ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هرکی به هرکی 153

پس بگیر شمشیر تیز اسلام را در سرزمین بسیجی . من الان می خوام یک فتح الفتوح دیگه ای بکنم . کیر من رفت توی کس این زن با ایمان بسیجی . -اوووووففففف عفت خانوم -بکن آریا . بکن عفت پاک خودت رو و حسرتشو بخور که  تا حالا مجلس شما از نعمت وجود همین شخص بی بهره بوده . -عفت جون جلوی ضرر رو از هر جا که بگیری استفاده هست . کس عفت رو هر وقت که از آب بگیری تازه هست . -دلت میاد کس منو به ماهی تشبیه کنی .. -منو یاد ماهی خاویار میندازه .. -اووووووووههههه این که ماهی کیلکاست -من میگم چطوره این دو تا رو تقسیم بر دو کنیم .. . عفت رو روی تخت خوابونده بودم و کس این جنده خانوم بسیجی رو می کردم . هر چند خودش اعتراف کرده بود که سالهاست داره این کس کلک بازیها رو انجام میده و در فیلم بازی کردن یدی طولانی داره . دیگه از اونجایی که خودشون می دونن ملت همه فهمیدن که اونا فیلم هستند و تمام ستمها رو تحمل می کنند اون قدر پوست کلفت شدند که از اعتراف به کار های زشت و سناریوی تعیین شده کار هاشون ابایی ندارند . -اصلا یک جلسه امتحان نمی تونه  حق مطلب رو ادا کنه . حداقل باید بیست واحد رو به من می دادی که پاس می کردم . -همه این واحد ها رو می تونی پاس کنی با هم . مثلا ساک زدن 2 واحد ه . کون دادن 5 واحد .. -اوووووفففففف نگو نگو من از کون دادن می ترسم . انگشتمو کردم توی کونش و خم به ابرو نیاورد . سوراخش هم طوری راحت کش اومد که دیگه متوجه شدم به اندازه کافی کون داده وبی خود داره از کون دادن می ناله و کیر وقتی که بره توی کونش به راحتی جا باز می کنه . عفت طوری سر و صدا می کرد که  فکر کنم اگه   مردگان نزدیک ما بودند کیر همه شونو بلند می کرد . . تمام تن این عفت خانوم انگاری که پرآب و تازه بود . خیلی هم به خودش می رسید . اصلا نشون نمی داد یک بسیجی نشسته و کثیف باشه . ویژگیهای یک بسیجی خالص رو نداشت .خودش هم اشاره کرده بود که سالهاست داره فیلم بازی می کنه همون کاری که بیش از نود درصد این طایفه انجام میدن و ده درصدشون جزو کس خلا هستند . -بگو چنده بگو چنده آریا جون تو باید به من بیست بدی . -من اگه به تو نمره ده هم بدم قبولی .. -نه نه عزیز دلم . روحیه ام قوی تر میشه .. وووووویییییی جوووووون دلم می خواد همین جوری که من دارم حال می کنم و لذت می برم عارف هم عشق کنه . مزه بگیره جوووووون چه کیفی داره . دسته جمعی توی مجلس .. بیشتر از پنجاه تا مرد اونجا هستند عجب کیفی داره . همه میرن طرف هم .. کاش خیلی وقت پیش ها میومدم . باید حال کنم لذت ببرم . عارف جون من هم باید بیاد و مزه بگیره .. بکن بکن بکن .. داره میاد داره میاد .. دستتو بذار روی کسم . بالاشو چنگ بگیر . جیغمو در بیار . نذار تکون بخورم .. اووووووفففففف ووووووووییییییی می سوزه . آتیش گرفته . داره آب میشه . آب پخش می کنه . آریا جون . ولم نکن ولم نکن . ..اگه می تونی آب کیرت رو بریز توی کسم دیگه وقتشه وقتشه .. کیرت از اون کیر های استاندارده .. چشام گرد شده بود . عفت زود  ارضا شده بود و از طرفی کیر استاندارد رو هم به خوبی می شناخت . ظاهرا با استاندارد های بین المللی آشنایی داشت . نمی شد بهش چیزی گفت . مال داشت و اختیار . دیگه یک بسیجی آزاده و دموکرات بود . نمی تونست ایرادی بگیره که از آزادی بر خوردار نبوده . حداقل در کس دادن آزاد بود . صدای رسای کس ایرانی بود . بازم جای شکرش باقی بود که یک بسیجی مایه رسوایی ما شده بود . کسش عین یک توستر عمل می کرد . کیرمو طوری داغ کرده بود که آبش همین جور به صورت روان در حال ریختن به داخل کس بود و جهش ها به حالت پیوسته در اومده بود . خیلی حال داد . چشام خمار شده بود . عفت لباشو به لبام چسبوند و گفت تازه امتحان داره بهم مزه میده . دوست دارم همه سوالاتو خوب جواب بدم . مرحله بعدی چیه ؟/؟ انگشتمو گذاشتم رو سوراخ کونش و گفتم این مرحله بعدی ماست . ممکنه خیلی ریلکس بخوام فرو کنم توی کونت و حسابی تو رو بکنم . در قسمت کس دادن هر چی جیغ می کشیدی و از روی هوس ناله می کردی بهت امتیاز می دادم ولی در این جا اگه دردت گرفت از رو درد فریاد کشیدی که مشخصه من ازت امتیاز کم می کنم و ممکنه تجدید دوره بشی -اوخ جون مزه داره اگه تجدید دوره بشم . -ولی یه چیزی رو هم باید در نظر داشته باشی اگه تجدید بشی و ما به تاریخ مجلس برسیم نمی تونی شرکت کنی و این به ضرر خودته . -حالا که این طور شد سعی می کنم که حتما موفق شم . .... ادامه دارد .. نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر