ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هرکی به هر کی 154

کف دو تا دستامو انداختم رو دو تا قاچای عفت بسیجی و کیرمو از همون طرف کردم توی کونش .  اولش تیرم یا همون کیرمو که یه ضرب خواستم بکنم توی کونش به هدف نخورد یه جیغی کشید که متوجه شدم عارف  و پری هم صدا مونو شنیدند چون مادر بزرگ فریاد کشید آریا جون مشکلی که پیش نیومده عفت جون حالش خوبه ؟/؟ منم با صدای بلند فریاد کشیدم خوبه . فعلا همه چی امن و امانه و این فریاد ها هم نمک عملیات و امتحانه جای نگرانی نیست .. عارف چطوره .. -بیست بیست .. . آرد اومده زیر دستم و خمیر داره بر می گرده .. -مادر بزرگ یادت باشه که باید بیاریش این طرف تا خوب بپزیمش .. گلوم گرفته بود از بس فریاد کشیده بودم . -پس پسرم خیلی پیشرفت کرده -آره به مامانش رفته -تو چرا نمیگی به باباش . باباش هم از اون از همه فن حریف ها بود . -ببینم از کار های تو هم با خبر بود .. -مگه میشه یک مرد ندونه که زنش داره چیکار می کنه . ولی خب یک همزیستی مسالمت آمیز داشتیم . شبایی که کس دیگه ای رو گیر نمی آوردیم توی بغل هم آروم می گرفتیم و وظایف زن و شوهری رو به جا می آوردیم . هر کدوم از ما که یکی دیگه رو گیر می آورد بهونه گشت و ماموریت و رسالت مذهبی خودشو می کرد و می رفت دنبال تفریح و عشق و حال . اصلا نفهمیدم زندگی زناشویی من چه جوری گذشت . واسه همینه که زندگی فعلی من تقریبا شبیه همون زندگی دوران متاهلی منه -با این تفاوت که میری به یک مجلسی که حداقل پنجاه تا کیر منتظرتن . این عفت عجب کون قشنگ و سفیدی داشت .. -من تعجب می کنم با این همه فعالیت چه جوری هنوز یکی از خوش کون ترین زنای روی زمینی -آهای شیطون معلومه خیلی کون شناسی و تجربه ات زیاده -اگه این طور نبود که مسئول دایره امتحانات نمی شدم .. -پس دایره منو خوب آزمایش کن. هم دایره بزرگه هم سوراخ کوچولوشو -یادت نرفته که باید چه جوری رفتار کنی . آخ نباید بگی . این بار پی در پی کیرمو می دادم عقب و با یه حرکت رو به جلو توی سوراخ کون عفت بسیجی رو آتیش می کردم . زن دیگه از این رو به اون رو شده بود و نمی دونست باید چه عکس العملی نشون بده . واقعا این جور کون کردن چه حالی می داد . کون طرفو بکنی انگاری که کیرت رو فرو کردی توی کوس . عفت چند بار رفته بود جیغ بکشه ولی به زور جلوی فریاد زدنشو گرفت انگار باورش شده بود که بهش گفته بودم اگه جیغ بکشی از امتیازت کم می کنم . آخه ما مردای ایرانی بیشترمون نمی تونیم یه کون درست و حسابی بکنیم . شایدم از اونجایی که فعالیت زنان ما در این زمینه ها کم بوده واسه همین عضلات مقعدی اونا سفته و اون نرمی و خاصیت ارتجاعی رو که باید داشته باشه نداره . اصلا دلم نمیومد از این کون دل بکنم ولی عفت زرنگ و کار کشته کونشو از پشت به بدنم می زد تا بهم حال بیشتری بده و زود تر آبمو بیاره . وقتی کونش به زیر شکمم چسبید تازه فهمیدم که اون یک آدم استثناییه که  از نظر طولی خیلی جا داره و از نظر عرضی هم کونش کمی گشاد شده ولی با این نوع کیر من حسابی هماهنگی داره . -عفت کیرو توی کونت پیچوندی .. چرخش کونشو مرتب از این جهت به اون جهت تغییر می داد . -جاااااان جاااااان جااااااااااان فدای تو عفت .. فدای تو و کون تو .. -اوووووففففففف این حرفو نزن تو اگه فدای کون من شی چه جوری حال کنم .. -نههههههه نههههههه داره می ریزه .. -حالا بگو بگو .. بگو آریا جونم نمره من چنده . دیدی آخ نگفتم .. -عفت تو بیست بیستی . هر پنج واحد اینجا رو گرفتی . از سینه هات ردیف ردیفی از تن و بدنت همه جات بیسته . یه خورده شکمت گوشت گرفته و باید ورزش کنی تا هیکل مانکنی پیدا کنی -ببینم اونجا که جزو امتیاز نبود -نهههههه نهههههه جزو امتیاز نبود .. ولی اگه ردیفش کنی که معرکه میشی -اون وقت تو حداقل هفته یک بار رومیای منزلمون به من سر می زنی آریا ؟/؟ -عارف رو چیکارش کنیم عفت جون -اون با من . هیچ غلطی نمی تونه بکنه . تازه مگه قرار نیست جلوی چشای اون به بقیه کس بدم ؟/؟ اون پسر خوبیه . خیلی منطقیه . آخه برادران مومن و خواهران مومن بسیجی و جان بر کف آدمایی منطقی هستند . همین جور در حال فشردن کیرم بود . هم آبش کرد و هم آبشو آورد . ناقلا وقتی فهمید آب کیرم در حال ریزشه حرکات چرخشی و پیچشی رو زیاد کرد .. آب از کیرم می ریخت توی سوراخ کونش و بازم پشت بندش یه جهش دیگه ای با لذت ازم خارج می شد . . با کف دستم اون قدر به کون و کپل و پشت پاهای عفت زدم که پوست سفیدش سرخ سرخ شد .. -چقدر کیف می کنم که تو با دستای هوس انگیزت کبودم می کنی ؟/؟ .... ادامه دارد .. نویسنده ... ایرانی 

2 نظرات:

دلفین گفت...

داداشم دمت گرم عالی بودن همه داستانها مرسی دادشم میشه کاری کنی وقتی عفت رفت تو اون جمع خانوادگی بعد از اینکه همه مخالفت میکنن ولی پری با سیاست خودش اونا رو راضی میکنه همه یواش یواش از عفت خوششون بیاد

ایرانی گفت...

حتما داداش دلفین گل و نازنینم . همچین قصدی رو داشتم . ولی همراه با فانتزیها و تکیه کلامهای خاص خودش . شاد کام باشی ....ایرانی

 

ابزار وبمستر