ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

بدتر , شیرین تر از بهتر

خسته شده بودم از بس یک جنده رو گاییده بودم . از بس کس خل بودم همش از من بیشتر پول می گرفت تا از بقیه . نمی دونم چرا نمی خواستم باور کنم که اون مال بقیه هم هست . هر وقت هم که می خواستم بکنمش در جا خودشو لخت می کرد و می گفت بکن توش .. بذار توش . زود باش زود باش و از بس ایف و اوف و ناله می کرد که من به خوبی می فهمیدم که همه این کاراش از روی فیلم و حقه بازیه . اصلا دوست نداشتم این جوری باشه . کونشو به طرفم قمبل می کرد و من از پشت می کردم توی کونش . بدنش سپید بود ولی کسش کمی کدر بود . گاهی وقتا یه تفی به دستش می زدیا دستشو به آب می زد و اونو به کسش می مالید  و کیر من راحت تر می رفت توی کسش . فکر نمی کردم این جوری کیرم راحت بره توی کس خشک  ولی بالاخره می رفت و از این بابت خیلی حال می داد .اما این جوری که من دوست داشتم نبود . گاهی هم طاقباز می شد و و من اونو می کردم . نمی دونم چرا بهم می گفت که من توی کاندوم خیس کنم . خیلی دلم می خواست جندهه قرص ضد بار داری بخوره و من توی کسش خیس کنم . خیلی  می چسبید . با یکی از دوستاش که اونم اهل حال بود یه نگاههایی رد و بدل می کردیم . خیلی دلم می خواست که با اون دوستش هم حال کنم . ولی حس می کردم که پریسا  ناراحت شه .. حس می کردم که اگه بخوام با فروغ حال کنم پریسا حس کنه که به اون خیانت می کنم هر چند که من پول می دادم به پریسا و اونو می کردم ولی دیگه از یکنواخت و سریع کردن پریسا   خسته شده بودم .. نگاههای رد و بدل شده بین من و فروغ کار خودشو کرد .. فروغ هم از خودش خونه در بست داشت .. -ببینم منم می تونم ازت پذیرایی کنم . فقط پریسا چیزی نفهمه . این دو تا جنده خیلی خوب با هم گرم می گرفتند مثلا  مثل دو تا خواهر بودند .ولی یک مثالی هست که میگن جنده چش نداره جنده رو ببینه .  فروغ کمی تپل تر بود .. بعد از ظهری رو رفتم به آپار تمانش . خوشبختانه این طور نبود که فضول زیاد داشته باشه . اون مثل پریسا مشتری زیاد نداشت . .. انگاری  اونم فقط آماده بود که به من حال بده و قال قضیه رو بکنه . کاملا لخت دراز کشیده بود . پاهاشو باز کرده بود تا من کیرمو فرو کنم توی کسش . دوست داشتم کسشو بخورم تا بهش نشون بدم که می تونم با هاش حال کنم .کونش و کسش و سینه هاش و کل سیستم بدنی اون تپل تر و گنده تر از پریسا بود . هر چند هفت هشت سالی رو از اون بزرگتر نشون می داد . پریسا پوستش تازه تر و با نشاط تر بود ولی این لطافت رو در فروغ هم می شد دید . اون با عشوه گری اومد به سمتم . خیلی راحت گذاشت هر کاری رو که دوست دارم انجام بدم . کسشو وقتی لیس زدم و دیدم که حسابی خیسه خیلی حال کردم . وقتی هم که کیرمو فرو کردم توی کسش و کشیدمش بیرون و با ضربات پی در پی بر من ثابت شده بود که اون سر شار از هوسه لذت می بردم . فکرشو نمی کردم که تا این اندازه کیر من بهش حال بده . نمی دونم چرا احساس غرور می کردم . شایدم اون یک جنده نبو د و از این که مدتیه از شوهرش جدا شده نیاز به این داشت که با یک مرد باشه .. نمی دونستم ولی از اون به بعد تر جیح دادم که بیشتر با اون حال کنم . دلم می خواست اونو در حالات قمبلی هم بکنم . فروغ به هر ساز من می رقصید . البته ازش نخواستم که کیرمو فرو کنم توی کونش . خودم زیاد از این که کیرمو فرو کنم توی کون خوشم نمیومد . شاید به این دلیل که این کار رو بهداشتی نمی دونستم . سینه هاش هم خیلی ردیف بود . اما کس درشتی داشت و تا حدودی هم گشاد نشون می داد . اما از اونجایی که بیش از اندازه هوس داشت و نشون می داد که به من و کیرم نیاز داره تر جیح می دادم که از این به بعد بیشتر به سمت اون برم . از گاییدن کس درشت اون خسته نمی شدم . نمی دونستم چرا این قدر بازه . فقط همینو می دونستم که اگه اون حالا می خواست جنده بازی در بیاره به این نون و ماستها هوسش نشون داده نمی شد . حتی وقتی که اونو بوسیدم و در آغوشش گرفتم و در همون حالت کیرمو توی کسش حرکت می دادم هیچ اعتراضی نکرد . از صدای ناله های هوسش خوشم میومد . می دونستم که فیلم نیست . اون روز وقتی که ارضاش کردم واسه انزال شدن از کاندوم استفاده کردم .. وقتی هم که رفتم خونه , همسر قشنگ و مهربونم منتظر من بود . اون خودشو واسه من خیلی خوشگل کرده بود .. وقتی اون شب به بستر رفتیم تا باهاش سکس کنم به این فکر می کردم که با این که همسرم خیلی خوشگل تر و جوون تر و خوش پوست تر از فروغ و پریساست ولی از این که خیلی راحت اونو در اختیار دارم تقریبا یک حالت یکنواختی به خودش گرفته اون جوری که باید نمی تونم حال کنم . نمی دونم چرا وقتی که داشتم زنمو می گاییدم به این فکر می کردم که دفعه دیگه کی می تونم فروغو بکنم ... پایان .. . نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر