ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

زن نامرئی 172

-خب اکرم خانوم . کریم خان . دست به کار شین . من منتظرم . می خوام امشب صحنه های هیجان انگیزی رو ببینم که به شما هم هیجان میده .. زود باشین وگرنه ارواح خبیثه و جن های بد میان و پدر شما رو در میارن . زن دست و پاش می لرزید و پسر دچار شرم خاصی شده بود . -کریم خان شما باید کیرتون رو فرو کنین به کس مامان اکرم . این جوری می تونین یک زمینه ای از این داشته  باشین که شب زفاف با من چیکار کنین . البته شما تجربه سکس با همسر قبلی رو دارین ولی مدتی که از جریان گذشته شه دیگه اون تجربیات به کار نمیاد . امید وارم متوجه منظورم شده باشید . دیدم دو تایی شون ساکتند و کاری نمی کنند . اشک زن در اومده بود . این که فکر کنه کیر پسرشو توی کسش ببینه دیوونه اش کرده بود . عمری رو به بندگی و غیبت مردم گذرونده بود و اصلا به خوابش هم نمی دید که یه روزی بره زیر کیر پسرش . -اکرم خانوم برنده واقعی این جریان شما هستید که مجانی شوهری نصیبتون میشه و این از هر لذتی بالاتره .. مثل این که بخاری از هیشکدوم بلند نمی شد و می خواستند به نوعی احترام همو رعایت کنند . چاره ای نبود باید خودم دست به کار می شدم . لباس اکرم رو دادم عقب و شورت و شلوارشو با هم کشیدم پایین . کریم  چشاشو بسته بود تا کس مامانشو نبینه . ولی من شورت کریم رو هم کشیدم پایین . کیرشو فرو کردم توی دهنم .. بعد اونو کشیدم بیرون -حالا خوب شد . کاملا عالیه همون جوری که من می خواستم . دیگه همه راضی میشن  از این که شما دو تا با هم حال می کنین .. منظورم ارواحه ...دوتایی بد جوری ترسیده بودند . کریم که خودشو بی اعتقاد به این مسائل نشون می داد حالا باورش شده بود که اینا بالاخره یک رگ و ریشه ای داره . دستمو رسونده بودم به ته کیر کریم و اونو به کس مامانش می کشیدم .. آخخخخخخخ چقدر کیف می کردم از این تماس و حالتی که از قرار گرفتن کیر بر روی کس به وجود اومده بود . کیررو اون قدر به کس مالوندم که آب کیر کریم روی کس مادرش خالی شد . اون از دست زده شدن و دستمالی کیرش نهایت لذتو برده بود  .-اکی جان .. مادر شوهر جان چقدر کست چرب و چیلی شده .. خیلی باحاله . کیر پسر رو محکم در دستم نگهش داشته و اونو از سر به کس  مادر و سوراخ  کس فشار می دادم تا سر انجام در یک حرکت ناگهانی کیر رو فرو کردم توی کس اکرم .. -بچسبین بچسبین بچه ها .. اراده قوی شما بود که شما رو بهم رسوند  تا نیاز های مشترک خودتونو با خودتون رفع کنید .امروز دیگه در این منطقه ولوله ایست . کیر وارد کس شد . چه مزه ای می داد . راستش من نه سر پیاز بودم نه ته پیاز . ولی این کیر کمی شل شده کریم وقتی که رفت توی کس مادرش همچین شق و سفت شد که اصلا فکرشو نمی کردم این قدر به سرعت کارشو بکنه . به چشای دو تایی شون نگاه می کردم . حس کردم که پسره خیلی راحت تر داره خودشو با این جریان هماهنگ می کنه . ولی هنوز نگرانی و شرم خاصی رو در چهره اکی می دیدم . دستمو شل کردم تا ببینم عکس العمل کریم چیه .. بعد خودمو ازش دور کردم . ولی این بار این کریم بود که با حرکتی که به کمرش می داد کیرشو به طرف کس اکرم هدایت می کرد . دو تایی شون به خود فشار می آوردند که هوس خودشونو نشون ندن . از اونجایی که یک زن بودم به خوبی حالت نگاه اکی رو می شناختم . می دونستم که چه لذتی می بره و خودشو الان به زور کنترل می کنه .  دستامو رسوندم به سینه های زن . و همراه با اون از لب و دهنم کمک گرفتم . چه لذتی می بردم وقتی این بار می دیدم که این اکرمه که خودشو داره به کیر پسرش می ماله و کاری می  کنه که اون به طرفش حرکت کنه و شور و اشتیاق بیشتری نشون بده . نوک سینه های اکرم رو تیز تیز کرده بود . -خیلی خوش فرم و خوش بدنی ولی کمی کونت گشاد ه -شاید من کون گشاد باشم ولی به خاطر سالها فعالیته .. وااااایییییی این اکرم خانومی که از سکس با پسرش خجالت می کشید حالا بهش بر می خورد اگه بهش می گفتی کون گشاد یا کس گشاد . انگاری دوست داشت که در بهترین حالت زیر کیر پسرش قرار بگیره . می خواست واسش بهترین باشه . -کریم پسرم ! این روح سرگردان چه بلاها که سز ما نیاوره ؟!.... ادامه دارد .... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر