ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

شیدای شی میل 18

هوتن هم که دید من یکی خیلی تشنه ام شده و خودشم داغ کرده بود با چند تا حرکت خیلی نرم و ملایم آبشو ریخت توی کسم . -جاااااااان هوتن قربونت برم من . چقدر با حالی تو .. کارمون که تموم شد سه تایی رفتیم توی بغل هم . اونا به تن و بدن من دست می زدند ولی زیر چشمی حواسم بود که  کیر و کون  همو هم دستمالی می کنند . دیگه خسته شده بودم . کون لق هر دو تاشون . بچه که نیستند . به درک بذار کون همو جر بدن . مگه من کون میدم کونم جر خورده ؟/؟ خودشون کون دارن و اختیار . ولی تمام این حرص و جوش های من بیشتر به خاطر لاله بوده که اگه بفهمه خیلی از من دلخور میشه . دیگه من چیکار کنم . نمی تونم همش به خاطر این مسئله حرص و جوش بخورم . -پسرا من حاضرم بیام و مادر فروغ رو بکنم . ولی من شاید یک شب بیشتر وقت نداشته باشم . ممکنه لاله بر گرده . اون وقت به این زودیها نمی تونم ازش دور شم . اگه دوست دارین بر نامه بذارین .. هنوز این حرف از زبونم در نیومده بود که فری که از خوشحالی دست و پاشو گم کرده بود زنگ زد برای مادرش . بر نامه رو می خواست واسه امشب جور کنه که بهش گفتم عیبی نداره بذاره برای فرداشب . لاله فرداشب هم نیست و تازه  این کیر من هم شق بشو نیست . منم باید یک تجدید قوایی بکنم . یه جونی بگیرم . من که کیرمرد ها رو ندارم خلاصه هوتن و فری هم خیلی خوشحال بودند . -بچه ها  می دونم شما کرم روز گارین ولی  این جوری هم نیست که  بخواین برین اتاق بغلی و فقط با هم گپ بزنین . هوتن : فقط از این بابت لاله چیزی نفهمه .. -مگه دیوونه ام  قبل از این که تو رو قربونی کنه اول منو می کشه . -قربون آدم چیز فهم . خودشو به من نزدیک کرد و لبامو بوسید و سینه های نیمه سفت و شل منو گذاشت تو دهنش . دوباره لذت بردن من شروع شده بود . -پسر خیلی حال میدی . یک سینه رو هوتن گرفت به دهنش و یک طرف دیگه رو هم فری کونی . هر چند هر دو تا پسره کونی تمام بودند . اگه دست خودشون بود بیست و چهار ساعته می رفتن زیر کیر . از اون مردای گی بودند که بیشتر با کون دادن حال می کردند تا کون کردن . از مفعول بودن خودشون لذت می بردند . یه روز گذشت و با بهانه دیگه ای رفتم به خونه فروغ جون .. این زن چیکار کرده بود . کاری کرده بود که فکر کنم اگه می خواست دوباره عروسی کنه تا این حد خودشو خوشگل نمی کرد . چه لباسی ردیف کرده بود . روژ ملایم صورتی و روژگونه هایی به همون رنگ و یه بلوز  بازم به رنگ صورتی صورت درشتشو خیلی جذاب نشون می داد .یه استرچ آبی پاش کرده بود . چه کون گنده و پهنی داشت . نگاهم فقط به کونش بود . دستم بی اختیار رفته بود روی کیرم . از دیروز ش که خودمو خیلی خسته کرده بودم تا لحظه ای که فروغ رو ببینم خودمو خیلی تقویت کرده و استراحت کافی هم کردم . روبراه روبراه بودم .  منم به خودم رسیده بودم ولی می دونستم تا چشمش به جمال کیر من روشن نشه باور ش نمیشه که یک حس مردونه هم داشته باشم . آخخخخخخخ چه حالی می تونستم با مادر فری بکنم . کاش از همون دیشب میومدم پیشش . حالا یه چند ساعتی رو همین جا استراحت می کردم بعد گاییدنشو شروع می کردم . حالا چه جوری به این همه عشق و حال برسم . دو تا پسرا رفتن پی کارشون . البته بر نامه و گی بازی خودشونو شروع نکرده بودند . چون هنوز شام نخورده بودیم . ولی من و فروغ که شاید حدود چهل و پنج سال سنش بود کنار هم نشسته بودیم . زن خوش مشربی بود . ولی باید صحبت رو به جایی می کشوندیم که این آمادگی ذهنی در ما به وجود میومد که بتونیم پذیرای هم بشیم و از هم خجالت نکشیم . هر چند من که خیالم نبود و به همین نیت اومده بودم و اونم می دونست که خودشو باید بسپره به کیر من ولی گاهی اوقات هست که آدما با این که نسبت به مسئله ای آگاهی دارن بازم یه حرکت و یه کاتالیزوری نیازه که باعث حرکت رو به جلوی اونا بشه . بعد از شام و خوردن یه سری مخلفات دیگه یواش یواش فروغ زیبا رو دیدم که دچار هیجان خاصی شده انگاری که تا حالا کیر نخورده باشه و هنوز خودشو در اختیار کسی قرار نداده باشه . . قبل از شام راجع به شی میل ها هم صحبت کرده بودیم . کمی از احساسات خودم براش گفتم . واسه این که هیجان زده ترش کنم و اونو وارد بطن کاری کنم که قراره امشب انجام بدیم از  احساس کون دادن و کون کردن خودم گفتم و این که در دو حالت لذت می برم .  خیلی تعجب کرده لذت می برد . یعنی امشب می تونم کس بکنم ؟/؟  کیرمو تا ته وارد کس کنم و مزه اونو بچشم ؟/؟ من از این نظر هیجان زده بودم و اونم از این نظر که داره میره زیر کیر یک شی میل .. زیر کیر یک زن . بدون خطر بار داری . بدون این که شرمنده باشه که مردی اونو گاییده .... ادامه دارد ... نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر