ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

خانوما ساکت 53

لبامو گذاشتم رو بر جستگی وسط کس فرزانه جون که در یک خط درازی  درازای کسشو پوشش می داد و طوری نشونش می داد که انگاری کسش از بیرون پلمب شده هست . دهنمو گذاشتم رو اون تیکه می دونستم لذت زیادی بهش میده . انگاری شیب چوچوله ها به طرف وسط کس گرایش داشت . راحت تر بگم کس فرزانه شبیه یه پسته کوچولوی ناز سر بسته بود و من باید با میک زدن این سر بسته رو خندونش می کردم . -کف دست فرزانه رو سرم قرار داشت و اونو به  سمت کسش فشار می داد . زن از حال رفته بود ..ولی من همچنان اون تیکه گوشت منظم وسطشو گذاشته بودم توی دهنم و مثل یه آب نبات چوبی خوشمزه میکش می زدم . مثل یه آدامس شیرین که بعدش می شد اونو جوید . ولی این از اون آدامسهایی بود که شیرینی اون تمومی نداشت . . فرزانه به یه حالت سر مستی خاصی رسیده بود . هیچی نمی تونست جلو شو بگیره . کسشو محکم به دهنم می مالید -سوختم سوختم کسسسسسم سوخت ..آخ بخورش . لیس بزن . زبون بزن .با دندونات آروم گازش بگیر . ولم نکن . رهام نکن .. بگو دوستم داری . بگو کسم داغت می کنه .. دهنم رو کس فرزانه جون گیر کرده بود با این حال چیزایی رو که می خواست براش می گفتم . دوستش داشتم . حس می کردم که  یه علاقه خاصی بهش پیدا کردم ولی خوب که فکر کردم گفتم حتما از اون احساساتیه که به وقت کس کردن بروز می کنه و هیچی دیگه نیست .  اونو رو دستانم بلندش کرده گذاشتمش روی تخت . . خودش یه نیم دوری حرکت کرد . پاهاشو از رو تخت آویزون کرد  دستاشو دور کمرم حلقه کرد و منو به طرف خودش کشوند . فهمیدم که هم دلش می خواد اونو بکنم و هم این که لباشو ببوسم-بیا هوتن . بیا کارمو تمومش کن . منو بساز .. من که حالا سوختم . بیا . عشق من .. .واسه این که پشیمون نشه و این طلسمو زود تر بشکنم کیرمو یه ضرب کردم توی کسش .. -نهههههه نهههههه چه خبرته .. من که فرار نکردم ...-خودت خواستی ..-حالا منو آروم بکن . آروم آروم بزن . با احساس . با عشق . تو که می دونی همه تن و بدنم مال توست . بگو بگو که شنیدی من چی گفتم . بهم بگو من چی گفتم . عزیزم . عشق من .. -فرزانه جون گفتی که همه تن و بدنت مال منه .  خب حالا بهم بگو عشق من این یعنی چه -هوتن جونم این یعنی این که تو هر کاری که دلت خواست می تونی باهام انجام بدی -آره ولی سعی می کنم کبودت نکنم -کاش می کردی . تنم می خواد که تو کبودش کنی . سینه هام اینو می خواد . میخوان که تو گازشون بگیری . حال بدی . . -باشه بعدا کناره های کستو گازش می زنم .. بازوشو دادم بالا  تا زیر بغلش به خوبی توی دید بیفته . دهنمو گذاشتم زیر بغلش . اونجایی رو که می شد بی خطر میکش زد رو شروع کردم به میک زدن . حتی زیر بغلش هم هوسمو زیاد می کرد . کیرم کس تنگشو می شکافت و به ورود و خروج های پی در پی خودش ادامه می داد . -فرزانه تو از یه عروس هم خوش بدن تری . هم تپلی هم فانتزی هستی هم مانکنی هستی .. هم پاهای کشیده داری .. اون کون گنده و اون شکم لاغرت .. همه و همه منو یه جوری می کنه . ولم نکن . عزیزم دوستت دارم . بگو همیشه میای . هر وقت بخوام میای . بگو. فقط مال منی . بگو فقط تنها دوست دخترتم . بگو بقیه بی خود میگن .. لعنتی این باز شروع کرده بود . معلوم نبود این شایعات از کجا به  بیرون درز پیدا می کنه که من روابط نا مشروع دارم . طوری با خودم فیلم میومدم که نزدیک بود باورم شه که همه اینا شایعه ای بیش نیست .  .زیر بغل فرزانه رو که خوب میکش زدم رفتم به پشت شونه هاش . اونجا رو دیگه میکش نزدم ولی به حرکت ملایم کیرم داخل کس کوچولوش ادامه می دادم . حالا ازم می خواست که اونو تند تر بکنم . خلاف لحظاتی پیش که می گفت اونو آروم تر بگام . دو تا دستام سرتاپای تنشو غرق مالش و نوازش کرده بود . -نکن نکن .. هوتن اون وقت تا فردا صبح ولت نمی کنم و رسوایی به بار میارم .. نکن نکن .. -می کنم می کنمت و خودم خاموشت می کنم . -پس بکن بکن .. هر کاری می تونی بکن . آتیشم بزن خاموشم کن . داغم کن خنکم کن . .فرزانه مثل هر زن دیگه ای که قبل از ار گاسم یه حسی می گیره برای لحظاتی سکوت کرده بود منم با این سکوتش همراه شده بودم . یه نگاهی به لبه های دو طرف کسش که به وقت فرو کردن کیر و بیرون کشیدن اون از توی کس باز و بسته می شد نگاه می کردم چقدر ناز  بود . دلم می خواست کیرمو می کشیدم بیرون و اون نازشو با لبام ناز می کردم . .خودشو با شور و التهاب بیشتری بهم چسبونده بود . حس می کردم دیگه به آخرا رسیده .... ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر