ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هرکی به هرکی 156

مادر بزرگ کیر عارف رو که شق و تیز شده و نشون نمی داد که همین لحظاتی پیش داشت پری رو می گایید توی دستش داشت  و نشون همه می داد . -حالا دیگه وقتشه که بابت یک پیوند باشکوهی بین مادر و فرزند جشن گرفته شه . عارف جان!وقتی که این سد رو بشکنی دیگه تحمل همه چی برات آسون میشه . تو الان مامان زحمتکش و داغدار و بیوه ات رو دیدی که داره زیر کیر آریا جون حال می کنه .. و اون وقت خودت هم دونستی که می تونی به مامانت حال بدی . دیگه رابطه ای صمیمی بین شما به وجود میاد که خودت نمی تونی لذت این رابطه رو درک کنی . فقط شما باید سعی کنید که اهل خیانت نباشین . چون حالا که دارین سکس می کنین برای نوعی امتحان و نشون دادن قدرت خودتونه . این که عارف می تونه همان طور که عفت هم به عنوان یک دلاور جان بر کف بسیجی می تونه . مادر بزرگ این کس شعر گویی ها رو از من یاد گرفته بود ولی یک چیز رو خیلی تکرار می کرد و اگه این تکرار هاش ادامه پیدا می کرد بیشتر متوجه می شدند که ما طبل های توخالی بیش نیستیم . پری جون کیر عارف رو توی دست خودش داشت و اونو به جهتی که خودش دوست داشت هدایت کرد .. می خواست این دو تا رو یعنی مادر و پسر رو دست به دست یا همون کیر به کس بده . مادر بزرگ داشت یه اشاره هایی راجع به سکس  دو به یک می کرد و قصد داشت که منو بفرسته سراغ عفت که من و پسرش دو تایی اونو بکنیم . دست پری جونو گرفته بردم به یه گوشه ای گفتم عزیز حالا می خوای هنوز اونا رو روی فرم نیاورده فراریشون بدیم ؟/؟ البته این عفت بسیجی محجبه با ایمانی رو که من دیدم اگه ده تا کیر با هم بیفتن سرش همه رو جواب میده ولی این پسره کس خل می ترسم آخرش کار دستمون بده . بذار یه خورده ننه شو بکنه مزه گاییدن و کردن ننه زیر زبونش بیفته و یواش یواش که بی غیرتو بی غیرت ترش کردیم اون وقت می تونیم اون جوری که دوست داریم حال کنیم سیاست ما هم طوری بوده که تا حالا تمام کار ها مونو با موفقیت پشت سر گذاشتیم . -آریا جون فدای تو . این جور که منطقی داری حرف می زنی من احساساتی میشم هوس چیزایی رو می کنم که الان نمی تونی بهم بدی . -اووووخخخخخخ پری جون الان که عارف میره سراغ مامانش .. من و تو هم می تونیم جلو اونا سکس کنیم . اصلا یه کار دیگه می کنیم . رفتم در گوشی تر بهش مطلبو گفتم . آخه هنوز در خصوص عفت و پسرش هنوز عمل دخول صورت نگرفته بود .. من و پری رفتیم کنار . برای این که من به عنوان صاحب مجلس صداقت خودمو نشون بدم پیش قدم میشم و الان جلوی عارف جون یک برنامه مختصر مفید سکس مادر بزرگ با نوه اش رو پیاده می کنم .که حسابی این جور شه و تابو شکسته شه . عارف داشت شاخ در می آورد تا رفت شاخ رو در بیاره کیر من عین یک شاخ رفت توی کس مادر بزرگ -آخخخخخخخخخ آخخخخخخخخ کسسسسسسم کسسسسسسسم آریا چیکار کردی چیکار کردی . منو کشتی . بکن بکن . مادر جونتو بکن .. عارف همش داشت به پیشونیش می زد و هیهات هیهات می کرد . من و پری جون رو زمین و گوشه ای که قالی پهن شده بود در حال سکس بودیم . هر دو مون دوست داشتیم شاهد صحنه های گاییده شدن عفت توسط عارف باشیم . بهمون مزه می داد . مخصوصا به من که ایمان نداشته عارف چه جوری زیر کس مادرش در حال آب شدنه . -پسرم نوه گلم آریای من منو بکن بکن بکن .. کیرت رومحکم بزن به ته کسسسسسم . عارف جون حال کردنو می بینی ؟/؟ داری ؟/؟ صمیمیت و محبتو داری ؟/؟ چه عشق و حالی می کنه آدم . الان من وآریا جونم یک روح در دو بدن هستیم . حیف که لاپامون با هم فرق می کنه وگرنه اون جوری می شدیم  دو روح در یک بدن .. آخ که این پری جون یه جوری جدی این حرفو زد که دو تایی مون از خنده ریسه می رفتیم . عفت خانوم که این جور صفا و صمیمیت بین ما رو دیده بود هیجان زده شده  یه تکونی  به پسرش داد و اونو طاقباز انداخت روی تخت . . پسر عین مسخ شده ها به مادرش می نگریست . . ولی حالا دیگه جای نگاه کردن نبود . حالا باید همه چی رو حسش می کرد .  عفت کون گنده شو انداخت روی کیر پسرش عارف . یه خورده خودشو جا به جا کرد و کیر عارف رو با دستاش تنظیم کرد و اونو گذاشت روی سر کسش  . من و پری کاملا شاهد بودیم که با یه فشار چه جوری کیر عارف رفت توی  کس ننه اش . . ما که خیلی هیجان زده بودیم . عارف ظاهرا هنوز در شوک بود و اگرم لذت می برد نای حرکتی نداشت . واسه همین خود عفت کونشو رو کیر پسرش بالا و پایین می کرد ..... ادامه دارد .. نویسنده ... ایرانی 

2 نظرات:

دلفین گفت...

راستی داداشم یادم رفت میشه بعد از اینکه عفت با پسرش وارد مهمونی شدن بعد از تمام جریانات که اتفاق میقته همه از عفت خوششون میاد عفت رو به زنا بگه من حاضرم بیرون از ای مجلس هم در خدمت شوهرهای ششما باشم البته با اجازه پری جون که پری میگه البته اینکار غیر قانونیه ولی در مورد عفت جان مشکلی نیست که زنا هم رضایت خودشونو اعلام میکنن که اریا یه روز قبله رفتن به ابگرم میره خونه عفت جلوی پسرش با عفت سکس میکنه

ایرانی گفت...

با سلام مجدد خدمت دلفین گلم .. اول در مجلس که با اونا مخالفت می کنند و پری و آریا میرن واسطه میشن و دیگه بر نامه اونا رو ردیف می کنند که اینجا خودش ماجراییه .. موردی هم نداره که این جمله بیان شه که عفت به بقیه زنا بگه من در خدمت شوهر های شما هستم ولی دیگه بخواهیم خارج از این مجلس سکسی بین شوهرا ی اونا و عفت بذاریم شلوغ و یکنواخت میشه چون دسته جمعی باید برن پیک نیک و ماجراهایی هم اونجا داره و از طرفی هم باید به شخصیت های دیگه داستان هم توجه شه که خواننده های دیگه حوصله شون سر نیاد . البته من دو قسمت جلو تر این داستانو نوشتم وخب دیگه تعریف نمی کنم اگه منتشر بشه و بخونی متوجه میشی دیگه سکس مجدد آریا در خونه عفت و با عفت نیازی نیست چون سیستم قوی تری رو پیاده کرده و فشار های قویتری بهش اومده و تا اون لحظه سور پرایز های بهتری وجود داشته راحت تربگم که این سکس درخونه عفت در اون شرایط و در اون زمان نمی تونه نسبت به سکس های اتفاق افتاده قبلی عفت تنوعی داشته باشه و بهتره که داستانو ببریم در فضای متنوع دیگه ای و خانواده آریا رو هم نباید فراموش کنیم و این که من یه سری مطلب دیگه هم در این پزمینه می خوام بنویسم که دیگه زیاد توضیح نمیدم چون داستان یه جوری میشه . با تشکر از دلفین جان گلم ...ایرانی

 

ابزار وبمستر