ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

یک عروس وهزلر داماد 41

بگو فدات شم بگو بگو چه جوری خوشت میاد .. تا منم همون جور به کارم ادامه بدم . -مامان خوبه خوبه من دستشویی دارم .. فکر می کنم یه چیزی می خواد ازم بریزه .. -عیبی نداره عزیزم بذار بیاد بذار بیاد .. هیجان و استرس ولم نمی کرد . اینی که ازش می خواد بریزه چی می تونه باشه .. نههههه اگه همونی باشه که من می خوام . من منتظرشم .. از هر عسلی واسم شیرین تره .. در این چند ساله آمار مردایی که منو گاییده بودند از دستم در رفته بود و می دونستم بازم مردای دیگه ای هم خواهند بود که در آینده از جسمم بهره مند شن . با هر کدوم از اونا یه هیجان خاصی داشتم و سعی می کردم که از همه شون لذت ببرم ولی این کامی من یه حس خاصی رو در من به وجود آورده بود . از این که شبیه بابای اصلی اش بود و مهم تر از اون شبیه اونی بود که من از دستش داده بودم . عشق اولم . اون ضلع سوم کامی بود که نصیبم شده بود . سه کاف .. -کامی هر چی داری خالی کن .. بریز توی دستم -نمی تونم جلو شو بگیرم .. -اگه جلو شو بگیری باهات قهر می کنم و امشب کنارت نمی خوابم . لعنتی چرا نمیاد . نکنه  بخواد جیش کنه که داره اونو می کشه بالا . من که مرد نبودم از حال و روز مردا خبر داشته باشم و بدونم که بار اولی که می خوان خودشونو خالی کنن یا آبشون بیاد چه حسی به اونا دست میده .. یعنی آب کیرشون این قدر ناز می کنه که بیاد . حتی برای چند لحظه به این فکر می کردم که این کیر تیز رو فرو کنم توی کوسم ولی بازم حس کردم که زوده و کامی من ممکنه اون آمادگی ذهنی رو نداشته باشه و همین کار اونو از سکس زده کنه -عزیزم قربون شکل ماهت بشه مامان .. فدای اون خوشگلی ات بشم من .. مامان کیرتو بخوره .. اونم واست می خورم .. حس کردم که بهترین کار اینه که کیرشو میک بزنم . واسش ساک بزنم .. ولی اگه دستشویی داشته باشه چی .. بهتره بذارم که بره دستشویی و برگرده اون که نمی دونه جلق زدن چیه .. دلم داشت از جاش در میومد . طاقت نیاوردم همراش رفتم .. کارشو کرد و برگشت .. یه ناامیدی خاصی بهم رو آورده بود . یعنی بی خود هیجان زده شده بودم . نباید امید وار می شدم ؟/؟ نمی دونم .. نمی دونم باید چیکار می کردم . پس چرا کیرش شق شده بود .. این بار کیرشو که یه خورده شل شده بود گذاشتم تو دهنم .. دوباره از حال رفته بود .. جااااااان چقدر بهم مزه می داد .میون این همه کیری که گذاشته بودم تو دهنم این یکی پوستش کشیده تر و جون دار تر از بقیه بود با حجم و سطح بیشتری .. یک کیر ختنه نشده .. کیرشو سریع شق کردم .. دو تا دستاشو گذاشته بود رو سرم و داشت به موهای سرم فشار می آورد . چیزی بهش نگفتم -ووووویییییییی مااااااماااااان کیییییییرررررررم دوباره دارم اون جوری میشم .. یه لحظه دهن نگه داشته و گفتم عزیز تو که تازه رفتی دستشویی دیوونم کردی .. دلو زدم به دریا و گفتم هر چی داری تو دهن مامانت خالی می کنی حرفم نباشه .. خیلی تیز شده بود . باید اون راه ورودشو باز می کردم . اصلا چشمه ها هم همه این طورند . وقتی که سرشون باز میشه دیگه باز شده  و آب دهی اونا شروع میشه .. کف دو تا دستامو گذاشته بودم رو سینه های کامی و نوازشش می کردم . با یه مالش آروم و بازی با نوک سینه ها و سینه اش بیش از پیش وسوسه اش کردم .. آخخخخخخ داشتم  به آرزوم می رسیدم . اونچه واسم سالها مثل یک رویا همرام بود داشت به واقعیت تبدیل می شد . پرش های پی در پی کیرشو حس می کردم . نمی دونم چرا اون جوشش انفجاری و آب مذاب آتشفشانی کامی  نمی ریخت توی دهنم تا منو بسوزونه و سر سبزم کنه .. فقط یه بار بار اول .. -مامان مامان اگه بدونی دلم داره چه جوری میشه .. اون حالا داشت طوری لذت می برد که یه زن از ار گاسم خودش می بره . معمولا زنا در هنگام ار گاسم 5 تا 9 برابر مردا لذت می برند و به تمتع می رسن .. حالا این پسر ما هم از  9 برابر یه مرد معمولی گذشته بود .. جوووووووون طعم اولین قطره و جهش آب کیر پسرمو توی دهنم حس می کردم .. این شیرین ترین و لذت بخش ترین و خوشبو ترین همه این منی ها بود در حالی که این آب در اصل هیچیک از این صفتا رو نداره .. ولش نکردم مثل گرسنه ها   مثل تشنه ها مثل یه دانش آموزی که داره یخمک میک می زنه و شکلات دسته دارو با لذت توی دهنش می گردونه منم کیر کامی رو با اشتها و لذت میکش می زدم . هر چی رو که در حال خالی کردن بود همه رو با جون و دلم می خوردم . می دونستم اون آخرش یه چیزی واسه موندن و دید زدن می مونه که هم من از دیدنش لذت ببرم و هم یه تو ضیحی واسه اون داشته باشم . از حال رفته بود . لذتو در تمام وجودش حس می کردم .. چشاشو با لبخند باز کرد ..-مامان این چی بود عجب چیزی بود حیف که تموم شد -عزیزم تازه شروع شد .... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر