ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

زن نامرئی 135

در حالی که خودموبه خواب و گیجی زده بودم مثلا شروع کردم به هذیون  گفتن . -بکش بکش پایین بکش .. شلوارمو بکش پایین .. .. واسه چی حالا که بچه دار نمیشم می خوای ازم جدا شی .. نامرد .. نامرد مگه تو نبودی که میگفتی من در هر شرایطی در کنار تو می مونم ..  .. نهههههه بکن .. من کیرتو می خوام .. من خودم از همون اول بهت گفتم که بچه ام نمیشه .. ..نههههههه چرا می خوای ازم جدا شی . چرا دیگه دوستم نداری . واسه چی منو نمی خوای . من اگه برم جنده شم مقصرش تویی .. .. کامی : این چشه بهمن .. -هیچی داره هذیون میگه . ظاهرا بار دار نمیشه شوهره اونو طلاق داده یا می خواد طلاقش بده .. کامی من کیرم داره می ترکه .. دندونام تیز شده .. -من بد تر از توام . -ولی نامردیه بخواهیم کاریش داشته باشیم تازه کارمونو از دست میدیم . بیرون یه خیلی کار دارم . هنوز یه قسمت از باغچه رو تمیزش نکردم . بعضی ها هم از بس بی فر هنگ هستند هر چی می خورن می ریزن وسط گل و گیاه . انگار سطل آشغالو نمی بینن . آدم به کی بگه آخه از کی شکایت کنه . -نمی دونم هرچی بگی حق داری . ولی عجب کونی داره . با این که ملافه انداختی روش ولی بازم داره می ترکه -داره می ترکه و می تر کونه . کیرم چقدر تیز شده . اووووففففففف اگه اجازه بده که اونو وارد کسش کنم قول میدم تا صبح هر چقدر که بخواد خودم سر حالش کنم و حالشو جا بیارم تا اونجا که دوست داشته باشه اونو بکنم بهش حال بدم لذت بدم . جاااااااااااان چه حالی میده . چه کیفی داره . -حالا که گرفته خوابیده .. شروع کردم به حرف زدن . حرف زدنام رو با ناله ادامه می دادم که طبیعی تر نشون بده .. چرا ازم جدا شدی .. چرا .. حالا من چیکار کنم . منو عصبی کردی . دوایی کردی .. زن که کسش به کیر عادت کرد دیکه همیشه باید کیر بخوره . این بد اعتیادیه . واسه همینه که میگن زنای جدا شده از شوهراشون خیلی زود جنده میشن .. من نمی خوام جنده شم ..آخخخخخخخخ من فقط کیر می خوام .. -میگم بهمن .. میری یه دقیقه اون درو می بندی ؟/؟ -می خوای چیکار کنی . -همون کاری که از اول باید انجام می دادیم . وقتو نباید تلف کرد . این زن الان نیاز به کیر داره . اگه الان به دادش نرسیم ممکنه از دست بره . نگاه کن ملافه رو از تنش انداخت داره هذیون میگه یه حالت بیهوشی داره .. -نهههههههه . کامی . من یکی نمی تونم ریسک کنم . وجدانم اجازه نمیده . -کیرت که بد تر از کیر من شده . کیر که  بلند شه دیگه وجدان نمی شناسه . هر کی که میگه من وجدان دارم و کیر من از اون کیر های با وجدانه کس شعر می گه . اینا همش حرفه .. ظاهرا بهمن رفت دررو قفل کرد و من به زور جلو خنده امو می گرفتم .. -بهمن من می ترسم شلوارشو بکشم پایین اگه بیدار شه چی -بکش پایین بهمن همین تازه نبود که از شجاعت و این حرفا داشتی واسم می گفتی . کو . اون شجاعتت کجا رفت . داشتی خالی بندی می کردی ؟/؟ -اگه بیدار شه چی ؟/؟ -نمی دونم . -بکش پایین . اگرم نکردیمش یه حالی هم می کنیم . آخرشم نفهمیدم اصلا واسه چی اومد گرفت  این جا خوابید . -واسه هر چی که اومد در هر حال کار خوبی کرد . من یکی که خیلی از این کارش کیف کردم . با چه دل و جراتی داشتند این کارو می کردند . واقعا جوونای ما رو در چه تنگنایی قرار داده بودند که حاضر بودند از کارشون بر کنار شن ولی برای یک بار هم که شده دلی از عزا در بیارن . نمی دونستم تا کجای کار خودمو بزنم به خواب .در اتاقو که از داخل قفل کرده بودند . کامی برو اون ادکلنو از رو طاقچه بر داربیار . می خوام خوشبو شم .. یه اسپریی به خودشون زدند که با این که بد بو نبود ولی بوی تندی داشت و داشت خفه ام می کرد . یه خورده که بوش کمتر شد تازه داشتم عادت می کردم . شلوار مو پایین کشیدند . -کامی آروم تر بکشش پایین . شاید بیدار شه -بالاخره که باید بیدار شه . ما که نمی تونیم تا آخرش انتظار داشته باشیم که چشاش بسته بمونه . اتفاقا اگه بیدار شه  و کیر درشت و تازه و سر حالو ببینه خودش سر حال میاد .اون وقت تقاضا میده که بیاد این جا پیش ما استخدام شه . خودم کاراشو انجام میدم . به جاش کار می کنم در عوض همش بهش حال میدم . -ببینم تنهایی رودل نکنی ها . منم هستم . -من نامرد نیستم . کی دیدی یه لقمه ای رو تنهایی بخورم و بهت نگم . -ببینم ما کی اصلا از این لقمه ها خوردیم ؟/؟ -حالا خودمون دو تا هستیم دارم خالی بندی می کنم . تو چرا توی ذوق ما می زنی ؟/؟ دستای کامی خیلی پهن و کلفت و کاری نشون می داد . وقتی با کونم بازی می کرد دلم می خواست که بره پایین تر و باهام بیشتر حال کنه .. . باید مسیر فیلم و صحنه رو عوض می کردم . نمی تونستم همش در خواب باشم .... ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر