ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

شیدای شی میل 14

با هم قول و قرار کردیم که برای چند ساعتی رو با اونا باشم و قسم  خوردیم که از این بابت چیزی به گوش لاله نرسه اتفاقا خودش بیشتر از من می ترسید که لاله موضوع رو بفهمه . برای همین هم من خاطرم آسوده بود . چه حالی می داد با دو تا مرد سکس کردن و دو تایی شونو کردن . اول رفتم یه دوشی گرفتم خودمو حسابی تر و تمیز کردم .ردیف کردم خودمو تا پسرا از تن من خوب استفاده کنن . دوباره فکرم رفت طرف این مسئله که آیا هوتن و فریدون با هم همجنس بازی می کنن؟/؟ حالا که من نیستم اونا کیرشونو توی کون هم فرو می کنن ؟/؟ اگه این جوره اگه اونا خودشونو یه جورایی به وسیله هم ارضا می کنن پس چرا از من خواستن که برم به جمع اونا . شاید این جوری دوست داشتن که من با رفتن به میون اونا یه تنوعی به سکسشون بدم وشریک لذت هم شیم . در هر حال می دونستم که این کار من ضربه ای به لاله نمی زنه . با ژیلت افتادم به جون کونم . هر چند نیازی به برق انداختن نداشت ولی باید اونو حسابی صاف و صوف می کردم هم کیر و هم کونمو برق انداختم . چقدر از تماشای اندام خودم در آینه لذت می بردم و به هوس می افتادم . حالا دو تا مرد راحت می تونستند در اختیارم داشته باشن و من هم اونا رو داشته باشم . از خونه اومدم بیرون و چند قدم رفتم جلو تر و سوار ماشین اونا شدم . .. . رفتیم به همون خونه ای که چند روز پیش من و لاله و هوتن خوب درش حال کرده بودیم . ولش کن شیدا این قدر ناراحت نباش و غصه لاله رو نخور . اون نمی فهمه تازه که تو کار بدی نمی کنی . فری دو آتیشه راستی راستی که دو آتیشه بود . هوتن و فری دو تایی شون  تقریبا لخت شده فقط یه شورت نقلی پاشون بود که ورم کیرشونو به خوبی نشون می داد . نگاه کردن به هر دو طرف بدنشون هوسمو زیاد می کرد . منم یکی یکی لباسامو در آورده رفتم وسطشون . -فری به کسی نگی که شرایط من اینه . یه وقتی ممکنه اذیت شم .. هوتن : فری حواسش هست . حداقل برای این که هر چند وقت در میون می تونی هواشو داشته باشی . -یعنی من باید باج بدم ؟/؟-شیدا چرا این قدر حساسی کی همچین حرفی زد . هوتن از پشت سوتین منو باز کرد و فری هم شورت منو در آورد دوتایی شون شروع کردن به حال دادن به من . دیگه فرصت نداده بودن بهم که من چی تصمیم بگیرم . راستش فکر می کردم که نفری یکی از سینه هامو بذارن تودهنشون . ولی فری همون پایین و روی لاپام کار می کرد و هوتن هم لباشو گذاشت رو لبام . اولش که می خواست منو ببوسه سختم بود . حس کردم دارم به لاله خیانت می کردم . شاید بوسه رو به نوعی عشق می دونستم ولی خودمو با این باور مشغول کردم که این قسمتی از هوسه و به استقبال یک سکس رفتنه . تازه من که به عنوان یک دختر و رقیب عشقی لاله نیستم که بخوام دوست پسرشو از چنگش در بیارم . از طرفی فری دهن داغ و آتیشی خودشو گذاشته بود رو کیر من ..بی حسم کرده بود . هوس کون درشت و صاف اونو کرده بودم . لبای هوتن رو لبای من در حرکت بود و نمی خواستم  بوسه رو قطعش کنم . فریدون چقدر باحال کیرمو می خورد .  به نظرم اومد که بهتر از هوتن داره کیرمو ساک می زنه . همه چی دلم می خواست . دوست داشتم ساک زدن به همین صورت ادامه داشته باشه . دوست داشتم بکنم توی کون هر دوی این پسرا . دوست داشتم دو تایی شون کون منو بکنن . با سینه هام ور برن . چه لذت بخش بود وسط این دو تا بودن . خیلی خوب شد اومدم . خوابم گرفته بود . با این حال دلم می خواست کاری کنم که اونا از این که منو آوردن اونجا احساس پشیمونی نکنن . دیگه یادم رفته بود که لاله ای هم هست که نگران دوست پسرش و روحیه اونه .. وووووووییییییی کیرم کیرم . هیچوقت تا این حد اونو آماده شلیک حس نمی کردم . چقدر تیز شده بود . عاشق سوراخ کون بود . از وقتی که هوتنو گاییده بودم دلم می خواست همه مردا رو بکنم . احساس من نسبت به کون لاله و هوتن تفاوت خاصی نداشت . این که اون مرد هست وچندشم شه همچین حسی نداشتم ولی می دونستم بیشتر مردا و اونایی که گی نیستند از گاییدن کون مردا نفرت داشته حالشون بهم می خوره اونا رو ارضا نمی کنه .ازش فراری هستند ولی من این چیزا حالیم نمی شد . خلاصه من خلقتم این جوری بود خودم حسش می کردم و دیگران هم فقط یه مطالعاتی در موردش داشتند و نمی شد انتظار داشت که اونا بتونن به خوبی احساس منو درک کنند و خودشونو بذارن جای من . همون جوری که منم نمی تونستم خودمو بذارم جای اونا . . فری طوری با هوس و لذت کیرمو ساک می زد که انگاری تا حالا کیری رو ندیده و نچشیده .... ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر