ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

شیدای شی میل 13

فقط به لاله نگاه می کردم و این هوسو داشتم که فرو کنم توی کسش تا ببینم چه لذتی داره .  ولی بیشتر از این که من بخوام کیرمو توی کس لاله فرو کنم اون دوست داشت که کیرمو توی کسش احساس کنه  البته در اصل دلش می خواست که هوتن این کارو براش انجام بده . افتادم روی لاله عزیزم اونم  پاهاشو دور کیر من جمع کرد و دو تایی مون رو هم قرار  گرفتیم . وقتی سینه هامو میک می زد بی حس می شدم . هم دوست داشتم بکنم توی کونش و هم این که اون منو بکنه . -بیا بغلم . بیا عزیزم . -چقدر بوسه های گرم و نرمشو دوست داشتم . صورت و زیر و روی سینه هاشو غرق بوسه کرده بودم . اصلا نفهمیدیم کی توی بغل هم خوابمون برد . من و لاله با هم که می رفتیم کلاس خیلی بهم سفارش می کرد که کون و اندام دخترا رو با یک نگاه خریدارانه ای ور انداز نکنم . -لاله جون تو که می دونی من فقط مال تو رو ور انداز می کنم تازه در اون شرایط چه می دونن فکر می کنن من لز کارم . . یکی از پنجشنبه جمعه ها یه کاری برای لاله پیش اومده بود و مجبور شد که با خانواده بره شهرستان . غصه ام شده بود که دو روزو تنهایی  چیکار کنم . به هم عادت کرده بودیم . هوتن و یکی دیگه از دوستاشو دیدم که اومدن دم در خونه مون . هوتن همش به من چشمک می زد .. -برو به خونه بگو که درس داری و یه کلاس جبرانی گذاشتن . می خواهیم بریم حال کنیم .. -هوتن جون  این آقا رو به جا نمیارم . -درسته هم کلاس ما نیستند . اسمش فری دو آتیشه هست . هم از جلو آتیش می کنه و هم از عقب -اگه این جوریه که خودت دو آتیشه تری -ببین من تا این لاله نباشه جایی نمیام .پیش فری رو در بایستی رو کنار گذاشته به هوتن گفتم ببین تو مگه قول ندادی که دیگه از بعضی کارا دست بکشی ... آخه از قیافه این دو تا پسر این جور بر میومد که  کونی باشند البته هوتن خان که نیاز به معرفی و شناخت نداشت ولی فری با اون قیافه مسخره اش که از خارجی ها هم مسخره تر نشون می داد نشون می داد که کونش تیکه تیکه شده ولی یه حس خوبی هم در من داشت به وجود میومد . می خواستم عکس العمل هوتن رو ببینم که اون چیکار می کنه . برای همین گفتم من بدون اجازه لاله آب نمی خورم اگه اجازه میدی من یک زنگ براش بزنم . -نه تورو خدا از این کارا نکن . فری دو آتیشه یه دور بر گشت و مخصوصا این کارو کرد . بعد پیرهنشو که رو شلوارش بود گذاشت توی شلوارش تا به این نحو  کونش مشخص شه . عجب شلواری . شبیه استرچ زنونه بود . تمام زوایای کونش کاملا مشخص بود .. دستم بی اختیار رفته بود روی کیرم ولی اگه لاله  متوجه می شد من باید چیکار می کردم . اون منو نمی بخشید . زمین باید دهن باز می کرد و منو می بلعید . ولی نمی تونستم نگاهمو از کون فریدون یا همون فری کونی دو آتیشه بر دارم .. جااااااااان چه کونی داشت این پسره . هر دو طرفش تپل و یک دست . فری مثل هوتن سفید نبود ولی خوش تیپ بود .  می دونستم کون خوبی داره . دلم می خواست شلوارشو همون جا پایین می کشیدم و  همون دم در تر تیبشو می دادم . -شیدا بیا توی ماشین با هم حرف بزنیم . اینجا الان ما مورای  کیری میان و فری کون ما رو می برن . هر چند این براش فرقی نمی کنه هر کیری رو که بره توی کونش قبول داره رفتیم توی ماشین نشستیم تا بتونیم  بیشتر گپ بزنیم -شیدا فقط دو سه ساعت برای امروز بعد از ظهر -ببینید بچه ها من برای اومدن با شما مشکلی ندارم ولی اگه به گوش لاله برسه من خودمو می کشم . این نامردیه در حقش . هوتن : هیچم نامردی نیست . می دونی چرا ؟/؟ به خاطر این که اون دوست نداشت منو زیر کیر یه مرد دیگه ببینه ولی  من و فری قول میدیم پیش تو کاری به کار هم نداشته باشیم .-مگه من نباشم کاری به کار هم دارین ؟/؟ این حرفت بو دار بود -نه اشتباه لپی بود فری که کنارم نشسته بود دستشو گذاشت رو شلوارم اون قسمتی که کیرم اون زیر قایم شده بود . داخل ماشین یه حالت خوابیده به خودش گرفت  قسمتی از کونشو نشون داد . هوتن از ماشین پیاده شد و جلو شیشه ماشین اون قسمتی که رو به خیابون بود ایستاد . اون طرفی که من قرار داشتم در کنار دیوار بود فری شلوارشو این بار بیشتر پایین کشید .. دلم می خواست منم شلوارمو پایین می کشیدم همونجا  کیرمو می کردم توی کون بچه کون فریدون خان ولی خطر ناک بود .. نمی تونستم خودمو کنترل کنم .  فری شلوارشو کشید بالا من دیگه دستمو از رو کیرم بر نمی داشتم . حالا این منم بودم که شلوارمو کشیدم پایین تا آقا فری کیرمو ببینه . حس می کردم کیرم داره خیلی سفت و شق تر ار دفعات قبل میشه . هوتن یه سرکی کشید و کفت فری خوب داری حال می کنی . شیدا بالاخره بر نامه چی شد . -میام باهاتون میام فقط بگین برای ساعت چند ؟/؟ .... ادامه دارد .. نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر