ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هرجایی 68

ببینم این تخفیفش خیلی سنگین میشه ها .. -اول باید ببینم جنس چه جوریه بعد در  مورد تخفیفش صحبت می کنیم .. -جنسو که خودت داری می بینی دیگه از این بهتر نمیشه  تو که از چهره ات معلومه  که دهنت آب افتاده -تو چی تو که میگی این همه مدت شوهرت ولت کرده و رفته باید هوست زیاد باشه . -می تونی دست بزنی و ببینی -اجازه دارم ؟/؟ -اوخخخخخخ اینم از اون تعارف هاست عزیزم . تا این جا رو که اومدی بقیه شم می تونی خیلی راحت بیای . . دو تایی مون ایستاده رفتیم توی بغل هم . من دستمو رسوندم به کیرش و اونم با کسم ور می رفت . کس حشری من منو رو سفید کرده بود . وقتی دستشو گذاشته بود روی اون به اندازه کافی خیس و داغ نشون می داد . در حالی که کس بیشتر جنده ها مخصوصا اونایی که روزی چند تا فعالیت داشته باشن به این سادگی و نون و ماستها خیس نمی کنه . -اووووووهههههه پسسسسسسر چه دستی داری تو -ببینم حالا تخفیف بدم یا قیمتو بالا ببرم ؟/؟ این حرفو که زد من قهر کردم و قصد د اشتم راه بیفتم و برم که دستمو کشید و گفت خانوم شما شوخی هم سرتون نمیشه و منو کشوند طرف خودش . سینه هام به سینه های مردونه اون چسبیده روش غلت می خورد . عشقبازی رو شروع کرده بودیم نوید بخش یک روز به یاد ماندنی . همون ایستاده می خواست تر تیب منو بده . اول جلو پام زانو زد و منم پاهامو به دو طرف بازش کرده تا بتونه خب کوس لیسی کنه . -. منم با فشار بیشتری کسمو به دهنش می مالیدم . -اوووووخخخخخخ بخورش همین جوری .. منو رو دستای خودش بغلم کرد و  برد به حموم .. -یه دوش برای هر دو مون ضروریه .. راست می گفت . آب این دوش عجب فشاری داشت خیلی لذت بخش بود . دست از ور رفتن با کسم ور نمی داشت . -کس صورتی قشنگی داری . خیلی هم تمیزه . گنده و گشاد نشون نمی ده .. -لطف داری عزیز فقط باید تستش کنی تا یه قضاوت درست تری در موردش داشته باشی .-با چی تستش کنم -با هر چی که عشقته و دوست داری و بهت حال میده -من همه چی بهم حال میده .. به کس خوری خودش ادامه داد .. با این که حمومش کوچولو بود ولی می شد دراز بکشیم . تنمو با دستای قدر تمندش خیلی آروم ماساژ می داد اونم به خوبی می دونست که باید  چیکار کنه که به من آرامش بده . نگاهم به کیرش بود . آب همین جوری به سر و روی ما می پاشید . من طاقباز دراز کشیده بودم و اون اومد رو من . .  چقدر موهای خیس سرش بهش میومد . با همون حالت لباشو گذاشت رو لبای من و کیرشوو هم به کسم چسبوند . حالا دیگه یه فشار لازم بود تا کیرشو بکنه توی کس من . این مدلی سکس هم در نوع خودش جالب و هیجان انگیز بود و خیلی هم می چسبید . . چه عشق و حالی هم می کردم . مراقب بودم که تو گوشام آب نره . شیر آبو بست . با دستاش به سینه هام چنگ مینداخت . بوسه هاش منو از این رو به اون رو کرده بود . خیلی هیجان داشتم . رویه کار ثابت قرار نمی گرفت . نمی دونم چرا تا می رفتم با یه حرکت حال کنم دست عوض می کرد . -آقا خوشگله ! کیرت رو چرا بیرون کشیدی داشتیم حال می کردیما .-ای به چشم خانوم خوشگله . را ستش ذوق زده شده بود -ببینم پسر از بس جنده گاییدی دیگه خسته شدی . یه لقمه خوشمزه و چرب و نرم خوب به گیرت افتاده و نمی دونی چه جوری بخوریش ؟/؟-همچین می خورمش که دیگه نفهمی کی خورده شده . -حالا می بینیم . -بهت نشون میدم - فعلا کسم کیر می خواد . زود باش چند سالیه که محرومیت کشیدم .. این حرفا رو که بهش می زدم طوری بهش حال می داد و لذت می برد که انگاری می خواد بکارت یه دخترو بگیره و با یه دوشیزه داره حال می کنه .. -پسر تو زن داری ؟/؟ طوری داری منو می کنی که انگاری کس ندیده ای . -نمی دونم نمی دونم چی بگم . -آره شاید هم همین طور باشه .  اگه این کس باشه که من کس ندیده ام . نمی دونم چی داشت می گفت . می خواستم ازش بپرسم پس کس زنت و اونایی که گاییدی باید خیلی گشاد باشن ولی دیگه اینجا زیپ دهنمو کشیدم و گفتم ولش دیگه هر حرفی رو هر جایی که نمی زنن و حرف حرف میاره . . دو تا دستاشو گذاشته بود رو سینه هام . تنش داغ داغ بود . کیرش خیلی سفت شده بود . انگاری یه سنگ فرو کرده باشه توی کسم .  نمی دونستم چرا به این صورت در اومده . برام تازگی و تعجب داشت ولی یه مورد دیگه بود که با این موضوع روبرو شده بودم و اون احتمالا قرص مصرف کرده بود . حتما اینم شستش بو بر دار شده بود که می تونه منو بکنه . . من نمی دونم چرا اونایی که زن دارن بازم میرن دنبال زنای دیگه . من چه می دونم . اون داره منو می کنه و منم اعتراضی ندارم . پس بهتره به این مسئله فکر نکنم . من که مرد نیستم تا احساساتشو درک کنم . ولی اگه من جای زن اون بودم پدر شقایق رو در می آوردم ... ادامه دارد ... نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر