ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هرجایی 63

دیدی گفتم که من  تا نتونم جنده رو ارضا کنم دست از سر و کیر از کوسش بر نمی دارم ؟/؟ -حاجی جون این قدر حرف نزن و کارتو بکن . هنوز تموم نکردم . فقط حس می کنم که داره میاد می خواد بیاد . ته کف دستشو  در قسمت بالای کسم گذاشته بود و همونجا رو فشارش می گرفت .. -خیلی خوشم میاد . رو به پایین فشارش می داد و چند دور می گردوندش . -حاج آقا همین کارو بکن . داری می رسونی به همونجایی که من می خوام منو  برسونی . دارم می رسم . -برس به مقصد .. یه دستشو هم گذاشته بود وسط دو تا سینه هام  و نصف دو تایی رو با هم داشت . -چقدر تو حریصی دو تا رو می خوای با هم داشته باشی .همه رو می خوای با هم داشته باشی . خوبه دیگه -من فقط می خوام تو رو داشته باشم . دیگه نخواستم به حرفاش جوابی بدم . دوست داشتم فقط سکوت کنم تا در دنیای لذت و حال کردن خودم باشم . فقط به حرکت طولانی کیر توی کس فکر می کردم . از اون لحظه ای که حرکتو از دم در کس شروع می کنه تا وقتی که می رسه به ته خونه . فقط به همون فکر می کردم . -سریعتر سریعتر .. آخ که آخونده منو کشته بود . همچین سرعتشو زیاد کرده بود که بازم اون طرف سر و صدای لاله رو در آوردم .. -وووووویییییی لاله لاله جون .. اگه بدونی حاج آقا چیه .. نزدیک بود بگم اینا همون جوری که متخصص کون دادن هستند در کس کردن هم تخصص دارن که فوری زیپ دهنمو کشیدم .. -حاجی جون حاج آقا داره میاد داره میاد .. الان داره میاد جاااااااااااان کسسسسسسم کسسسسسسسسم دو دستی موهای حاجی رو می کشیدم . اونم مث خر داشت کیف می کرد از این که به وعده اش وفا کرده و با رشادتهای خودش تونسته که یک بار دیگه آب یه جنده رو بیاره و اونو به ار گاسم برسونه .. سر و صورتشو غرق بوسه کرده بودم . دیگه باید می رفتم پی کارم که این حاجی می رفت سراغ لاله .. اما این جور حال کردن و زیر کیر یکی دیگه خوابیدن می طلبید که بعد از ار گاسم رفع تشنگی هم بکنم . حاجی که هوس از سر و روش می بارید و هنوز خنک نشده بود و باید خودشو ارضا می کرد کمر منو چسبید و یه دو سه دقیقه ای با بالای پاهام و ر رفت و خیلی آروم لمسشون کرد و بعد دوباره کیرشو کرد توی کسم ولی این بار زود قال قضیه رو کند . -آخخخخخخخخ بریز بریز .. بریزتو کسسسسسم . آب بده آب بده جووووووون چقدر آب داری .. -اووووووفففففففف جنده جنده فکر نمی کردم این قدر شیره منو بکشی ..-ببینم هیچی واسه لاله گداشتی .. -ما آخوندا عاقبت اندیشیم به موقعش از ذخایر ارزی خودمون استفاده می کنیم . -کم نیارین . شنیدم از حق سایرین استفاده می کنین . ته دلم منظورم این بود که از بس کون میدین آب کیر بقیه در کونتون ذخیره میشه و از این آب استفاده می کنین . از بس خنگ بود نفهمید ولی کنایه خیلی سختی هم زده بودم که به این سادگیها نمی شد متوجهش شد . روی کس من از حال رفته بود . هر لحظه منتظر بودم که بره طرف لاله . ولی در نهایت تعجب از جاش بلند شد منو بر گردوند کمر منو گرفت و کونمو آورد بالا .. -خیلی کون مشتی و با حالی داری . عجب سوراخی هم داره . معلومه زیاد ازش کار نکشیدی . من عاشق این جور کونا هستم و این سوراخا .. -حاجی من به اون صورت کون ندادم . نمی تونم کیر به این کلفتی رو تحمل کنم . -چون نمی تونی تحمل کنی حال میده . اگه می تونستی تحمل کنی که مزه نمی داد . عشق نمی کردم . .. ظاهرا این آخونده جنونش از اون نوع درجه یکش بود . چند لحظه بعد فهمیدم که از اون درجه یکش هم جلو زده رسیده به درجه ممتاز . تا موقعی که سرشو گذاشته بود لای کونمو با زبونش سوراخ کونمو لیس می زد موردی نداشت و تازه خیلی حال می کردم و حس می کردم زیر پوست خیلی از قسمتهای بدنم دوباره در حال لذت بردنه ولی در یک آن زبونشو از روی سوراخ کونم ور داشت و با انگشت شست و سبابه دست راستش به سوراخ کونم یورش برد . البته حمله  اش سریع نبود ولی خیلی درد آور بود . این دو تا انگشتشو گذاشته بود سر سوراخ کون و چند میلی به طرف جلو حرکتش داده حاشیه های سوراخو به دو طرف بازش کرده بود . -آخخخخخخخ نههههههههه ... بد جنس بیرحم چاکم دادی .. اوووووووخخخخخخخخ جرخوردم .. حاجی فقط می خندید . چقدر تنگه . چه تونل کوچولویی داری . چه باحال می شد اگه می تونستم تا ته سوراخو ببینم . یه خورده باهاش بازی کنم تا آماده شه که کیرم بره داخلش .. -حاج آقا نه خواهش می کنم . خواهش می کنم . تو می خوای در یه جاده ای که یه دوچرخه به زور ازش رد میشه یه کامیون حرکت بدی .. -وقتی بره توی کونت آرزو می کنی که ای کاش این یک کامیون بود . این یک موشکه . مثل جت توی کون حرکت می کنه . وقتی رفته بودم لبنان هرشب از این ماموریت ها داشتم . هر شب یه زن عرب رو می کردم . یه لبنانی با حالو . ولی اونا کون خیلی گشادی داشتند . با این حال کیفشون این بود که به من بدن -حاج آقا اولش طوری نشون دادی که انگار فقط کس پرستی . -نه جونم باید همه جا سیاست داشت . مگه تو هنوز از سیاست آخوندا با خبر نیستی ؟/؟ کی میگه انگلیس ما رو آورده . این ما بودیم که انگلیسو آوردیم ...... ادامه دارد .. نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر