ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

اتوبوس هوس 16

روی صندلی خوابیده اونو خوابونده بودم . -اوووووففففففف ایمان عزیزم عزیز دلم یواش تر تو که نلی رو سوزوندی . . -چه کیفی داشت توی اتوبوس بی سر خر کس کردن . از این بهتر نمی شد . می شد یه دنیا خاطره از این کس کردنهای پر هیجان نوشت . آخ مینا و ماریا اگه بدونین این جا چه خبره . جاتون واقعا خالی . رفته بودم توی فکر واسه همین کیر من توی کس نلی جون ثابت شده و لبام شل شد . -پسر خوابت برده ؟/؟ -نه ذوق زده شدم نلی جون با اون بر خوردی که با هام داشتی و با این کارت .. واقعا که نمیشه این زنا رو شناخت . نه میشه از گازشون ترسید و نه میشه به نازشون دل بست .. -هر طور راحتی . من همونم . همونم که امروز صبح بودم . دیروز بودم .. حالا هم فرقی نکردم .-مهربون تر نشدی ؟/؟ بیشتر دوستم نداری ؟/؟ -وووووویییییی چرا چرا این یکی رو راست گفتی ایمان . من عاشقتم . دوستت دارم .. می خواستم بهش بگم با همین یک کیر خوردن از عشق و عاشقی حرف نزن که آبمون توی یک جوب نمیره که گفتم ولش توی ذوق بچه مردم نزنیم که باید هوای همه این خانومای مهربون رو داشت چون این که نمیشه هر وقت که ازشون بخوام بتونم از وجودشون استفاده کرده پیش من حی و حاضر باشن . ولی اونا هر وقت از من بخوان و سرویس نباشم سه سوته پیش اونا حاضر و ظاهر میشم . بااین حال نلی خودمو مورد نوازش قرار داده تا سکس حسابی بهش بچسبه . خیلی خوشش میومد و لذت می برد از این که خودشو با تمام وجودش تسلیم من کرده . طوری با هم سکس می کردیم که انگاری در اتاق خواب قرار داشته باشیم . -ایمان خیلی هوس دارم خیلی داغم و همه جام می خاره . سیرم کن سیرابم کن . . منم رفته بودم به فاز هوس . تنها کاری که به جای حرف زدن و سکوت می تونستم انجام بدم این بود که تمام تنشو میک بزنم . هر جای بدنشو که مزه مزه می کردم از اونی که فکر می کردم خوشمزه تر بود . . با این که بیش از ده دقیقه ای می شد که در حال کردن کسش بودم ولی هنوز عطشش فرو کش نکرده هرچی هم از خیسی های کسشو می دادم بیرون و خشکش می کردم بازم سریع یکی دیگه جاش می نشست . .دقایقی بعد سعی می کردم فقط به جنبه هوس رابطه مون فکر کنم . این جوری بهتر بود و انتظارش از من زیاد نمی شد . اصلا با عشق میونه ای نداشتم دلم می خواست فقط از جنبه سکس به نلی نگاه کنم . راستش هم من هم خونواده ام با اون افکار سنتی دوست داشتیم که عروس و همسر من یک دختر باشه . نمی تونستیم قبول کنیم که یک بیوه بیاد و زن من باشه . نمی تونستم بپذیرم یکی که رفته زیر کیر یکی دیگه اون همسرم شه . واسه همین حاضر بودم با نلی و یا هر کس دیگه ای سکس نکنم و. اون هم خودشو وابسته عشقی به من احساس نکنه و امید واهی نداشته باشه . .چشای نلی دیگه باز نمی شد . اون دیگه حرکتی نداشت . پاهاشو به دور کمرم قفل کرده بود .نمی تونستم کیرمو حرکت بدم . یه احساس داغی داشتم در قسمت کیرم که اون احساس داغم به شکل آبی داغ توی کس نلی خالی شد . لحظه به لحظه در جهش این هوس لذت می بردم . وقتی که آروم گرفتم تازه حس کردم و متوجه شدم که عجب کاری کردم . من که شناخت کافی نداشتم از این دختره . نکنه بخواد بار دار شه و بچه رو بندازه گردن من .. با این حال گفتم یه کوفتی میشه  دیگه . بهتره این قدر سخت نگیرم . .با اون هیکل نابش یه دور بر گشت و قمبل کرد .دلم می خواست با لذت زبونمو می کشیدم روی سوراخ کونش و بعد کیرمو می کردم توش نمی دونم شایدم دوست داشت که من از همون طرف کسشو می کردم . با دستمال آب کیر های بر گشتی از کسشو که دور و بر پاشو خیس کرده بود و رو قسمتهایی از بدنش نشسته بود پاکش کردم .  دیدم انگشت وسطی خودشو گذاشته روی سوراخ کونش و داره با اون بازی می کنه . حدس زدم که دوست داره کونشو در اختیار من بذاره . انگشتشو بوسیدم و گذاشتم توی دهنم و میکش زدم و بعد از اون نوبت سوراخ کونش بود که میکش بزنم و باهاش حال کنم . -ایمان ایمان ولم نکن . ولم نکن . کاش می تونستی یه ترانه ملایم بذاری و با آهنگی نرم کیرت رو نرم نرم فرو کنی توی کونم و درش بیاری . اگه بدونی این جوری سکس کردن چقدر بهم می چسبه . کیرمو به سوراخ کون نلی چسبوندم . دستمو خیلی آروم گذاشتم جلوی دهنش . کف دستمو می بوسید و لیسش می زد . بوی یه احساس قوی رو از تمامی تن و بدنش احساس می کردم . دست خودشو گذاشت پشت دست من تا بیشتر به دهنش فشار بیاره . کیرمو با یه فشار رو به جلو فرستادم . چقدر از تماس این دو تا تیکه گوشت با هم لذت می بردم . نوک کیر با سر کون که نوید یه حرکت داغ و دلچسبو می داد ... ادامه دارد .. نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر