ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

لز با دختر خجالتی 30

نغمه جون وقتی لباشو گذاشت رو لبام طوری از خود بی خودم کرد که  دوست داشتم توی بغلش بیهوش شم و هر کاری که اون دوست داره بتونه باهام انجام بده ولی حس می کردم که این منم که باید دست به کار شم . خودمم گیج شده بودم . نمی دونستم باید به کدوم قسمت کار بچسبم ولی باید  هم توی کلاس و هم در میدون عمل تن به تن نشون می دادم که می تونم و از دستم بر میاد . می تونم یک دانشجوی خوب و یک دختر ناز واسه نغمه نازنینم باشم . با سینه هاش بازی می کردم . وارد کار شده بودیم . -درو ببندم ؟/؟ -کسی جرات نمی کنه بی ا جازه بیاد داخل . توی کلاسش همین جوری نمیان .. وووووییییی چه سیاست و اعتماد به نفسی داشت این نغمه جون من . هوس همین جور از سر و روش می بارید و منم بد تر از اون بودم . بلوزو از سرش در آوردم .اونم همین کارو برام انجام داد و سوتین دخترونه منو هم خودش واسم باز کرد . حالا دو تایی مون  تا وسط بدنمون برهته بودیم و شورت و دامن پامون مونده بود . سینه های کوچیکمو به سینه های درشت و خوش فرم نغمه چسبوندم . بی پروا در آغوشش کشیده  یه دستمو گذاشته بودم رو سینه اش و با دست دیگه ام با قسمت بالای دامنش بازی می کردم . . بعد کف دستمو از رو دامن روی قسمت کسش می گردوندم . و باز میومدم به قسمت بالای دامنش و طوری وانمود می کردم که راه ورود به اون داخل و قسمت شورتشو نمی دونم . -چیکار داری می کنی زیبا .من این جا آتیش گرفتم پاهای نغمه رو به لرزه در آورده بودم . -زود باش من که هلاک شدم . زیپپشو بکش پایین که راحت باشی . هر کاری که دوست داری می تونی با من انجام بدی . می تونی با هر جای تنم ور بری . اصلا فکر هیچی رو نکن . فراموش کن که خارج از این محیط و در اجتماع چه رابطه و نسبتی با هم داریم . تو فقط همین جا رو در نظر داشته باش .  این بار اون بود که بدن لخت منو در آغوش گرفت و وقتی سینه های ناز و نوک تیزشو رو سینه های گرد و کوچولوم می گردوند حس می کردم از همون زیر کسم در حال خیس شدنه و می خواد که بترکه و انفجار آب داشته باشه . دستمو از زیر دامن می خواستم برسونم به شورت استاد خوشگل خودم . ولی اون یه دور خودشو بر گردوند و دمرو دراز کشید . -حالا دختر شیطون بلا می تونی درش بیاری و به کارت ادامه بدی -استاد اینم جزو امتحانه ؟/؟ -جزو امتحان که نیست ولی میشه به کار کردش نگاه کرد اگه خوب نتیجه داد یه چند نمره ای با رعایت عدالت برای دیگران میشه بهت ارفاق کرد -یعنی اونا هم باید بیان همین کارو انجام بدن تا در موردشون  عدالت رعایت بشه ؟/؟ -معلومه داری چی میگی ؟/؟ کارت رو انجام بده . خیلی آروم زیپ دامن نغمه رو کشیدم پایین .  . وقتی اون کون سفید و بر جسته و اون شکاف و چاکشو دیدم دستام به لرزه افتادند . از این که  دارم به این تن و بدن حال میدم و باهاش حال می کنم غرق لذت شده بودم . یه حس خاصی بهم دست داده بود که نمی دونستم اونو به چی تشبیه کنم . یعنی واقعا من یه احساس مردونه پیدا کرده بودم و خودمم نمی دونستم ؟/؟ شایدم این یک حسی بود که از اول هم داشتم و به نحوی سر کوب شده بود که حالا در این شرایط بروز کرده . ولی هر چه بود فکر کنم یه تمایلی برای این وجود داره که زن در لذت بخشیدن لز به طرفش نهایت تلاش خودشو می کنه و به صورت آشکار یا نهفته همین انتظار رو از طرفش داره که به اونم حال بده . شاید  بدن زیبا و لطیف و خوش پوست نغمه به همین خاطر بود که منو بیشتر به هیجان می آورد . لبامو گذاشتم روی کون نازش . دامنشو از پاش درآ وردم . اون شورت فانتزی صورتی رنگ براق خوردن داشت . دلم می خواست اون شورتو کنارش می دادم و زود تر چشمم به جمال کس استاد روشن تر می شد .ولی از اونجایی که اگه تا صبح هم باهاش حال می کردم و کسی جرات نداشت بیاد این طرف .زبونمو می کشیدم رو اون کون سفید و بر جسته اش . حالا دیگه راستکی این هوس در من زیاد شده بود که با کونش حال کنم و کسشو لیس بزنم . کسش طوری خیس کرده بود که حتی این خیسی به اون قسمتی  از شورت هم که سوراخ کونش  زیرش بود رسیده بود . کف دستمو گذاتم لاپاش و کس و شورتشو با هم چنگشون گرفتم . به چهره ناز استادم  نگاه می کردم که چه جوری اسیر دستای منه . لذت می بردم از این که حالا این منم که فر مانده اونم . سرعت حرکات رفت و بر گشتی دستمو روی کسش زیاد کرده .بودم . چه لذتی می برد استاد نغمه نوایی و من  شاید بیشتر از اون کیف می کردم . از این که به نحوی تونسته بودم قدرت خودمو نشون بدم . شورتشو هم کشیدم پایین . اول از همه زبونمو گذاشتم روی سوراخ کونش و یه نیم نگاهی به کس کوچولوش داشتم ... ادامه دارد ... نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر