ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هوس اینترنتی 49

از دستش خیلی عصبی بودم . نمی دونستم چه جوری باهاش مقابله کنم . کیرشو که به طرف دهنم نزدیک کرد گاز  گرفتمش . زیاد  محکم نبود . .. واسه چند لحظه سست شد . با خشم نگام کرد . جلو چشاشوخون گرفته بود . حالا بیشتر از اون که هوس داشته با شه نسبت به من خشم داشت نمی دونست باید چه جوری ادامه بده . اومد طرف من . ترسیده بودم . -کیوان منو با طناز دیدی فکرنکن با یه مرد هم خیلی راحت و این جوری کنار میام . حساب منو از بقیه زنا جدا کن . . خوشم میومد . لذت می بردم از این که یک مرد و غرور یک مرد را با تمام وجودم زیر پاهام له می کردم تا اون فکر نکنه که هر کاری که دوست داره می تونه انجام بده .  چشاش از عناصر متضاد و در هم و بر هم وجودش می گفت . هر یک از این عناصر به تنهایی می تونست خطر ناک و خطر ساز باشه ولی وقتی  چند تایی با هم ادغام می شدند اون از خود بی خود می شد ونمی تونست چیکار کنه . لاپامو باز می کردم . دستمو می ذاشتم روی کسم . لبه هاشو به دو طرف باز می کردم . اون با حسرت به کسم نگاه می کرد و نمی دونست چیکار کنه . من دوست نداشتم یک مرد در مقابل یک زن این جور احساس ضعف کنه ولی مردی که می خواست این جور غرور داشته باشه و فکر کنه که هر زنی رو که اراده کنه خیلی راحت می تونه به دست بیاره باید باهاش به همین صورت هم رفتار می شد . دستشو گذاشته بود رو  کیری که می سوخت و درد می کرد . اونو مالوند . نگاش کرد . منم با کسم ور می رفتم . به زحمت بر خودم مسلط می شدم تا هوسمو خیلی کمتر از چیزی که بود نشون بدم تا رو نیفته . موفق هم شده بودم . .. اومد جلو تر . خواست لبامو ببوسه ولی صورتمو کنار کشیدم .. -بریم کیوان . لباساتو بپوش بریم . دیگه خیلی دیر شده . شوهرم شک می کنه . زشته . اگه بیاد من و تو رو این جوری ببینه حتما فکر می کنه ما با هم رابطه داشتیم . منم اگه جای اون بودم و میومدم دو نفر رو این جوری برهنه در کنار هم می دیدم همچین تصوری می کردم .. -طناز من باید چیکار کنم که یه خورده حال بدی .. -ببین پسر اول مثل آدما صحبت کن . من از لاتی صحبت کردن خوشم نمیاد . -ازت معذرت بخوام ؟/؟ با چه زبونی ؟/؟ -تو باید اصلاح شی .قول بدی که اصلاح شی . ممکنه الان واسه این همین یه تیکه شکاف که بهش می گن کوس چهار تا عذر خواهی هم بکنی ولی بعدا که از این در رد شی دوباره همون آدم بشی .همون آش بشه و همون کاسه . اونو سکه یه پولش کرده بودم . نمی دونست باید چیکار کنه . خرابش کرده بودم . - منو ببخش طناز . یه دستش رو کیرش بود  و یه دست دیگه اش رو هم به سینه اش می مالید . سر در نمی آوردم که دست مالی به سینه اش دیگه برای چیه . کیرش رو هم طوری می مالوند که نمی شد فهمید که داره جلق می زنه یا اثر اون سوزش ناشی از یک گاز گیری ملایمو داره محو می کنه .. تا می تونست از من عذر خواهی کرد . هر چی بود رو به خودش نسبت داد .  واسه من چند تا آسمون دیگه باز کرد و منو خیلی برد به اون بالا بالاها که می دونستم دیگه دست اون نیست که منو تا اونجا ها برسونه که هیچ بلد نیست تصورش رو هم چه جوری بکنه . یه وقتی به خودم اومدم که دیدم جلوم زانو زده و دهنش روی شکاف کسم قرار داره . گردنش کجه و دو طرف کوسمو خودم بازش کرده اونم با زبون پهنش داره اونو لیس می زنه . -طناز طناز ناز بذار نازتو بخورم . طوری برات لیسش می زنم که تا  حالا هیشکی این کارو واست نکرده باشه . -طوری حرف می زنی که ببخشیدا انگاری منو با یه جنده عوضی گرفتی . من جز با شوهرم تا حالا  با هیچ مردی نبودم . -به خاطر همین خصلتهاته که خیلی دوستت دارم . .خیلی با ناز و هوس کسمو لیس می زد . دستام دیگه سست شده بود و اون به خودش اجازه داد که دستامو کنار بزنه و خودش با دستای خودش لبه های کسمو بده به دو طرف و اونا رو بازشون کنه . خیلی سست و بی حس شده بودم . قبل از این که رو زمین ولو بشم خودش منو رو دستاش گرفت و آروم روی زمین خوابوند . با احترام و احتیاط میومد سمت من ولی درک می کردم که چرا وقتی زنا به این حالت می رسند هر چقدر هم بر مرد ها تسلط داشته باشند این حس در خود مردا و حتی عده ای که خواسته یا نا خواسته به نحوی شاهد این سکس باشند به  وجود میاد که مرد در این جا قدرت بیشتری داره . چون تسلیم بودن و تسلیم شدن از سراسر وجود زن می باره و. . انگشتاشو فرو می کرد توی کسم و قسمت بالای کسمو بالاترش آورده اونو میذاشت توی دهنش و آروم آروم میکشون می زد . جفت لبامو گازش می گرفتم تا کمتر بنالم وکمتر هوسمو نشون این پسره پررو بدم . ولی خیلی دلم می خواست کیرش زود تر بره توی کسم و اثر اون گازی رو که گرفته بودم محوش کنم .... ادامه دارد .. نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر