ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

شیدای شی میل 15

کیر  من همچنان توی دهن فری بود و من تا می تونستم بهش حال می دادم . چه کیفی داشت . کیرمو تا انتهاش ساک می زد . . آب کیرم انگاری دور یه محوطه خاصی  داخل همون کیر جمع می شد . من دوست نداشتم زود آبمو خالی کنم . می ترسیدم زود شل شه و نتونم اون جوری که دلم می خواد حال بدم و حال کنم . ولی هوتن اومد کار و بد تر کرد . طوری بد تر کرد که دیگه منو به حالت انفجار رسوند . می خواستم بهش بگم این کارو نکنه ولی دلم رضا نمی داد . نمی خواستم بزنم توی ذوق این پسرای گل . داشتند حال می دادند و منم نباید این جوری ضد حال می دادم .هوتن دهنشو روبیضه من باز کرده بود اونو لیس می زد و فری هم با لذت کیرمو از ته تا سرشو میک می زد و با جفت لباش داشت روش می کشید . دو تا مرد داشتند از کیر یک شی میل لذت می بردند و باهاش حال می کردند این برام لذت بخش بود .. -فری جون خیلی خوشم میاد هر لحظه ممکنه آبم بخواد بریزه توی دهنت .. بدت نمیاد ؟/؟ -نه شیدا جون بهم حال میده . عاشق نوش کردن آب کیرم . خیلی صفا داره وقتی که پشت بندش  همون کیر بره توی کونت .-فری جون کیر  من طوریه که وقتی آبش بیاد خیلی وقت باید بگذره تا دوباره سفت شه و یه چیزی بشه که به درد تو آقا پسر گل بخوره ولی حالا دلم می خواد خالی کنم توی دهنت خیلی سنگین شدم . -شیدا می خوام بهت حال بدم به شرطی که برای رفتن عجله نداشته باشی . کیرت باید شق شه هم منو بکنی هم هوتن جونو . الان سر حالت می کنم .. با این که ما کونی ها و بیشتر گی ها عاشق کون دادنیم و کون دادنو بهتر می دونیم تا کون کردنو ولی اون قدر تو رو می کنم تا کیرت دوباره شق شه بتونی منو بکنی . . -اوووووفففففف چقدر تو خوبی فری جون .. حالا دوباره ساک زدنو شروع کن که دلم رفته و این هوتن هم از بس دیگه اون زیر بیضه مو لیس زده گردنش درد گرفته -شیدا کی گفته من گردنم درد گرفته من اگه تا صبح هم طول بکشه همین طور به لیس زدنم ادامه می دم . چقدر کیف داره لیس زدن کیر و ساک زدنش . کاش من حالا جای فری بودم . هوتن جونم تو هم مثل فری کونمو می کنی تا کیرم دوباره شق شه ؟/؟ -چرا که نه . منم هوس اون کون ناب و تاپ تو رو دارم . این دو تا چقدر گل بودند . کاش لاله بیشتر با این هوتن راه میومد و این قدر اونو اذیتش نمی کرد . -فری داره میاد . دو تایی تون ولم نکنین . بذارین سبک شم حال کنم . قول میدم بعدا به هر دو تا تون حال بدم . یه حال اساسی .. فری وقتی حس کرد آب کیرم داره توی دهنش خالی میشه سرعت و شدت میک زدنشو زیاد تر کرد و هوتن هم با بیضه ام بیشتر ور می رفت . چشامو بستم و دیگه ولو شدم . . دو تایی شون من دراز کش شده رو واسه چند دقیقه ای به حال خودم گذاشتند وقتی که چشامو باز کردم یه نگاهی به کیرم انداختم و دیدم که باید هوسم دوباره بر گرده و یه تحریکاتی دور و بر کیرم انجام شه که بخواد دوباره یه حرکتی بکنه ولی همون فری کمر منو گرفت .. -هوتن جان تو می کنی توی کونش یا من اونو بکنم .. -فعلا اول تو بکنش کن اونو اون دفعه خوب گاییدم . تو  حالا توی کونش کیر گشایی رو انجام بده تا ببینیم بقیه بر نامه ها مون تا کجا می تونه ادامه پیدا کنه . حساب همه جا شو می کردیم جز این که شیدا جون همون اول بخواد توی دهنت حالی کنه -ولی هوتن این با اون هوسشم اگه همون اول کونمو می کرد بازم آبشو می ریخت و همین می شد . حالا مطمئنم که این بار اگه کیرش بلند شه یه حال درست و حسابی به هر دومون میده . ببینم هوتن اونجا هم اگه اجازه میدی اول منو بکنه .. -فری جون تو که خودت می دونی چقدر دوستت دارم .. باشه .. سه تایی مون روتخت بودیم . فری اومد پشتم قرار گرفت و به قصد گاییدنم کیرشو چسبوند به سوراخ کونم . از اون طرف این بار این هوتن بود که کیرشو فرو کرد توی دهنم .  .. با این که به سوراخ کونم چیزی نمالیده بود و خشک داشت منو می گایید ولی حس کردم که سر کیر فری رفت توی کونم . کمی دردم گرفته بود یه فشار دیگه به کیرش آورد تا قسمتی از تنه کیرش هم رفت توی کون . جفت دستاشو روی سینه هام قرار داده با هاشون بازی می کرد . حس کردم دارم یه جوری میشم . انگاری هوسم به همین زودی داشت بر می گشت . یه شور و هیجان خاصی رو هم توی کیرم حس می کردم . انگار کون دادنم یه نشاط خاصی رو در کیرم به وجود آورده هوس اونو زیادش کرده بود . دستمو گذاشته بودم رو کیرم و اونو می مالیدم . کیرم داشت خوشش میومد . ولی هنوز به حدی نرسیده بود که مثل دقایقی قبل دراز شه . می دونستم که میشه چون این دو تا مرد بهم حسابی لذت می دادند و منم باید از خجالتشون در میومدم . چه خوب شد که اومدم . حالا دیگه احساس پشیمونی نمی کردم .  . من که دقایقی پیش کیرم ساک زده می شد حالا داشتم کیر هوتن رو ساک می زدم ... ادامه دارد ... نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر