ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

زن نامرئی 132

دلم می خواست یه جورایی به این زوج کمک می کردم ولی این پسر آتیشش تند بود و می خواست همین امشب به یه بهونه ای دختر رو در کنار خودش داشته باشه و باهاش حال کنه ولی این که نمی شد . اون دختر هم واسه خودش یه بر نامه هایی داشت اومد و مثلا  دختری خودش رو از دست می داد . تکلیف با کی بود ؟/؟ نادیا مگه تو فضولی ؟/؟ اصلا به تو چه مربوطه یه کوفتی میشه دیگه . دلم می خواست یه جوری به یکی خدمت می کردم . حس انسان دوستی من گل کرده بود . درهمین گیر و دار دیدم یه پسری  که شاید بیست سالشم نشه رفته پشت یه درختی و داره به دخترایی که اون طرف و روبروش  نشستن نگاه کرده شلوارشو پایین کشیده جلق می زنه .. اتفاقا جایی هم قرار داشت که هیشکی نمی تونست اونو ببینه مگر این که می رفتی کنارش  می ایستادی .. .  . کیرش حرف نداشت . سفید و گوشتی و کلفت و دراز . از اونایی که جون می داد باهاش حال کنی و حتی تا نیمساعت هم ساکش بزنی . ولی در این محیط جاش نبود . یه لحظه خودمو مرئی کرده گفتم آقا پسر میدی ما بزنیم ؟/؟ از خجالت خودشو کشید گوشه تر و خواست که شلوارشو بالا بکشه -از چی می ترسی شتر سواری که دولا دولا نداره . همه ما دوست داریم حال بکنیم و اهل حالیم . دلم برات می سوزه . یا باید مثل من خیلی بد بخت بیچاره باشی .. یا مثل من خجالتی .. یا مثل من بی پول .. دیگه کس خل رو نگفتم . این صفاتی رو هم که واسه خودم اعلام کرده بودم هیشکدوم از اینا رو نداشتم و داشتم پیش این جوونه فیلم میومدم . تا رفت فرار کنه دست زدم کیرشو گرفتم .. -نفس نفس می زد . -فرار نکن اگه در بری همه چی معلوم میشه خیلی زشته . آبروم میره -ببینم تو ماموری چیزی هستی -تا حالا کی دیدی مامور عفاف بیاد و این جوری به کیر یک جوون بچسبه . این از نظر شرع مقدس حرامه . -به من بگو اصلا واسه چی داری خود ار ضایی می کنی ؟/؟ -چیکار کنم توی این دوره و زمونه دخترا همش از این می ترسن که اگه بیان طرف ما بزنیم اونا رو نا کار کنیم . باور کن من حاضرم لای سینه هم خیس کنم ولی اونا  قبول نمی کنند . میگن اگه بیایی روی سینه ما بعدا میشه زیر سینه و بعدا زیر ناف .. -دوست داری من واست جق بزنم ؟/؟ دیدم با یه جالت ملتمسانه ای بهم نگاه می کنه که دلم سوخت . هر چند حرفی نزد ولی با تمام وجودش داشت بهم می گفت که آره خیلی دلش می خواد که من این کارو براش انجام بدم . -پسر اصلا نذاشتی که زیاد با این کیرت حال کنم . .. با همون پنج شش بار مالیدن خالیش کردی . چه خبرت بود . وقتی که داشت آب کیرشو توی دستم می ریخت دیگه جلو شو نگرفتم گذاشتم به کارش ادامه بده تا سبک سبک شه و احساس آرامش بکنه . سکس در این سنین برای این پسر یعنی نوعی اعتماد به نفس یعنی این که این قدرت رو داره که با یه دختر حال کنه و بهش توجه بشه . اما بعضی  پسر ها به خاطر خجالتی بودن خودشون و یا اعتماد به نفس نداشتن از دخترا واسه خودشون یک بت می سازن . علت این عدم اعتماد به نفس می تونه خوش تیپ و خوش اندام  نبودن باشه می تونه ذاتی باشه یا اصلا از خود عمل سکس خجالت می کشه .. -دوست داری تو رو به آرزوت برسونم .اون چیزی که می خوای ؟/؟ شلوارمو کشیدم پایین و گفتم فکر نکن که من یه زن بد کاره ام . دلم برات می سوزه . پسر خوبی هستی . نمی دونم چرا با این همه سر مایه های معدنی و ذخایری که در کشور داریم جوونای ما واسه یه هماغوشی ساده با جنس مخالفشون این قدر ول معطل باشن . دوباره سخنرانی من گل کرده بود و بلبل زبون شده بودم . وقتی کسمو نشونش دادم سست شده بود . می تونست در همون وضعیت کیرشو فرو کنه توی کسم ..ولی فقط نباید تکون می خوردیم اگرم کسی می خواست از سه طرف پشت و کناره ها ما رو ببینه فقط یک نفر یک نفر می تونستن بر ما تسلط داشته باشند و اگه یه نفر میومد ما می تونستیم خودمونو جمع و جور کنیم و گندش در میومد . با این حال ازش خواستم که کیرشو بکنه توی کسم .  در همون حالت ایستاده همین کارو انجام داد . زیر درخت و در اون فضای باحال داشتم حال می کردم . صدای گنجشکهای بالای سرم بهم آرامش می بخشید . یه نیم نگاهی هم از حاشیه ها به فضای اصلی پارک داشتم که نکنه گندش در بیاد . -جووووووون بزن بزن . محکم تر بزن کسم داره با کیرت حال می کنه . کاش الان بودم خونه ات و اونجا بهم حال می دادی . اگه بدونی نادیا با کیرت چقدرکیف می کنه . اینو جدی می گفتم یه حال عجیبی داشت دمساز شدن با این کیر .... ادامه دارد ... نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر