ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

شیدای شی میل 17

چقدر حرکت کیر من داخل کون فری بهم لذت می داد . اونم کونشو همش به عقب بر می گردوند و اون عضلات تپل و گوشتی کونشو می چسبوند به دور و بر کیرم . بیشتر کیرمن توی کون آقا فری فرو می رفت .-فری جون کیرم دوباره داغ شده -منو بکن شیدا من کیر می خوام . ولم نکن . زوده الان آب بریزی . اگه خالی کنی دیگه هیچی ازت نمی مونه . یک کیر شل و وارفته می مونه توی دستت که نمیشه گفت به درد یه . -نگو نگو من می خوام به تو حال بدم و حال کنم . کیر هوتن هم تا نصفه می رفت توی کونم و بر گشت می کرد  .از کون دادن  به هوتن هم تا مرز بی نهایت لذت می بردم . حس می کردم همین جوری که هوتن داره منو می کنه و من لذت می برم فری هم از این که داره به من کون میده کیف می کنه و لذت می بره . ولی فری یک مرد بود . اگه این جوری بود خب می گفتیم هوتن بیاد  فری رو بکنه .  البته همینم هست . اون دو تا گی هستند و با هم در ار تباطند و پیش من چاخان می کنند که با هم رابطه ندارند ولی امکان نداره . دو تا کون تپل و هیجان بخش .. هم کیر رو به وجد میاره و هم این که اون تپلی و زیبایی نیاز به این داره که یه دستی به روش کشیده شده از وسط باز شه و یه چیز کلفتی بره به اون سوراخ وسط . این چه هوسی بود که ولم نمی کرد . فری یک بار دیگه از مادرش گفت .. هوتن : اصلا معلوم هست تو چته . چقدر دنبال اینی که مامانت حال کنه .راستش می دونی چیه شیدا جون این فری کونی ما با مامانش تنها زندگی می کنه . فری جون باباش عمرشوداده به شما . این پسره از بس کون داده دیگه مامانشو خسته کرده . مامانه هم مدتیه که یه هوس هایی به سرش می زنه  و انتظار داره که فری یه کاری براش بکنه . اما اون جوری که فری میگه این جوری نیست و مادرش دوست نداره خلافی بره زیر کیر مردا . این جوری هم سختشه که بره زیر کیر یکی د یگه . تو چرا مامانشو نمی کنی . هم یه حالی بهش میدی و هم یک کمکی میشه به فری کونی تا مادرش زیا د به اون گیر نده . ولی فری میگه مامان اون از شی میل ها خیلی خوشش میاد . سختش نیست که به اونا بده . -فری تو از کجا می دونی که مامان تو از شی میل خوشش میاد .. -آخه من یه بار   یه نوار دی وی دی رو دیدم که توی دستگاه مونده و اونم داشت از شی میل ها فیلم نشون می داد . جز من و مامان که کسی  خونه مون نیست و اونم چند بار در مورد اونا ازم پرسیده .. -یعنی منظورت اینه که من برم کمک ما مانت ؟/؟ آخه من دارم درس می خونم . فردا پس فردا هزار جور کار دیگه برام پیش میاد نمی دونم باید چیکار کنم . اگه لو برم . اگه مامانت بره همه جا پخش کنه .. -اووووفففففف شیدا اگه بیای و مامان منو بکنی نمی دونی چه ثوابی در حق من می کنی . حتی مامان به من و هوتن گیر نمیده .. -فری بس کن . این قدر سوتی نده -ببینم بچه ها مگه شما در حضور مادر آقا فری کاری هم می کنین ؟/؟ -فری کونی خفه شو -دروغ چرا هوتن .. چرا شیدا جون . من و هوتن گاهی دو تایی تو اتاق من تا صبح کنار هم می خوابیم . هر چی به این هوتن میگم وقتی که از کون دادن داره کیف می کنه صداشو بالا نبره مگه حالیشه .. مامانم صدا رو می شنوه . تاخیلی هم بهم حرف زده . جلوی هوتن کونی نتوست به من چیزی بگه ولی دیگه خیلی با اخم و تخم بهمون نگاه می کنه .  -حرفشم نزن فری . من بیام مامانتو بکنم که تو و هوتن راحت برین توی یک اتاق دیگه همجنس بازی کنین ؟/؟ -اووووووهههههههه شیدا بکن همین جوری که داری حرف می زنی کارت رو بکن . تو تا حالا کس نکردی بدونی لذت کس کردن چیه . فقط هر چی فرو کردی توی کون بوده . مامان فروغ من یه کسی داره .. اگه کیرت رو یه بار فرو کنی توی کسش اون وقت میگی من بیام فرزند خوانده این زن شم و همیشه اونو بکنم . .. حرفای فری داشت وسوسه ام می کرد . . رویای گاییدن یک کس .. گاییدن کس چه احساسی می تونست داشته باشه . چه جوری بهم حال می داد .  شنیده بودم مثل کون تنگ نیست ولی داغی و حرارت خاصی داره . اون حرارتش تمام کیر آدمو به جنبش وادار می کنه . داغش می کنه . حس یک بارشو بهش میده . یکی  دوبار که کیرمو روی کس لاله گذاشته بودم و نمی شد بکنم توش همچین حسی بهم دست داده بود .. حرفی نزدم . ته دلم راضی بودم که کس فروغ جون مادر فری رو بکنم ولی هوتن و فری که گی بودند می خواستند برن اتاق بغلی با هم حال کنند و مادر فری کونی کاری به کارشون نداشته باشه . اما اگه لاله می فهمید که اینجا چه بند و بساطیه پدر منو در می آورد . هر گز منو نمی بخشید . .به هیجان اومده بودم . هوس گاییدن مادر فری هوس منو زیاد کرده بود . حس کردم آب کیر من توی کون فری راه افتاده بود . -هوتن آبتو بریز خالی کن .. تشنه بودم . احساس سبکی می کردم . دوست داشتم کونمم به آرامش برسه . سبک شه . هر چند می خواست منی هوتن رو جذب کنه ولی  یه حس خوبی بود که آدم بتونه دو طرفه سکس کنه ... ادامه دارد .. نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر