ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

لز با دختر خجالتی 33

نغمه یک حال عجیبی پیدا کرده بود .  خیلی دلم می خواست در اون لحظات به صورتش نگاه می کردم. به چشاش . خیلی خوشم میومد وقتی به یکی حال می دادم و می دیدم که مردمک چشاش می گرده . به من لذت می داد . اعتماد به نفس می داد .  دلم می خواست یه دستمو می ذاشتم روی کسم و باهاش ور می رفتم نغمه سرمو میون دو تا رون پاش به شدت فشار می داد .  داشت با هوسش می جنگید . یه جنگی که دوست داشت درش شکست بخوره . شکستی که براش معنای پیروزی  رو داشت . من هم همراه با اون بودم . کس صورتی و بدون لک اونو خوردن داشت و با اشتها می خوردمش . با روی کسش بازی می کردم . انگشتمو  تا آخر می کردم توی کس و تند و تند با لبه هاش و اون داخل ور می رفتم . نمی ذاشتم که این براش یه حالت یکنواختی پیدا کنه . یک لحظه دستان زیبا و پر حرارت نغمه جون رو پشت سرم احساس کردم که داره اونو به کسم فشارش میده . اون داشت از حال می رفت . ولی با همه اینها فشارشو وارد می کرد . -آخخخخخخخخخ عزیزم .. ولم نکن ولم نکن بخور بخور بخورشششششش .. داره می ریزه .. داره میاد .. میاد .. میاد . وقتی ار گاسم شد پاهاشو به دو طرف کاملا باز کرد . من همچنان کسشو میک می زدم و اون قلقلکش می اومد. -دختر دختر .. تو دیوونه ای و منم دیوونه تو . بازم خوبه که این جور مواقع با خودم یه حوله تمیز میارم . -ما اینجا بهداشتو رعایت می کنیم -ولی خب آدم اگه از وسایل شخصی دیگران استفاده نکنه بهتره .. داشتم به این فکر می کردم که ما ها  مثلا بهداشت رو رعایت می کنیم . غدای نیمه کاره دیگرانو نمی خوریم . شاید هم از لیوان دیگران استفاده نکنیم ولی در فیلم سکسی  خیلی چیزای غیر بهداشتی دیده بودم اصلا خود منو بگو . من همین الان  که با نغمه ور می رفتم  حتی زبونمو رو سوراخ کونش کشیدم و با هاش حال کردم و حال دادم . یعنی این میکرب نداره و  اگه شورت شسته شده شو پام کنم کار بدیه ؟/؟ داشتم به همین چیزا فکر می کردم که نغمه جون که خودشو حوله پیچ کرده بود گفت میریم حموم تا تنت رو داغ داغ داغ کنم . لیف و کیسه و این جور چیزا نمی خواد . فقط با کف دست وکف  و صابون ردیفت می کنم .. من که از این که تونسته بودم استاد خودمو به اوج برسونم در اوج لذت سیر می کردم ازش تشکر کرده گفتم باور کن نغمه جون من اصلا راضی به زحمت شما نیستم .. -تو راضی نیستی ولی من راضی هستم . اولا دوست دارم دختری رو که منو این قدر با عشق و با تمام وجودش و اونم به این سرعت ارضام کرده بهش حال بدم از طرفی شاگرد من قدرتشو نشون داده این برای من استاد افت داره که نتونم کاری باهاش بکنم . فکر می کنی اون وقت روحیه ای برای آدم می مونه که تدریس کنه ؟/؟ -نغمه جون تو چقدر ماهی . خیلی .. وقتی که داشتیم می رفتیم حموم بچه ها از داخل آشپز خونه ما رو دیدند . ولی مگه جرات داشتند بگن چرا این قدر حال می کنی و بسه دیگه ؟/؟ اگه نغمه می خواست تا صبح با من باشه و فقط با من لز کنه هیشکدوم قدرت نداشتند چیزی بگن . . اول کفه حمومو خوب شستیم و من دراز کشیدم . اونم صابونو گذاشت کف دستش از پس گردن تا نوک پام همه رو صابون مالی کرد و به جفت سینه هام هم صابون زد . -آخخخخخخخخ چقدر خوشم میاد نغمه جون -من که هنوز کاری نکردم که خوشت بیاد . صبر کن لذت تازه از لحظاتی دیگه شروع میشه . صابونو گذاشت کنار . به صورت قطره ای روی پشت بدنم آب ریخت طوری که غلظت کف صابونو برای مالش من تنظیم کرد . دستاشو گذاشت پشتم و ماساژو شروع کرد . دلم می خواست زیر دست اون می خوابیدم . ولی وقتی که به کونم رسید و دو طرفشو به کناره ها باز کرد و کف دستشو گذاشت رو کس صابون مالی شده ام تازه حس کردم که چقدر دلم می خواد یه چیز کلفتی بره تا ته کسم . یه چیزی که منو به هیجان بیاره . و بعد مایه تسکینم شه .جااااااااان از این با حال تر و لذت بخش تر هیچی در این دنیا وجود نداره . تمام دعوا ها و تلاشها بر سر اینه . حتی باهاش میشه بزرگ ترین رهبران دنیا رو فریب داد . -آههههههه آههههههه .. نغمه که می دونست اون قسمت حساس ترین نقطه هوس یک زنه بیشتر باهاش ور می رفت .. -دوستات خودشونو راحت کردند ولی من نه بهت توصیه می کنم که این کارو بکن و نه بهت توصیه می کنم که نکن . اما اگه بدونی خود من اون وقتایی که دختر بودم و بعدش که از دواج کردم چه تفاوتهایی رو با قبل از از دواج حس کردم . یه احساسیه که بازم از زمین تا آسمون فرق می کنه . درسته که این جوری اگه کست میک زده شه و به صورتهای دیگه می تونی ارضا شی ولی وقتی اون عضلات درونی کس در تماس با یه وسیله قرار می گیرند که حالا لزومی نداره آلت یک مرد باشه اون لذت و آرامش از اون ناحیه بهتر و بیشتر به همه جای بدن میرسه و خود مغز کست بیشتر حال می کنه .... ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر