ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

بابا تقسیم بر سه 91

اگه نونا داره کیرتو ساک می زنه آبتو بخوره اون وقت این از نظر شرعی چه حکمی پیدا می کنه و با این فلسفه ای که بابا جون گل من داره آیا عدالت اینجا رعایت شده ؟/؟ مگه نمیگی آبو باید من زود تر بخورم -خب اون در اصل آب خوردنه ..-خیلی باید ببخشید بابا جون جسارت به برکت نشه مگه حالا نونا نون گذاشته تو دهنش ؟/؟ اصلا حریف زبون این نینا جانم نمی شدم کاری به روز نونا در آورد که اون کیر مو از دهنش در آورد و تحویل نینا داد .-بگیر بخورش . انگاری داره فرار می کنه -تو زدی بهش چسبیدی . دست تو بود حالا یه چیزی  طلب کار هم شدی . خلاصه سر کیر من توی دهن نینا بود و قسمتی از تنه رو هم نونا داشت زبون می زد . -اخخخخخخخ نینا نونا .. کیرمو به آتیش کشیدین . دخترای بزرگ و گل و ناز من .. اوووووفففففف آبم داره میاد . نینا همه شو خودت نخور . یه خورده واسه خواهرتم بذار . دهنتو طوری روی کیرم بذار که از بغلا داره می ریزه روی تنه نونا هم بتونه لیس بزنه و نوش جون کنه ..نونا : بابا فدات شم هوای منو داری . اگه دست نینا باشه میگه بابا رو درسته قورتش بدم و هیچی بهمون نمی رسه . -بچه ها داره می ریزه . حواستون باشه . خوب تمرکز کرده و این نینا هم به طرز هوس انگیزی سر کیر منو میک و لیس می زد . خلاصه دو تایی شون آب کیر منو خوردند . وقتی که آب کیر آدم خورده میشه یه حال و صفایی  داره که آدم نمی دونه چه جوری وصفش کنه . آدم خیلی سبک میشه . ریختن آب توی کوس یه صفایی داره توی کون هم همین طور ولی وقتی که زن با لذت داره آب کیرتو می خوره و تا قطره آخرشو از لوله کیرت می کشه بیرون و اون پس لذتی رو هم که روی کیر مونده پخشش می کنه حس می کنی که تمام تنت تنظیم شده به یه حالت ار گاسم و تنظیم سیستم رسیدی خلاصه دو تایی شون خوب پدرشونو سر حال کردند . ابن بار نونا کیر منو گذاشت توی دهنش و نینا هم از زیر بیضه هامو لیس می زد و به نوبت یک طرفشو میذاشت توی دهنش . دو تایی شون حسابی بهم حال دادن . با این حالی که به کیرم دادند خوب و سریع تونستن شقش کنن . عجب لذتی داشت . تا بخوام فکر کنم که کدومشون زود تر بهم کون میده دیدم که نینا قوطی کرمو گرفت و  چند تا انگشتو کرم مالی کرد و مالید به سوراخ کونش و سر کیر منو هم چرب کرد -لازم نبود روی کیرت بمالم ولی خب بابایی کار از محکم کاری عیبی نمی کنه -ببینم از خواهرت اجازه گرفتی ؟/؟ می بینم که در هر کاری مقدم هستی -من و نونا با هم این حرفا رو نداریم . -اگه راست میگی پس از رو کیر بابا پاشو بذار ما سواری بخوریم -نونا جون آدم که میره ورزش با حرکاتی سبک تر شروع می کنه بعد میره به یک کار سنگین تر می چسبه . الان تو وزنت از من زیاد تره و سنگین تر هستی و به بابا فشار میاری . ولی اگه من که سبک تر هستم اول برم روی کیر بابا فشار کمتری بهش وارد میاد در نتیجه بابا می تونه بیشتر حال کنه و بعد وقتی که تو کونتو میذاری بالای کیرش می تونه بیشتر با تن تو عادت کنه . من دارم استاندارد و اصولی کار می کنم . شما ها هم باید از این اصول پیروی کنین . مطابق موازین بین المللی کار کنین . ...واقعا که این نینا معلوم نبود اگه شوهر کنه چه بلایی می خواد سر شوهرش بیاره هر چند که می گفت دو تا خواهرا برن خونه شوهر من خودم زنت میشم وصله تنت میشم پیشت می مونم . این دیگه از اون چرچیل هایی بود که به این سادگیها نمی شد حریفش شد . در هر حال اومد و نشست روی کیر من چه نشستنی ! -اووووووووففففف اوووووووفففففففف نینا نینا چقدر داغ و چسبون کونتو گذاشتی سر کیرم . کیرم طوری نرم و روون رفت توی کونش که فکر نمی کردم این نینا باشه که داره به من کون میده ولی بعدش هم با بالا پایین کردنای خودش طوری بهم حال داد که اصلا فکر نمی کردم که چند دقیقه پیش آبم اومده باشه . نونا هم واسه این که از قافله عقب نمونه لباشو گذاشت رو لبای من . اووووفففففف دوتا دختر واقعا گل کاشته بودند . تازه عروس خانوم رفته بود به حموم و اونم بعد از این دو تا می خواست خودشو برسونه به جمع البته اون که میومد دو تا دیگه باید خودشونو کنار می کشیدند .. -دخترا نیم ساعت گذشته . نورا بهتون یک ساعت وقت داده .. نینا : خب حالا مگه بازی فوتباله که سر ساعت داور باید سوت رو بزنه ؟ تازه اونجا هم وقت تلف شده و وقت اضافه داریم .. ساکت شدم . اصلا حرف نمی شد زد . هر چی می گفتی این دختره جواب داشت . -بابا کیف می کنی ؟/؟ سوراخ تنگو داری ؟/؟ . اختصاصی مال خودته . شوهرم نمی کنم که رقیب پیدا کنی .. نمی دونم این دیگه چی داشت می گفت . مگه قرار بود اگه شوهری در کار باشه بازم به بابا جونشون حال بدن ؟/؟.... ادامه دارد .. نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر