ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

لز با دختر خجالتی 22

-اووووووووخخخخخخخ زلیخا اگه بدونی چقدر با زبون زیبا حال می کنم لیس بزن لیس بزن . خوبه خوبه همین خوبه . دختره باحال بالاخره اومدی به جمع ما . بالاخره قبول کردی که با ما باشی . . بخورش .. اووووخخخخخ اوووووفففففف کسسسسسم کسسسسسسم ..  سوراخ کون بهاره رو با نوک زبون و کسشو با پهنای زبونم لیس می زدم . زلیخا هم اومد کنار بهاره و گفت پس من چی . من واجب ترم که به من حال بده .. از این که دو تایی شون خودشونو متکی و وابسته به من می دیدند احساس لذت و آرامش می کردم .دوست داشتم بیشتر بهشون حال بدم . لیاقت خودمو بیشتر بهشون نشون بدم .نشون بدم که اگه این چند روزه مقاومت می کردم علتش این نبود که نمی تونم وارد باشم و یا از دستم بر نمیاد به خاطر یه سری معذورات و تابو ها و اندیشه ها بود . حالا خودمم نمی دونستم که چطور شد که اون اندیشه ها رو زیر پا گذاشته و اون سد ها رو شکسته ام .شاید هوس بیش از حد و شایدم دوستی با زهیدا این کارو واسم ساده کرده . یه طرف کون بهاره رو با دو تا دستام به طرف وسط جمع کرده دهنموتا آخر باز کرده گوشت کونشو میذاشتم توی دهنم و مزه مزه می کردم و آروم گازش می زدم . در همون حال کف دستمم رو کسش بود .. -زیبا زیبا حال بده . از اون حالای مشتی شماره یک که آدم فکر کنه یه تیر برق داره میره توی کس آدم .. . من نمی دونم این دختر ار کجا این احساسو داشت که یک تیر برق داره میره توی کسش و لذت کس دادن رو احساس می کرد . نکنه اونم مثل زهیدا دختری خودشو از دست داده باشه .. ولش کن زیبا . هنوز چیزی رو ندیدی قضاوت نکن . تازه برای تو چه فرقی می کنه .تو خودت خودتو حفظ کن که سرت پیش خونواده ات پایین نباشه . حس می کردم که  لذت دادن هم تا حدودی شبیه به لذت بردن می تونه باشه . از این نظر که این احساس آرامشو در آدم به وجود میاره که داره یه کار مثبتی رو برای کسی که بهش اهمیت میده انجام میده . هر چند که من هنوزم از بهاره و زلیخا اون جور که باید خوشم نمیومد ولی در هر حال باید با هم کنار میومدیم و یعنی همزیستی مسالمت آمیز پیشه می کردیم . واسه این که به دو تایی شون برسم در حال کس لیسی بهاره کف دستمو گذاشتم روی کس زلیخا و باهاش ور می رفتم . زهیدا هم بیکار ننشست و در این میونه اومد کنارم -زیبا لب .. لب .. لبتو بیار که خیلی تشنه امه .. -اووووخخخخخخ من درسامو چیکار کنم .. . بهاره : دختر کس خل شدی ها وسط حال کردن دیگه ضد حال نزن دیگه . من جات بودم واحد کمتر می گرفتم و سالهای سال توی همین خونه و دانشگاه می موندم تا لحظه های با حال زیاد داشته باشم .. -مثل این که می خوای ما رو ترشی بندازی ها -جون من زیبا حال نمی کنی خودمون هستیم و خودمون ؟/؟ کون لق هر چی پسره . دهنشونو سرویس می کنیم . دیگه نمی تونن خودشونو واسه مون بگیرن و هر لحظه فکر کنن که محتاج اونا هستیم . به جون تو زیبا همین حالا اگه یه پسر رو اینجا ببینم که بخواد بیاد منو بکنه با چند تا اردنگی بیرونش می کنم . تا عشق و حال بی منت با دخترا رو دارم دیگه این این کله خرا چه به دردم می خورن . زهیدا برو اون دو تا کیر نرم رو بیار ببینم .  یه وقتی زیبا جون فکر نکنی ما با این کیر مصنوعی ها حال می کنیم هوس کیر گوشتی رو داریم . خب دروغ چرا بعضی وقتا هم شاید هوس اونو هم بکنیم ولی زود از کله مون در میره . عوضش اگه بدونی این چقدر حال میده . قراره یکی برقی و ویبره اونو بیاره ولی میگن اگه نگیریم و استفاده نکنیم بهتره . چون اون جوری ار ضا شدن ما همش به صورت مصنوعی میشه اون وقت ممکنه لز دیگه بهمون حال نده . نمی دونی وقتی تن ما دخترا به هم می چسبه چه حالی میده . انگاری داریم دنیا رو با هم قسمت می کنیم .  .نمی دونم حالا از اون بادمجونای کلفت هم خیلی باحاله  . زلیخا تو با چی حال می کنی ؟/؟ -نمی دونم بهاره هر چی تو بگی . بهاره که کنار زلیخا نشسته بود با کف دستش یکی زد به روی کس زلیخا و گفت من چرا بگم هر چی این بگه .. نمی دونستم اون دو تا دارن چی با هم رد و بدل می کنن . از چی دارن حرف می زنند . هر چی این بگه یعنی هرچی کس بگه .. بازم نمی تونستم قضاوتی داشته باشم . باید صبر می کردم . بهاره با پشت دستش زد به کمر زهیدا و گفت پاشو دختر برو اون دو تا نرمو بیار و یکی برای زیبا و یکی هم به خودت ببند . بهمون یه حال درست و حسابی بده . -ببینم دوست داری من بکنمت ؟/؟ -نمی دونم تجربه تو بیشتره ولی من می خوام با این یاغی حال کنم . .. دیوونه به من می گفت یاغی . تازه منو کم تجربه هم می دونست . باید حالیش می کردم که اگه زیبا سر حال باشه زیبا تر از هر کس دیگه ای می تونه حال بده . .زهی از جاش بلند شد و رفت دو تا کیر مصنوعی رو که حالت کمربندی داشته و وسط کمربند قرار داشتند آورد . اول به کمر خودش بست و بعدش اونو  با کمر منم تنظیم کرد . -خب زیبا جون حالا به این دو تا خوشگله حال میدیم . نمی دونی چقدر خوشحالم که تو هم اومدی به جمع ما . یه وقتی فکر نکن این کیر های مصنوعی اینجان ما هوس کیر گوشتی پسرا رو داریم . اون داخل و بیرونش می خاره و باید یه جورایی خارششو بگیریم .. چند ثانیه بعد بود که انگاری جملات شنیده شده رفته بود به فایل مغزی من . .. منظورش چی بود . اون دو تا که کونشون این جوری خارش نمی کنه ؟/؟ کون بهاره رو از وسط باز کرده و به سوراخ کونش فشار آوردم .-آخخخخخخخخ دیوونه چیکار داری می کنی ؟/؟ .... ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر