی دست می زنه  و زن از خودش عکس العمل منفی نشون نمیده یعنی این کس کوسیه که بالاخره توسط همون مرد به گاییدن میره حتی اگه برای سالها بعد باشه ولی من اینو برای ثانیه هایی بعد می خواستم . اسحاق داشت کسمو لیسش می زد اونم با چه اشتهایی . -باشه باشه اسحاق هر جور که حال می کنی با من حال کن . حال بده . منو سرخم کن کبابم کن . تو که منو داری می کشی هر جوری دوست داری منو بکش . منو بکش . نهههههه داشت چیکار می کرد . هر خیسی که روی کس و دور کسم بود داشت می خورد . چه میکی می زد لبه های کسمو . چوچوله هامو چه با اشتها می خورد .ولی ازجلو اگه این کارو می کرد راحت تر بود   . لبامو گاز می گرفتم . آتیش من با کیر کلفتش خوابیده می شد . کیری که از بچگی نشون می داد که کلفته . می دونستم اگه شورتشو بکشه پایین  همون لحظه اول بر من ثابت میشه که اشتباه نکردم . هر چند که چند سال پیش یه بار اونو کنار حموم دیدم که شورت پاش نیست و کیر کلفتش در حال تلو تلو خوردنه ... ادامه دارد .. نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر