ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

فقط یک مرد 185

یه سیستم خاصی رو در مورد یونانیان به کار گرفته بودم که بیشتر از اون که به فکر لذت بردن باشم اول به فکر بار دار کردن اونا بودم و خیلی هم در این مورد عجله داشتم . یا این که با سرنگ آب کیرمو می کشیدند و تیکه تیکه وارد کس زنای یونانی می کردم و یا این که از کیر خودم به عنوان سرنگ استفاده می کردن تا تیکه تیکه به این خانوما آب بدم . اونایی رو هم که توی کسشون خالی می کردم می فرستادم که برن بعد با  یکی دیگه که از همه خوشگل تر و سر حال تر بود شروع می کردم به سکس . با زن رئیس جمهور یونان خیلی سکس با حالی داشتم . اولین کاری که کردم این بود که کردم توی دهنش . همچین با خشم کردم تو دهنش که نزدیک بود دندوناش بشکنه . عجب توانی پیدا کرده بود این کیر ما .. و چه چشای خوشگلی هم داشت زن رئیس جمهور یونان . تیپش عین تیپ های زنان وطنی خودمون بود . وای که می مردم واسه گاییدن این جور زنا . بعد از این که کلی افریقایی گاییده بودم و از هر چی کس کردن داشت بدم میومد کس های سفید یونانی گاییدنو واجب بود . هر چند خودمو قانع کرده بودم که سفید و سیاه و زرد و سرخ همه در برابر آفرید گار یکی هستیم و خودمو قانع کردم که از گاییدن کس سیاه لذت ببرم . مدام خودمو می بردم زیر سوال  که ای کوروش مگه همین تو نبودی که با حسرت به پیر زن هشتاد ساله نگاه می کردی و می گفتی چی می شد که اون خودشو در اختیارت می ذاشت . حالا چی شده که کردن سیاهپوست بهت حال نمیده ؟/؟ خودم از خودم خجالت کشیدم که بخوام از این سیاستهای تبعیض نژادی پیروی کنم . من زن رئیس جمهور امریکا رو که تقریبا سیاهپوست و جذاب بود گاییده بودم اینا هم روش . در هر حال نباید تبعیض قائل می شدم . کوروش آریایی برای اجرای عدالت و مهربونی در سراسر جهان اومده . برای کوروش زن یک کراواتی به همون اندازه باید ارزش داشته باشه که زن یک مجتهد و آخوند . باید به اونا نشون بدم که عدالت یعنی چه . اگه در کیرمن آبی هست برای اونا هم هست .. زن رئیس جمهور بود و یه دختر همراش . نمی دونستم اون دخترشه یا خواهرش . در هر حال بیشتر از ده سال نشون نمی دادند که اختلاف سنی داشته باشند . یا آرامیس خیلی جوون تر نشون می داد یا النا خیلی بزرگتر از سنش نشون می داد . در هر حال   آرامیس یه لباس توری یکسره  بدن نما به رنگ آبی آسمانی تنش کرده و خودشو انداخته بود روی تخت و النا هم با همین وضعیت منتهی با لباسی قرمز خودشو بهم نشون می داد . نمی دونستم اول با کدوم حال کنم . هرچند در این موارد بزرگتر ها بیشتر برای خودشون حقی قائلند . در هر حال من رفتم سراغ آرامیس . . جالب این جا بود که النا به جای این که بیاد کمک و در سکس نقش داشته باشه رفت یه گوشه ای و رو صندلی نشست تا شاهد حال کردن ما باشه . پوششی از تور به رنگ آبی آسمانی روی بدن زیبا و خوش نقش آرامیس قرار داشت . دلم می خواست لباس و سینه هاشو با هم می ذاشتم توی دهنم . نوک تیز سینه هاش از زیر لباس مشخص بود . موهای سرش نه بلند بود و نه کوتاه . لبای سرخ و یا قوتی اون با این لباس خیلی بهش میومد . همه چی آماده بود برای این که من با دو تا زن خوشگل و تو دل برو و سکسی حال کنم . شباهت این دو نفر نشون می داد که احتمالا باید مادر و دختر با شند . جوووووووون کس و کون مشتی و با حالی داشت . به اصطلاح خودمون از اون بازا ریهای ناب و اصیل . حرف نداشت . النا تازه داشت راه می افتاد قبل از این که من شروع به کار کنم اون دست به کار شده بود . لباس خوابشو داد بالا . اون زیر هیچی نداشت . از فاصله چند متری کس ناز و کوچولوشو می دیدم که چه جوری داره با اون ور میره و با هاش حال می کنه و در حال مزه گرفتنه . آخخخخخخخ دختر دلمو بردی . ولی از قرار معلوم به احترام  آرامیس تکون نمی خورد . زن که فهمیده بود من توجه ام معطوف دختره شده دستشو گذاشت دور کمرم و منو به سوی خودش کشوند تا بفهمم چی شده دیدم روش قرار دارم . همون یه شورتی رو هم که پام بود خودش واسم در آورد .. با این که می دونستم کیر منو بار ها و بار ها از تلویزیون و هنگام پخش مستقیم گاییدن زنای نیاز مند دیده ولی این جور از نزدیک دیدن اونم به ناگهان براش یک شوک لذت بخشه .. کیرمو گرفت توی دستش و  به زبان یونانی یه چیزایی گفت که حالیم نشد ولی از اونجایی که حس کردم ممکنه بخواد با ساک زدن حال کنه کیرمو به دهنش نزدیک کردم . . در همین لحظه یه آهنگ نه ملایم و نه تند یونانی شروع شد به پخش شدن از یکی از ضبط هایی که این دور و بر بود . خیلی از آهنگهای یونانی که منو به یاد آهنگهای عبری و اسرائیلی مینداخت خوشم میومد . کیرم تا ته رفته بود توی دهن آرامیس .... ادامه دارد .. نویسنده ....ایرانی  

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر