ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

شیدای شی میل 19

فروغ خودشو خیلی خوشگل کرده بود . یه لباس خواب توری به رنگ آبی آسمون تنش کرده بود که شورت و سوتین زیرش رو هم از همون رنگ انتخاب کرده بود . داشتم فکر می کردم که اگه این رنگها ست باشن بهتره یا نه ولی اون رنگ تورش بیشتر به رنگ بدن گرایش داشت تا آبی ملایم . خلاصه منم خودمو بر هنه کردم و با شورت ولی بدون سوتین کنار فروغ قرار گرفتم . هیجان زده شده بود . به ورم کیر من نگاه می کرد . -شیدا من یه جوری شدم اون کیرت رو دیدم . دل تو دلم نیست . دلم آب افتاد به تاب تاب افتاد . حس می کنم که وقتو نباید تلف کنم . -ببینم  فروغ جون هوتن و فری توی اتاق بغلی هر کاری که دلشون خواست رو انجام بدن ؟/؟ -نمی دونم . اگرم بخوام مانع اونا شم بازم یه جای دیگه کارشونو می کنن . حتما الان به من میگی باید فرهنگ سازی بشه . ولی کدوم فر هنگ . فرهنگ ها همه در بر خورد با هم ساخته میشه . با این محیط اجتماعی که ما داریم و الگوهایی که داریم همینش مونده که فر هنگ سازی هم بشه . فکر کردی که من دوست دارم وضع به این صورت باشه و یک مرد بره زیر کیر یک مرد دیگه . اگه به یک زن بگن کونی واسش افت نداره ولی مردی که باید با کیرش قدرتشو نشون بده و اگه بهش بگن کونی اونو در واقع یک زن فرض کردن . من نمی خوام اینجا به خانوما توهین کنم .. منظورم اینه که مردا از جایگاهی که درش هستند و باید باشند با این کارشون خارج شده و انگاری شدن جنس مخالف خودشون که باید از زاویه دیگه ای با اونا بر خورد بشه . زنی گفتن و مردی گفتن . چونه اش گرم افتاده بود و من اگه پیشش دراز نمی کشیدم اون همچنان حرف می زد . دوست داشت خودی نشون بده و اظهار فضلی بکنه . شاید خیلی از حرفایی رو هم که بر زبون می آورد خودشم متوجه نبود که چی داره میگه . -اوووووووویییییی شیدا تو راستی راستی کیر داری ؟/؟ -آره دارم از اون باحالاشم هست . هر وقت که شل هم میشه یه کلفتی خاصی داره که اگه بخو اد بره توی کون,  ته و یا کمرشو داشته باشم با چند فشار راهشو پیدا می کنه .. -برای کس چی ؟/؟ -سوراخ کس باز تره و خیس تره . پس همون جوری که کیر مردا راحت تر میره توی کس زن پس کیر منم همین حالتو داره . ولی راستش هنوز کس نکردم . -آخخخخخخ فدای اون کیرت بشه فروغ . بیا من خودم با دستای خودم شورتتو پایین بکشم تا به چشمای بی فروغ من نور بیفته . -فروغ کیر منم برات داغ شده . اگه بهش دست بزنی انگاری آبش می خواد بیاد .. - از این حرفا نزن من و شوهرم همیشه سر این موضوع دعوا داشتیم . اون سر هر سکس بیشتر از یه بار آبش نمیومد . اگه  انزال می شد و من ارضا نمی شدم دیگه خیلی معجزه باید اتفاق می افتاد تا کیرش دوباره شق شه . با دو تا دستاش شورتمو کشید پایین -واوووووووواووووووچه چاق و تپله . ولی درازی که شقیت اون رو به جلو باشه نیست -اونم اگه بیشتر یا مستقیم تحریک شه به همون صورت در میاد . منتها پس از شق شدن سریع باید بره تو اون سوراخی که باید بره . -پس بذار بره . بذار بره . بذار بره . . بگو من چیکار کنم .. دوستت دارم دختر . شیدا . جووووون کیر کیر .. اصلا باید بیای پیش خودم بمونی . شب و روز پیش من -فروغ جون فدات شم هر وقت بخوای می کنمت ولی من خودم خونواده دارم . تازه هنوز برای یه بار بهت حال ندادم که این جوری می کنی . شاید اصلا وقتی که این کیر رفت توی کست خوشت نیاد و بخوای با یک مرد حال کنی -اووووخخخخخخ خدا مرگم بده حرفشم نزن . من حلال و حرام سرم میشه .. با خودم داشتم فکر می کردم که من شی میل که  می خوام اونو بگام حلال حساب میشه یا حرام ؟/؟ فروغ با اون چشای پرفروغش کیرمو گرفت توی دستش . اونو به طرف دهنش نزدیک کرد . با این که لذت می بردم از این که اون کیرمو فرو کنه توی دهنش و واسم ساک بزنه ولی هیجان گاییدن کس  التهاب منو زیاد کرده بود و فقط داشتم به همین موضوع فکر می کردم .کف دستشو گذاشت زیر بیضه هام و کیرمو از سر فرو کرد توی دهنش . -اخخخخخخخ .. اههههههههه فروغ ..فروغ جون .. من تا حالا بار ها و بار ها به کس لاله دست زده بودم ولی هیچوقت توی کسش فرو نکرده بودم . دستمو از پشت تور گذاشتم رو سینه هاش ..کیرمو از دهنش در آورد تا خودشو بر هنه تر کنه . -حالا راحت باش شیدا جون . در یه مدل  تقریبا شصت و نه خوابیده رو تخت دراز کشیدیم اون دستاشو گذاشت دور کمرم و منم به سختی همین کارو باهاش کردم . بین من و اون فقط یه شورت اون باقی بود. دهنمو گذاشته بودم لاپای فروغ و لاپای من رو دهن فروغ قرار داشت .... ادامه دارد .. نویسنده ... ایرانی  

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر