ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هرکی به هرکی 165

پریسا از پشت و آرمیلا از جلو تا می تونستند باهام ور رفتن و خیلی هم با عشوه و ناز می خواستند که خودشونو به من نشون بدن . آرمیلا کیرمو به حداکثر رشدش رسونده بود و پریسا هم از پشت و مسیر کون دستشو آورده بود جلوم که روی دست خواهرم قرار گرفته بود . خیلی خوشم میومد با این که مامان نیروی منو تحلیل برده بود ولی با همه اینا از اونجایی که خیلی وقت بود با آرمیلا حال نکرده بودم دلم می خواست زود تر کیرمو توی کسش حس کنم . خیلی هم خسته بودم . -عزیزم خواهر خوشگلم . اینو که بهش گفتم دیگه متوجه شد که من چی می خوام مجبور شدم دراز بکشم . این جوری بازم پریسای نازم از میدون به در رفته بود و دلم واسش می سوخت . در هر حال حق و حقوقی گفتند و پریسا هم به خوبی می دونست که خواهر و مادر نسبت به پسر و برادرشون واجب الکیر ترن تا زن داداش . -پریسا جون فدای صبرت . آریا برات وای می ایسته . -داداش تو حالا داری منو می کنی و با من حال می کنی . این قدر حواست به پریسا نباشه . داداش آرین به اندازه کافی اونو گاییده و سر حالش کرده . -مگه فرنوش تو رو نمی گاد ؟/؟ آرمیلا خورد و دم نکشید . اومد رو کیرم نشست و مثل مادر کونشو رو کیرم تکون می داد و با بالا و پایین رفتن های خودش یه حال حسابی بهم داد .بازم با این حال آب کیرمو نگه داشتم واسه پریسا جونم که خیلی مظلوم واقع شده بود . یه گوشه ای گرفته نشسته بود و گاهی با موهای سرم بازی می کرد. -وووویییییی داداش داداش .. خیلی هوس دارم .. یه چیزی بگو . بگو که داری باهام حال می کنی این قدر بی احساس نباش . خیلی وقته که منو نگاییدی .. این داداش مادر مرده اصلا صداش در نمیومد . خودمو دارم میگم . حال و حوصله حرف زدن رو نداشتم . اگرم می خواستم حرفی بزنم شبیه به جنده هایی می شدم که الکی اوف و ایف می کنند ولی باز حداقل من لذت رو می بردم . رو من خم شد . دو تا کف دستشو گذاشت زیر سرم و اونو بالا آورد و لبامو بوسید .  ولم نمی کرد . خیلی حریص نشون می داد . کسش بی اندازه خیس و داغ شده بود .. -اوووووفففف داداش داداش چرا من این جوری شدم . هر وقت با تو سکس می کنم انگاری دختر بچه ام و تازه دارم توسط تو گاییده میشم .. -آرمیلا تو هم همیشه واسم تازه ای دوستت دارم . دوستت دارم ادامه بده ادامه بده . خواهش می کنم ..  خیلی زود خواهرم با چند تا فریاد و چند حرکت فشاری و بعدش سکوت نشون داد که ار گاسم شده .. اون رفت و اتاقو واسه من و پریسا خلوت کرد .. -پریسا برو درو از داخل قفل کن . می خوام یه حال درست و حسابی به زن داداش گل و مظلوم خودم بودم . همیشه اونو پشت سر خودشون میذارن . یک بار هم شده به عنوان احترام نمیگن پریسا عروس ماست اول تو بفر ما -چیکار کنم آریا جون صبر و تحمل من زیاده همه این بی احترامی ها رو تحمل می کنم . مادر شوهر و خواهر شوهر یعنی همین دیگه . بازم خدا رو شکر می کنم که همین قدر احترام هم بین ما رعایت میشه . -دوستت دارم . پریسا .-می دونم آریا . از حرکاتت معلومه که می خوای حسابی با من حال کنی و حال بدی . تو حتی بیشتر از داداشت درکم می کنی و من هیچوقت لذت سکسی رو که از زیر کیر توبودن نصیب من میشه فراموش نمی کنم . با تمام وجودم عاشق توام و هوس تو رو دارم . -فدای تو عشق من . عزیزم . دو تایی دیگه باید این تعارفات صمیمانه و واقعی رو کنار میذاشتیم و می رفتیم سر اصل مطلب . پاهای زن داداشو انداختم رو شونه هام و هیکلشو با یه حرکت رو  به جلوش به طرف خودم کشوندم و کیرمو فرو کردم توی کسش .. -اوووووویییییی -چیه دردت گرفت ؟/؟ -نمی دونم چرا حس می کنم خیلی کلفت شده و داره جرم میده . -جر میده -یه جوریه که دلم می خواد پاره پارم کنه . خوشم میاد .. آتیش میده آریا .. ولش نمی کردم . پاهاشو از رو شونه هام گذاشتم پایین و سرعت گاییدن پریسا جونو زیادش کردم . از این پهلو به اون پهلو از پشت و از جلو هر طرفی که حس می کردم می تونه روش اثر بیشتری داشته باشه روش آزمایش می کردم هر چند اون فقط می خواست که کیر رو داخل کسش احساس کنه . -آریا بذار منم بیام روت . هر جوری که دوست دارم کوسمو رو کیرت فشارش بدم . حرکتش بدم . -بیا زن داداش فدات شم هر جوری دوست داری با من حال کن . می دونی که چقدر دوستت دارم -راستشو بگو تو این  دور و بری ها کس کی با حال تره ؟/؟ کی خوشگل تره -زن داداش تو که خودت می دونی من تو رو از همه با حال تر و خوشگل تر می بینم .. -بگو بازم بگو دوستم داری . بگو . بگو .. -اووووففففف دوستت دارم دوستت دارم . فقط تو .. پریسا با اون کون گنده اش اومد رو سر کیرم نشست . این یکی رو دیگه قصد داشتم آبمو با حداکثر فشار بریزم داخلش .... ادامه دارد .. نویسند ه ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر