ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

فقط یک مرد 187

آرامیس گوشه ای افتاده بود ومنم دیگه راستی راستی خیال باز کردن چشامو نداشتم ولی یهو حس کردم یه بوی خوشی نزدیک من تمام فضای اطراف منو گرفته چشامو باز کردم اون حوری صورتی رو دیدم . جوووووون انگاری از بهشت اومده بود . کیر منو که خیلی خیس بود و همین جور داشت آب پس می داد فرو کرد توی دهنش و با اون دهن غنچه ای و کوچولوش تعجب می کردم چه جوری کیر دراز و کلفت منو تا آخر فرو کرده . این کیر که شق بود اگه گلوش هم یه حالت فنری می داشت باز مشکل بود تمامی کیر بره توی دهنش ولی النا همچین کاری کرده بود . دختری از یونان . بی خود نیست که میگن یونانیان خیلی پیشرفته و با فرهنگن . حداقل النا اینو در کیر خوری ثابت کرده بود . -بخور بخور ساک بزن . حال بده حال بده که از حال کردن شهوانی بهتر و با حال تر چیزی در این دنیا وجود نداره . روزی روز گاری تمام این جنگ و دعوا ها بر سر کیر و کس بود اما الان کس بد بخت بیچاره .. دیگه دعوایی بر سرش نمیشه و این من بیچاره هستم که تا چند وقت دیگه باید از دست کس فرار کنم . روز گاری مردان جهان برای شهوت و شهوت پرستی دنیا رو به آتش می کشیدند اما حالا واسه چی دنیا رو به آتیش بکشن . می خوان پول داشته باشن که اونو چالش کنند و ازش استفاده نکنند چه به دردشون می خوره . یه روز تازه می گفتند ای ابناءبشر این قدر شهوت پرست نباشید حرص نزنید شهوت خوب نیست . حالا همونشم ندارند پس واسه چی دارن سگ دو می زنن . می خوان قدرت بر تر اتمی باشن . دولتهای دنیا سر این موضوع دارن با هم کلنجار میرن . آخه بد بختا .. بیچاره ها اگه راست میگین یه ساعتی اختراع کنین که زمانو ببره عقب و مثلا بیست سال جوونتر شین و زندگی رو زیبا تر حس کنین . همه چی رو قشنگ تر و تازه تر ببینین . ولی کو ..کو این گوش شنوا دل بینا . تمام این افکار اندیشمندانه در لحظاتی سراغم اومد که کیر من بود توی دهن النا و مست مست شده رفته بودم توی خلسه و خماری . اگه النا تا صبح هم به این شیوه با من عمل می کرد بازم صدام در نمیومد و دلم می خواست همین کارو ادامه بده ولی چند دقیقه بعد کیرمو از دهنش بیرون کشید و بغلم زد .. واااااییییی چقدر ناز بود . درشت و گرد و تپل . استیل شونه اش با سینه هاش هماهنگی داشت گودی کمر و چالک کوچیکی که در پشتش داد اونو خیلی  هوس انگیز تر و خواستنی تر کرده بود  من فقط از پهلو داشتم کمرشو نگاه می کردم . دستمو دور همون کمرش بغل زده و با اون گودیش بازی می کردم . یه حالت تپه شیب دارو داشت . از گودی که می رفتی به سمت بالا ناگهان می رسیدی به کون بر جسته و اون حالت خوش دستش .. اووووففففف ووووووییییییی داغ شده بودم . کیر شقم آماده حرکت به سوی شکافهای این یونانی خوشگل و سپید رو بود . می دونستم که اونم داره از این سکس لذت می بره .نفهمیده بودم این لباس خواب خوشگل و زیباشو کی از تن و سرش در آورده بود .  پوست نرم و لطیفشو می دیدم که چطور روی بدن مردونه من سوار شده و آروم آروم داره به من حال میده ولی این حرکت آروم ناگهان به حرکاتی سریع و حشر آمیز تر تبدیل شد .یه سری جملات یک نواختی رو تکرار می کرد که نمی دونستم چی داره میگه . صورت گرد و سرخ و سفید و اون لبای کاملا سرخشو تا می تونستم لیسیدم . از جاش بلند شده بود و نگام می کرد . راستی راستی داشتم جادو می شدم ولی با خودم گفتم من هر چقدر جادو بشم بازم این کیر منه که کس یک یونانی رو جادو می کنه . ولی چقدر بیست بود . چقدر ناز داشت . چه کس تازه ای بود . سفید و کوچولو و ورم کرده .دور و برش اصلا لک نداشت . ووووییییی اون کس نازتو بخورم . من اون ممه نوک تیزت رو که داره پوست سینه هاتو پاره می کنه بخورم . اوووووویییییی عجب کوس وکونی کرده بودند این هخامنشیان در این کشوری که حالا عین تخته پاره ها افتاده وسط دریا و اندازه یه استان معمولی ایران میشه . یواش یواش خودمو رسوندم به کس این النا جون . . دیگه این کسو توی دهن خودم می گردوندم تا چند دقیقه ای نه از میک زدن خبری بود و نه از لیس زدن . فقط کس گردونی می کردم -آههههههه اوووووخخخخخخخ اوووووووووو.. ..النا همین جور ناله می کرد و زوزه می کشید و سر تکون می داد .آرامیس چشاشو باز کرده بود و نگاش می کرد . حدسم باید درست بوده باشه . چون با محبت خاصی نگاش می کرد . در هر حال فرقی نمی کرد مادر و دختر هر دو تا روگاییده بودم . هر چند در شرع مقدس گاییدن دختر و مادر با هم حرامه یعنی اگه دختر رو گاییدی مادره رو نمی تونی بگایی و بر عکس ولی شرایط جنسی در این ایام تمام این معادلات رو بر هم زده بود .... ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر