ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

مامان بخش بر چهار 2

عصبی شده بودم . گریه های شبانه کسم منو داغون کرده بود . با این که با موز و خیار و بادمجون اشکاشو پاک می کردم ولی به اینا قانع نبود و دلش می خواست یکی دیگه نازشو بکشه و اشکاشو پاک کنه . شیطون یواش یواش داشت می رفت توی جلدم . از طلاق خوشم نمیومد . ولی در این مورد یه سری مطلب خوندم و از این و اون سوال کردم دیدم هر کی داره یه چیزی میگه . یکی میگه چهار سال بعد حاکم شرع طلاقت میده . یکی می گفت چهار ماه .. یکی از اون جنده چادری ها که می دونستم هر شب زیر کیر یه بسیجی و پاسدار یا آخوند می خوابه گفت خواهرم صبر انقلابی داشته باش . خدا صابران را دوست دارد . حتما در بهشت نتیجه شو می بینی .. منم نکردم  کم کاری و با عصبانیت شدید همونجا شلوار و شورتمو کشیدم پایین و کس خیسمو نشونش داده گفتم ببین اینا هاش به این بگم صبر انقلابی داشته باشه که اون دنیا کس بدم ؟/؟ -شیطان ! شیظان! ..-برو جنده خانوم بسیجی .. نزدیک بود چادرو از سرش بکشم پایین ولی با عصبانیت از اونجا دور شدم .دیگه باید خودمو از شر این موضوع خلاص می کردم . حداقل می تونستم به صیغه یکی در بیام . نمی دونستم باید چه خاکی تو سرم بریزم . تصمیم گرفتم یه مشورتی با پیشنماز محل بکنم . یه مردی بود چهل ساله ..اوخ اونم که از اون خوش تیپ های کس دزده .. ولی در هر حال من که نمی خوام بهش بدم . در مورد احکام شرعی و این که راهی داره یا نه باهاش حرف می زنم . یه چادر مقنعه و از اون دستکش قرتی ها به سر و تن و دستام کرده  بعد از نماز مغرب و عشا رفتم مشورت با این علامه میثم خان . نمی دونم چی می گفتن اینا که خیلی بد چشمه .. با حساب من تنها زن محله ای که نگاییده بود من بودم . طوری هم همه رو افسون می کرد که یارو حاضر بود همونجا خودشو دراز کنه ولی چون  اهل مسجد نبودم و اونم همش سرش گرم بود  دیگه من وارد فایلش نشده بودم . -حاج آقا سلام علیکم -علیکم السلام خواهرم -حاج آقا یه عرضی داشتم معمولا بیمار که مریض میشه میره پیش پزشک . شما هم پزشک مسائل دینی هستید . -خواهش می کنم . وظیفه شرعی ماست . -همسرم ترکم کرده رفته امریکا گفته دیگه نمیاد . بالاخره من یک زن جوانم .. از نظر مالی تامینم ولی شما خودتون معترفید که نباید یک زن به فساد اخلاقی کشیده بشه . می خوام بدونم احکام طلاق چه مدت بعد از غیبت شوهر انجام میشه . -بعضی از محققین میگن چهار سال ..عده ای میگن مرد حق نداره بیش تر از چهار ماه از هم بستری با همسرش خود داری کنه . ببخشید این جور حرف می زنم -خواهش می کنم حاج آقا این مسائل شرعی باید گفته بشه . البته مسائلی هست که اونو بازش نکردن . احتمالا راهکار هایی برای زن در نظر گرفته شده ولی نمی خوان افشا کنن . -حاج آقا اگه شما  می تونین وارد مسائل شرعی و منابع و استخراج بشین این کارو حتما انجام بدین . -شوهر شما چند هفته هست که رفته -سه هفته و سه روز -اگه امکان داره من از نزدیک شما رو ببینم و باهاتون در مورد این مسئله حرف بزنم خیلی بهتره .. --مگه ما حالا از هم دوریم -منظورم خدمت برسم تا موضوع رو باز ترش کنم . .. اگه رفتار محترمانه اش نبود فکر می کردم که حتما نظر بدی راجع به من داره . ..یکشنبه رو افشین و اشکان در تهران و اسحاق و احسان در  کرج از صبح تا غروب کلاس داشتند . چون اونا با آخوند جماعت مخالف بودند و سایه شو با تیر می زدند ترجیح دادم که یکشنبه رو ازش خواهش کنم بیاد خونه مون باهم صحبت کنیم . هرچند منم چشم دیدن آخوند جماعتو نداشتم . ولی دیگه این یه عادت شده که بد و بیراه رو میگیم ولی گاهی وقتا که کارمون گره میفته رجوع می کنیم به همینا . اون روز خودمو خیلی شیک کردم . نمی دونستم پوششم در چه حدی باشه ولی انداممو خیلی بر جسته و هوس انگیز کردم  هر چند مانتو پوشیده بودم .و لی یه مانتوی کوتاه با کونی گنده و یه روسری خیلی شیک ایتالیایی و  با میکاپی دل برنده . خلاصه کلام اون که منو  خلاف ملاقات در مسجد اون جوری دید خودشم کمی عقب نشینی کرد و حالا دیگه سرشو بالا می گرفت .. -حاج آقا بالاخره حکمی استخراج کردین ؟/؟ -خب یه حکمی استخراج شده . اون بستگی به شرایط داره . چه جوری بگم -بفرمایید من آماده شنیدنم . -چهار ماه و چهار سال مسئله ایه که هنوز بسطش ندادند ولی یه چهار هفته ای داریم که روحانیون اونو عمومی نمی کنند . نمی خوان  شلوعش کنن . شاید می خوان هرکسی که به اونا رجوع می کنه خودشون ثوابشو ببرن . -حاج آقا بفرمایید جریان چیه سخت نگیرید .. -حکم اینه که اگر شوهری زنش را ترک کرد و به بلاد کفر رفت حداقل  چهار هفته بعد می تواند صیغه   نماینده خدا شود بدون جاری شدن صیغه طلاق و به محض رجعت شوهرش آن صیغه موقت ابطال می گردد . -حاج آقا مردان خدا و با ایمان و نمایندگانش چه کسانی هستند . اینجا که نباید مجتهد جامع الشرایط آگاه به علوم زمان و مدبر و مدیر و ار این چیزا باشه که ؟ -اکثر مراجع اجماع کرده اند که روحانیون جان بر کف مردانی با ایمان هستند .... ادامه دارد .. نویسنده ... ایرانی 

3 نظرات:

جیبر گفت...

جالب پیش میره راستی تک قسمتی محارم کی میذاری؟

ایرانی گفت...

سلام جیبر جان .. نیمه اول بازی چند دقیقه پیش تموم شده ..این تیم همون آینه ای از تیم چند سال اخیره اگرهم به جایی برسیم شانسیه . پخته بازی نمی کنند . همیشه هم میگیم بازیهای اوله ولی سالی که نکوست از بهارش پیداست . امید وارم نیمه دوم بهتر شن .من هفته ای دو تا داستان تک قسمتی سکسی میذارم و نمیشه هر دو تا رو به محارم اختصاص داد چون داستانهای سکسی عشقی طرفدار زیاد داره و داستانهای متنوع دیگه ولی ازهر سه تا داستان تک قسمتی سعی می کنم حداقل یکی محارم باشه . البته در این مدتی که نبودی دهها داستان سکس تک قسمتی که خیلی شون سکس با محارم بوده نوشته شده خیلی از اونا از اسمشون مشخصه . خیلی از داستانهای قبلی من هم که هنوز نخوندی بهتر از این داستانهای جدید هستند . داستان فر داشب من رو نمیشه گفت محارم ولی پسری هست که شاهد سکس مادر بسیجی خودش با دو تا سیاهپوست گردن کلفته و یه تکیه کلامهای طنز و متلکی هم داره . پسر با مادره سکس نمی کنه . از بس بهم گفتند داستانی هم بنویس که پسره ببینه و خودش سکس نکنه منم گفتم بنویسم دیگه . این داستانو دو ساعت پیش تموم کردم و فرداشب میذارم . هنوز نیمه دوم شروع نشده خوش باشی ...ایرانی

ایرانی گفت...

جیبر عزیز بازی رو بردیم و حق ما بود . هرچند یه پنالتی به نفع پرسپولیس گرفته شد که شاید درست نبوده باشه ولی گل هم نشد . باید با اختلاف چهار گل می بردیم . نیمه دوم بچه خات بهتر بودند . اما به نظر من نکته مهمی که بیشتر از خود برد ارزش داشت و داره درخشش بازیکن بازی سازی مثل پیام صادقیان بود که به ویژه در اواخر بازی درخشش زیادی داشت .شاد کام باشی ...ایرانی

 

ابزار وبمستر