ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

سوتی های ایرانی

کمی از حال و هوای داستانها بیاییم بیرون بریم چند تا از این جریاناتی رو که  مر بوط به خودمه تعریف کنم ممکنه بعضی ها شون شبیه سوتی باشن 1- قسمت ظرفشویی آشپز خونه ما گیر کرده بود و آب نمی رفت و یک فنر اندازو همون شبه لوله کش آوردیم خونه .. اومد آشپز خونه و دستشویی یا همون زیر سینک رو تمیز کرد و بعد رفت سراغ مجرای فاضلاب .. از همون ابتدای راه فنر انداخت و دیگه به این شکل خواست راه رو باز کنه -ببخشید شما اینجا اسید نمی ریزید ؟/؟ -نه ما هیچوقت به ضرر مشتری کار نمی کنیم . اون کار همکارا و رفقای تنبل و راحت طلب ماست . ما دلمون به حال مردم می سوزه . ما مال مردم رو مال خودمون می دونیم . اسید ریختن خطر ناکه -آره داداش ما هم یه آدمی رو چهار سال پیش آورده بودیم اول مجرای فاضلاب اسید ریخت اسید بر گشت کرد کف چوبی همین قسمت از کابینت ام دی اف ما رو سوزوند هنوز عوض نکردم .-عجب آدم ناشی بود . داداش ما این جوری نیستیم -دست شما درد نکنه . به هر حال همین کا را رو می کنین و دلسوزی ها رو دارین که کارتون برکت داره .. خلاصه موقع خداحافظی شماره تلفن یا همان موبایلو ازش گرفتم که دیگه به اون نفر قبلی زنگ نزنم . این دومین نفری بود که در این چهار ساله می آوردم . از خونه که رفت بیرون یه نگاهی به نمای ساختمون انداخت ..-انگاری من قبلا اینجا اومدم ..نمی دونم .. -ما فقط یک نفر رو تا حالا آوردیم همونی که کف کابینت ما رو اسید مالی کرده ..تازه این نما رو ما تازه عوض کردیم ... خلاصه اون رفت و من به شماره ای که چهار سال پیش در موبایلم ذخیره کرده بودم یه نگاهی انداختم و تا دقیقه ها بی اراده خنده ام می گرفت . هر دو شماره یکی بود . اونی که امروز اومده بود خونه مون همونی بود که چهار سال پیش اومده کف کابینت ما رو سوزونده بود ..البته من اونو فراموش کرده بودم اونم من و خونه رو فراموش کرده بود .. اینا از اثرات مشغول بودن ذهنه .. 2-گاهی وقتا گوشی میذارم گوشم و همراه با داستان نویسی ار لپ تابم ترانه گوش میدم .. هرچی رو یه ترانه و ترانه های دیگه کلیک می کردم صداش در نمیومد . فقط صدای حرف میومد .. بر شیطان لعنت .. اسکن کردم ویروس نداشت . لپ تابو دست گرفتم بردم بیرون .. ازاین مغازه های سخت افزاری نرم افزاری -داداش مثل این که هکر ها حمله کردن یه کاریش بکنین . ..یه نگاهی انداخت و یه اسکن هم اون کرد و چند جا دیگه رو نگاه کرد و گفت همه چی ردیفه اگه هکر ها حمله  کنن یه جایی رو می بندند .. ویروس میذارن و کلی توضیح داد .. صدایی هم شنیده نمی شد . -ببر خونه سالمه .  اومدم خونه گوشی گذاشتم به گوشم لعنتی انگار بازم صدا میومد .. دوباره لپ تابو گرفتم دستم و رفتم مغازه ..-ببخشید ممکنه مربوط به مودم و آی پی من باشه ؟/؟ یارو بر و بر یه نگاه چپی به من انداخت و گفت برو داداش مشکلی نداره .. اومدم خونه .. بازم دیدم صدا میاد .. کلی وقت داستان نویسی من گرفته شده بود .. ظاهرا هکر ها داشتند فوتبال پخش می کردند . سمت چپ من در نیم متری تلویزیون بود از تلویزیون داشت فوتبال پخش می شد . دو دستی زدم تو سرم .. دو تا هدفون بودن کنار هم . سریکی رو فرو کرده بودم توی سوراخ لپ تاب و یکی دیگه رو هم به سوراخ تلویزیون .. تلویزیون به حال خودش روشن بود این دو تا گوشی چون نزدیک هم بودند سیمهاشون رفته بود توی هم و قاطی شده بود منم گوشی مربوط به تلویزیون رو میذارم گوشم و به لپ تاب نگاه می کنم .. ترانه که میذاشتم دیگه از اون گوشی به زمین افتاده صدا نمی شنیدم و هر چی تلویزیون پخش می کرد رو می شنیدم . یعنی هکر ها گناهی نداشتند  من هدفون رو اشتباهی گذاشته بودم به گوشم . حالا پنج ثانیه که گوش می کردم ول می کردم وگرنه زود تر می فهمیدم .3-این یکی خیلی ضایعه هست .. سر در خونه همسایه منو یه پارچه رنگی زده بودند وظاهرا نقش و نمای بر گشتن از مکه رو داشت . فقط اسم مرد خونه رو دیدم انگاری زنشو نبرده بود . فکر کنم دعوتی داده بود و من نرفته بودم . وظیفه داشتم یه سری بهش می زدم . این عیال ما هم چند روزی نبود . خونه رو سپرده بود دست من ..دیدم یکی یکی میرن  زائر رو ببینن . منم دیگه رفنم و همون حیاط زنشو دیدم که کنار چند تن دیگه ایستاده -حاج خانوم سلام علیکم .. فلانی تشریف دارن ؟/؟ اومدیم عرض ادب و سلام .. انشاءالله سفر های دیگه شما تشریف ببرید ظاهرا قسمت این بوده که تنها بره .. دیدم زنه زد زیر گریه بقیه هم با هم گریه کردند .. یه همسایه دیگه جلو دهنشو داشت که کسی متوجه  خنده اش نشه .هی با اشاره دست به من میگه که برم بیرون .. ظاهرا مرده مرده بود . سفر مکه ای در کار نبود . من متن رو نخونده بودم . نقش و نگار پارچه شبیه زیارتی ها بود . آبروی من رفته بود . از خجالت نمی دونستم چیکار کنم . الکی زانوهامو سست نشون دادم که خیلی خیلی متاثر شدم . متاثر که بودم ولی اون لحظه به رسوایی خودم فکر می کردم که اونجا رو کمدی درام  ساخته بودم ...4- اینو قبلا تعریف کرده بودم دوباره میگم شاید چند جمله اش این ور اون ور شه ..خونه مون زیر پار کینگش بزرگه . دختر همسایه خواهش کرد که عروسیش رو خونه ما بگیره . زنونه رو آوردیم خونه ما .این دختر خونه شون دو سه تا خونه اون ور تر بود  عروس خانوم هم خوب بود به جای خواهری تپل و خوشگل بود و خدا برای شوهرش حفظش کنه ..خلاصه عروسی بر گزار شد و تموم شد رفت و یک هفته بعد  یک کوچه اون ور تر اونو دیدم که به من سلام کرد و منم جوابشو دادم -حال شما خوبه -خیلی ممنون ..داشتم به این فکر می کردم که این دختر چه جوری ظرف یک هفته آب رفته .. البته بانمک و زیبا بود پوست سفیدش کمی سبزه شده بود . حدود پونزده کیلو لاغر شده قدش هم کوچیک تر شده بود دماغش هم آب رفته بودصورتش به جای کشیده , گرد بود .  با این حال بهش گفتم آقا حالش خوبه ؟ ما در خدمتش هستیم سلام ما رو بهشون برسونید . جالب اینجاست که من شوهرشو ندیده بودم دختره هم خندید و گفت خیلی ممنون . بزرگی شما رو می رسونم . همین که دختره رد میشه در جا فهمیدم که این دختر همسایه دیوار به دیوار ماست که دانشجو هم هست وشوهرم نداره و کلاسور به دست داشت می رفت خونه . ای بابا حتما الان فکر می کنه ما قاطی کردیم . خیلی بد شد . بازم آبروم رفت . حالا میگی چیکار کنم ؟/؟!  پایان ... نویسنده .... ایرانی   

10 نظرات:

ناشناس گفت...

[b][url=http://mfbic.org/michaelkorsoutlet/]michael kors factory outlet[/url][/b] He promised he had his own factory now, and would deliver.
Isaacs went coasttocoast and scored unassisted just 32 seconds in.
Freese is 3 for 3 tonight and 6 for 11 in the series.

[b][url=http://azealcorp.com]cheap jerseys from china[/url][/b] Also went 36 straight without allowing 100yard runner.
"The 32 NFL teams are professional organizations.
We knew that if we got our hands on the ball we had to score.

[b][url=http://www.rightpursuit.com/robert-griffin-iii-jersey.html]robert griffin iii Jersey[/url][/b] Tulowitzki is not the only one Colorado has to keep an eye on in order to shock the baseball world and notably the NL West. Aging veteran first baseman Todd Helton could be in the final season of his career, second baseman Josh Rutledge and catcher Wilin Rosario have question marks as productive leaders and the rotation is debatable after Jhoulys Chacin and Jorge De La Rosa.
When he captained England in Australia that winter, his ten wickets in the Test cost him 51.90 runs each and his highest score was 31. Except for his brilliant fielding and inspiring captaincy he was a passenger. In India, not then a Testplaying country..
Top priority of government should be to protect our citizens, Ketron said in a statement. 9/11 attack and subsequent terrorist attacks have turned a new page in our nation history. All levels of government national, state and local must be a part of this effort. This bill seeks to enhance legislation we already have on the books to provide our state and local law enforcement agencies the tools they need to enable them to intervene against those who plan, finance and assist others who commit acts of terrorism before they occur. said his bill is modeled after the federal antiterrorism law, which has been upheld by the Supreme Court as constitutional.

[b][url=http://www.serious-airlines.com/fsp/redbottomshoes.php]cheap red bottom shoes[/url][/b] Of the many species of jay found in North America, the one that most attracts the attention of bird watchers and ornithologists alike is the Florida Scrubjay, Aphelocoma coerulescens.
"The thing with him is he mixes his pitches up so well," said Todd Frazier, who had a sixgame hitting streak snapped.
My first bear was a black one, north of Kapuskasing, deep in a clearcut.

[b][url=http://www.rightpursuit.com/russell-wilson-jersey.html]russell wilson navy Jersey[/url][/b] The North Montgomery Chargers shot the lights out against the Covington Trojans in a non conference prep game on Saturday. The Chargers hit 12 shots from behind the three point line; while Covington only hit three from three point land. Logan Stultz led the Trojans with 12 points.
"Instead, the reference is always to 'the stadium.'".
Locally, Time Warner Cable users could lose some stations if a deal isn't struck by midnight Thursday, officials said, but not Fox, which will broadcast the games. Fox Sports Houston, FX, Speed Channel, Fuel TV, Fox Soccer and Fox Sports en Espaol could be blacked out, said Jon Gary Herrera, regional vice president of communications for Time Warner.

ناشناس گفت...

سلام داداش
ئ‌‌ درخواست داشتم
اگه می‌شه، داستان‌های مادر که مینویسی، اولا به آخوند و بسیجی‌ ربط نده، در ثانی‌ اگه امکان داره داستان هاتو جوری بنویس که مامان داره خیانت می‌کنه، بیشتر خیانتاشو بنویس نه این که خود پسر بره بعدش مامانشو بکنه

دامت گرم خیلی‌ کارت درسته
امیرکبیر

ناشناس گفت...

سلام داداش
یه درخواست داشتم
اگه می‌شه، داستان‌های مادر که مینویسی، اولا به آخوند و بسیجی‌ ربط نده، در ثانی‌ اگه امکان داره داستان هاتو جوری بنویس که مامان داره خیانت می‌کنه، بیشتر خیانتاشو بنویس نه این که خود پسر بره بعدش مامانشو بکنه

دامت گرم خیلی‌ کارت درسته
امیرکبیر

ایرانی گفت...

با سلام خدمت امیر کبیر عزیزم . از این که به ما افتخار داده ای خوشحالم . اگر کل نوشته های مرا خوانده باشی من در این مورد تعدبل کرده ام . یعنی از مواردی که فرموده ای بنویسم و ننویسم با اجازه هر سه مورد ان را می نویسم چون در خواست کننده زیاد دارد و همان گونه که قبلا هم گفته ام سکس با محارم نوعی فانتزی می باشد و تخیلی که نیازی نیست به هنگام مطالعه داستان تصور غلطی را را جع به محارم خود داشته باشیم و اتفاقا هم در نظر سنجی های سایت خودمان و هم در نظر سنجیهای سایت لوتی بیشترین طرفدار را داستانهای سکس با محارم دارد و در لوتی دقت نکرده ام که آیا تفکیک کرده این محارم را یا نه ولی در سایت خودمان در خود محارم باز این داستانهای سکس پسر با مادر است که فوق العاده طرفدار دارد و در صدر است . اما با همه اینها من کمتر به این مسئله می پردازم و امید وارم طرفداران سکس پسر با مادر مرا ببخشند که کمتر از این داستانها می نویسم با توجه به در خواستها و آمار طرفداریشان چون تعداد داستانهای تک قسمتی من کم است سعی می کنم هر دو هفته یک بار یک داستان سکس پسر با مادر بنویسم که طرفداران آن از من دلخور نشوند . .. ولی در هر حال تمام این سکسها جنبه تخیلی داشته و از نظر من همه آنها یکسان است اگر تابو شکنی باشد همه آنها تابو شکنی است . اگر زشت باشد زشتی بیان سکس یک دختر و پسر بیگانه به اندازه زشتی بیان سکس پسر با مادر است چون لزومی ندارد ما از سکس بنویسم و بگوییم صرفا جهت سرگرمی و فانتزی بودن و این حرفاست و از این گوش بشنو و از آن گوش در کن .. در هر حال خیلی ممنونم از نظر گرمت و وقتی که برای مطالعه داستانها صرف می کنی . پایدار و پاینده باشی با احترام . دوست و برادرت : ایرانی

ناشناس گفت...

ايراني جان
آخه اون فانتزي كه من گفتم رو شما اصلا تو نظر سنجيت نداري.با اين حال ممنونم ازت عالي هستي
اميركبير

ایرانی گفت...

با سلامی دوباره به داداش امیر کبیر گلم .. در هر حال باید همه زوایا رو داشت و یه نگاهی به اونا انداخت . من خودم بیشتر عاشق داستانهای عاشقونه و غیر سکسی ام . ساعت حدود هفت غروب امروزشروع کردم به نوشتن یک داستان عشقی سه ساعت تمام با سرعت و تمرکز شدید یک ضرب نوشتم از جلوی لپ تاب بلند نشدم تا تمومش کردم(کنم ) . این سکسی ها به غیر از چند تایی که حاوی پیام اجتماعی و ملی و درس زندگی هستند مثل هر جایی و نقاب انتقام و فقط یک مرد و چند داستان دیگه ... بقیه شون سر و ته یک کر باسن . البته خیلی ها هم دوست دارن در مورد مادر داستانهایی نوشته شه که پسر فقط شاهد قضیه باشه .. و بار ها به من گفتن و در سایت لوتی هم بار ها گفته شده ولی اون طرف قضیه هم داشتیم که پسر با مادر بر نامه داشته باشه . و به خاطر یک طرف نمیشه طرف دیگه رو تعطیل کرد . بازهم از این که با ما همراهی و در کنار مایی خوشحالم و دوست دارم که روز به روز بر تعداد خواننده ها و دوستان با فرهنگ و با کلاسی مثل شما افزوده شه . با نهایت احترام : ایرانی

ناشناس گفت...

سلام استاد
منم در راستای سوتی شماره۳ شما باید بگم که چند سال پیش پدر حمید که دوستم بود فوت شد و با یکی از دوستام به نام سپهر رفتیم مسجد که مجلس ختم گذاشته بودند. خواستم به حمید که پدرش فوت شده بود دلگرمی بدم- هل شدم و گفتم خدا پدرت روبیامرزه این چیزیه که برای همه اتفاق میوفته الان پدر تو- فردا پدر سپهر !! :D

ایرانی گفت...

آشنای گلم واقعا که عجب دلداری به دوستت دادی . خاطره جالبی تعریف کردی . امید وارم خدا عمری با عزت به همه ما بده که بتونیم به صلح و صفا در کنار هم زندگی کنیم . دستت درد نکنه . منم اون روز دیدم در بازه همه دارن میرن داخل رفتم توی خونه .. از بس جلوی کامپیوترم نمی دونم دنیا دست کیه . شاد و پیروز باشی ....ایرانی

ناشناس گفت...

Great post.
Also visit my website - china airlines

ناشناس گفت...

professional dissertation writers
[url=http://writingservicestop.com/]write my essay or me
[/url] i need help on my history homework
dissertation statistical services
buy power point

 

ابزار وبمستر