ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

فقط یک مرد 188

دوست داشتم به گودی کمر النا نگاه کنم و اونو بکنم . همین کارو هم کردم . اون نمی تونست چیزی بهم بگه و مثلا بگه از این طرف بکنمش یا از اون طرف بگامش . اون دیگه کنیز من بود . بانوی اول یونان و دخترش کنیز من بودند . چه کون سفیدی بود . اونجایی که باید نرم باشه نرم و جاهایی از بدنش که باید سفت باشه سفت بود . کونشو تا می تونستم به نرمی گاز گرفتم . این تن و بدن مال خودم بود. از آن خودم بود  و جز خودم هم کس دیگه ای نمی تونست اونو داشته باشه و بهش حال بده . هر چند این زنا می تونستن به نوعی با لز بینی به هم حال بدن . ولی هر چه باشه آمیزش بین زن و مرده که تضمین کننده بقای نسل بشره . و من داشتم برای بقا این نسل تلاش می کردم . چند جای بدن النا رو از هوس کبودش کردم . اون فقط لذت می برد و ناله می کرد . آرامیس هم با این که چند دقیقه پیش ارضا شده بود دستشو گذاشته بود لاپاش و با کسش ور می رفت . . ظاهرا وقتی که اونو می گاییدم نتونسته بود به خوبی کیرمو دید بزنه . واسه همین چشاش گرد شده بود وقتی می دید کیرم چه جوری داره میره به ته کس دخترش و بر می گرده .. نگاش می کردم و به زبان فارسی باهاش حرف می زدم . -چیه می خوای .. ؟/؟ به حقت قانع باش .حالا نوبتی هم باشه نوبت النا خوشگله هست . ببین دخترت عجب کسی داره و عجب کون تازه ای . واقعا حیفه که این کون چرو کیده شه . کاش یه چند سالی اینا رو توی آب لیمو می خوابوندیم تا همیشه تازه بمونه . پاک قاطی کرده بودم و داشتم با خودم حرف می زدم . آخه کوروش جان این همه کس تر وتازه و آک در این دنیا ریخته که شاید تازه تر از کس النا باشه تو چرا مثل ندید بدید ها رفتار می کنی و همیشه حرص می زنی . کم نمیاری تموم نمیشه . تا دلت بخواد هست . وقت نداری . عمرت کفاف نمیده . دنیا رو با همه هوسهاش باید یه روزی بذاری بری . تمام این کس هایی رو که کردی مزه اش همه از بین رفتنیه . فوقش تا حالا دو هزار نفرو گاییده باشی .. جز همین یکی دو سکس اخیر مزه کدومشون زیر کیرت مونده زیر دندونات مونده ؟/؟ نمی دونم چرا داشتم خودمو نصیحت می کردم من که مغرور نشده بودم . سینه های النا جون می داد واسه گاز زدن و مثل لیمو شیرین اونا رو خوردن . البته لیمو رو که باید پوست کند و خورد .  آرامیس اومده بود نزدیک النا . فکر کنم در واقع هوس کیر منو کرده بود . چون کونشو یک تکونهای مخصوصی می داد که  نشون دهنده آمادگی بالای اون برای دریافت مجدد کیر بود . کیر کوروش ایرانی باید به کس این یونانی در مانده انرژی می داد . خیلی دوست داشتم فرزندان  یونانی ایرانی من در ایران رشد کنند و د رواقع بابایی بشن نه مامانی ولی حیف که قدرت کنترل همه رو نداشتم و دامنه مسئولیتهام زیاد بود و نمی تونستم به همه سر کشی کنم . . آرامیس از اونجایی که نمی تونست با کیر من ور بره مجبور شد بیاد سراغ دخترش و لباشو با هوس گذاشت رو لبای اون و به کس و سینه خودش دست می مالید . از قرار معلوم من ساعتها باید در خد مت این مادر و دختر می بودم . ولی کس ناب این دختر دیگه منو تا یک ساعت مشغول کرده بود و این یونانی مبارز هم دلاورانه به حملات زرهی من پاسخ داده بود . گرز گران رو بر سپر النا جون وارد می کردم . با این که کونش به اون صورت گنده نبود ولی خیلی قابل قبول بود . یه ضربه که بهش می زدم عین ژله می لرزید . چه خوشگل می شد و هوس انگیز .. وای که فوقش بخوام صد سال زندگی کنم و تا 60 سالگی هم جون داشته باشم کس بکنم . چقدر کمه . واقعا این جور زندگی کردن کمه . آدم به همه کس و کس نمی تونه برسه . . یه کمی فکر کردم و دیدم اینم یه نوع خود خواهی و غروره . شاید اونایی که حالا قدرت مردانگی ندارند و کیرشون بلند نمیشه یا نطفه شون باور نمی کنه شاید آرزوی مرگ داشته باشند و به نوعی احساس پوچی می کنند . ولی دست من که نبود . من ساعتها بیهوش بودم و از آب آلوده نخوردم و توانمند باقی موندم . شاید این مصلحتی بوده که دنیا باید آریایی و ایرانی بشه .  . النا رو طاقبازش کرده تا آب کیرمو در جهتی توی کسش خالی کنم که احتمال بار داری اون بیشتر باشه . . اون هنوز ار گاسم نشده بود . با ایما و اشاره و با التماس ازم خواست که به گاییدن اون ادامه بدم و منم همین کارو کردم تا ارضا شد و دیگه وقتی که آبو ول کردم گویی که سیل اومده باشه .. . با هر پرش آب کیر انگاری یه بار می رفتم توی فضا و بال بال می زدم و بر می گشتم . این قدر بهم حال داد . النا پاهاشو روی دیوار ستون کرد تا این آبایی که ریخته بودم توی کس جا بیفته بعدش این مامانه اومد و کیرمو گذاشت دهنش . -چه خبرته یک ساعت پیش که دلی از عزا در آوردی . خانم آقای رئیس جمهور یونان!  .... ادامه دارد ... نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر