ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هرجایی 62

خدا پدر این یکی آخوندو بیامرزه که مثل بقیه آخوندا فیلم نیومد و اون کس شر نامه رو جاری نکرد و ما رو محرم نکرد . انگاری این جوری بیشتر بهش کیف می داد و لذت می برد .ولی دوست  نداشت وقتی که منو داره میگاد لاله جریانو ببینه و بر عکس .. از اون فرزها بود می دونست باید چیکار کنه که وقت حال کردن طرفش هم حال کنه . ریش نرمشو به کسم می مالید .. -حاجی جون شرافتتو به کسم می مالی ؟/؟ -جنده خوشگله بازم شکر می کنم که شرف دارم .. -یعنی میگی من بی شرفم .. -نه ولی حالا که زیر کیر من خوابیدی  وقتی که من رفتم حاضری بری زیر کیر یکی دیگه .. -ولی حاجی با شرف تو که همین حالاشم من این جا هستم میری روی کوس یکی دیگه آقا با شرف . پس من و تو زیاد فرقی با هم نداریم . آخوند از این حاضر جوابی من خوشش اومد ومی دونست حرفایی رو که داره می زنه یه کس شعر گویی به تمام معناست .. -ولی من دارم شرعی کار می کنم . ما مردا آزادیم که هر کاری که دلمون می خواد انجام بدیم . -حالا به جای این حرفای زیادی ریشتو بمالون به کس من که اگه آب و روغن کس من به ته ریشت برسه دیگه هیچوقت ریش سفید نمیشی .. . اونو یه جوری پیچونده بودم که دیگه نتونست جلو هوس و حرارتشو بگیره . لباش  در حال کس لیسی من آروم و قرار نداشته یه جا بند نمی شدند . دندوناشو خیلی آروم بین چوچوله هام می گردوند .. -هوووووففففف هووووووففففف تو رو به دینت قسم حاج آقا منو نگاییده ولم نکن .. -پس الان دارم چیکارت می کنم .. -اون جوری که من دوست دارم منو بکن . -من هیچ زنی رو نیمه کاره ولش نمی کنم .  تا حالا هیچ جنده ای رو نشده که ارضا نکرده ولش کنم . میگن اگه جنده رو به اوجش برسونی به اوج ثواب می رسی  . چون این خودش یک نوع ارشاده که اونو به راه راست هدایت کنه -آخخخخخخ تو منو کشتی با این حرفات حاج آقا پس کی تو رو ارشاد کنه ؟/؟ حالا اگه میشه  احکام رو بر من جاری کن که منتظرم . منتظرم تا به راه راست هدایت شم . با یک چیز راست . حاجی اون شورت لنگه دارشو که آخرین پوشش بین من و اون بود از پاش در آورد . وقتی نگام به اون کیرش افتاد سرم داشت سوت می کشید . نگاه کردن به این کیر کافی بود که آب از سر چشمه کوس حرکتشو شروع کنه . -حاجی تو چه جوری با این کیر دهن باز و خوش اشتهایی که داری نمی خواستی که لاله رو بکنی . -ما کیرمونو حروم هر کسی نمی کنیم . -تو از کجا کس لاله رو می شناسی . میگن نباید قضاوت عجولانه کرد . -ما صورت شناسیم . رنگ رخساره خبر می دهد از سر ضمیر. صورتش نشون میده که چه کوس کیری داره .. کف دستمو کشیدم روکسم -حاجی انگشتامو لیس بزن یه خورده از این سر ضمیر بچش ببین چه حالی میده . .دونه دونه انگشتامو می لیسید . این کارو با هوس هر چه تموم تر انجام می داد طوری که با لیس زدن انگشتام فکر می کردم که داره کسمو لیس می زنه .. -بزارش توی دهنم . می خوام حس کنم اونی رو که می خوای بکنیش تو کسم . می خوام مزه بگیرم . حال کنم حاج آقا . کلفتی کیرش منو به یاد کیر اسب مینداخت . ولی از اونجایی که اسم آدم رو این آخونده بود میشد یه جورایی کیرشو تحمل کرد . با دو تا دستام بیضه هاشو گرفته و تنه کیر رو به طرف دهنم فشار می دادم . نفسم بند اومده بود . داشت سرفه ام می گرفت ولی کیف می کردم . لذت می بردم . این جوری خیلی حال میده هم این که آدم کیف کنه و هم این که کاسبی کنه . ظاهرا حاج آقا دوست نداشت آبشو تو دهن من خالی کنه .. عاشق کس بود . ولی می دونستم اگه بخواد هوس کون کنه کونمو جرش می داد . یا این که باید به همون چند سانت اول بسنده می کرد . سر کیرشو که چسبوند به کسم و به سر سوراخ ورودی از همونجا تا زیر سینه هامو آتیش داد -آخخخخخخخ حاج آقا . آتیش دادی آتیش دادی .. -هنوز که فندک نزدم . هنوز فتیله رو نکشیدم . کبریتو روشن نکردم .. خودمو سریع بالا کشیده دستمو دور کمرش حلقه زده وبا یه حرکت فنی کیرشو فرستادم توی کسم .. -آخخخخخ رفت رفت رفت .. نصفش رفت بقیه رو تو باید رو به جلو حرکتش بدی . -جنده به این صورت کس تنگ ندیدم -حاجی جون یه جوری بهم میگی جنده که بهم بر می خوره -مگه جنده نیستی . خب پس میگم فاحشه .. خوبه ؟/؟ دستاش خیلی زور داشت . با دستاش بالای دو تا پامو داشت و کیر کلفت رو یکسره می کرد توی کسم و می کشید بیرون . -بی طاقتم کردی . زود باش حاج آقا .. ولم نکن . شقایق دیگه سرخ سرخ شده  . -خودم می خورمش .. طوری جیغ می کشیدم که از اون طرف صدای لاله رو در آوردم -چه خبره شقایق حالا می خوای اهل کوچه همه رو اینجا جمع کنی ؟/؟ حاجی جون واسه خودش آبرو داره .. -لاله کستو آماده کن که اگه بتونی حریف این کیر شی هنر کردی . مرد دستاشو دور کمرم گذاشت و منو به طرف خودش کشوند . لباشو گذاشت رو لبام و کیرشم به همون صورت می کرد توی کسم . دیگه داغ داغ شده بود . با چشایی بسته رفته بودم توی حس . حس می کردم که آبم داره میاد ... ادامه دارد .. نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر