ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

شیدای شی میل 34

-آقا فری تو هر روز کونتو برق میندازی . خیلی هوس انگیزه . از کون زنا ایستادگی بهتری داره . کون مردا اگه بهش رسیدگی شه و خوب و تمیزنگه داشته شه خیلی بیشتر حال میده بهم تا کون زنا . -یعنی میگی کون مادرم و لاله جون به درد نمی خورد ؟/؟ -اتفاقا این دو تا کون هم خیلی با حال بود و استاندارد .. -حالا مال من استاندارد هست ؟/؟ -اوخ چه جورم . هم داخلش هم بیرونش .. تا اینجا رو اومده بودم یک تیر دو نشون شده بود ضرر نکردم . کون فری روازو سط بازش کردم و اونو که به طرف من قمبل کرده بود در چنگ خودم گرفتم . پنج تا انگشتای کف دستمو روی کونش حرکت می دادم . آخ که چه کونی داشت این پسره . معرکه معرکه بود . مشتی مشتی . جاااااان . بازم ته کیرمو نگه داشته  سرشو چسبوندم به سوراخ پسر خوشگله که عین دخترا ابروهاشو گرفته بود . یه روژهم اگه به لباش می زد دیگه یک دختر حسابی می شد .. -آههههههههه شیدا شیدا .. چقدر مزه داره .. حس می کنم کیر یک مرد رفته توی کونم . -آقا پسر کونی .. مگه کیر من نامرده ؟/؟  این اگه سر حال سر حال باشه همچین آتیشت می کنه که تا یه روز دست از سرش بر نمی داری . -من حالا شم نمی تونم دست از سرش بر دارم .. -آخخخخخخخخ .. شیدا شیدا .. بکن بکن .. الان آبتو نیاری ها .. زوده زوده . من نمی خوام کیرت شل شه و دیگه منو نکنی .. فری سرشو بر گردوند طرف من . لبامو گذاشتم رو لباش ولی طوری از کون دادن به من لذت می برد که بازم لباشو از روی لبام بر داشت و شروع کرد به جیغ و داد کشیدن . اون طرف مادر فری یعنی فروغ جان که اونم از دست کیر من امون نداشت و یک شکم سیر هم اونو گاییده بودم در اتاق فری رو زد و گفت ببینم چه خبره پسر .. این قدر کون دادن کیف داره که داری این طور جیغ و داد می کشی ؟/؟ الان صد تا همسایه اون ور تر خبر دار میشن که پسرم فری کونیه .. -مامان من چه گناهی کردم . مگه اختیار بدنمو ندارم ؟/؟ تازه به یه مرد که کون نمیدم . -پس به هوتن میدی چی ؟/؟ -اونجا رو بده بستون داریم . .. -فروغ خانوم ! عروس پشت پرده نشین شما که غریبه نیستین . تشریف بیارین داخل .. فری صداشو آورد پایین تر و گفت چی داری میگی شیدا . اون الان میاد و تمرکز من بهم می خوره .. -ببینم فری جون مگه حال کردن شما مردا مثل زناست ؟/؟ این تمرکز به هم می خوره دیگه چه مدلشه ؟/؟این که تمرکز نمی خواد . من سر در نمیارم . -من می خوام بیشتر حال کنم -فری یواش تر! فروغ می شنوه بد میشه . هر چی باشه اون مادرته .. -اووووخخخخخ نه نه .. مگه اون داره به تو و هوتن کون میده من مزاحمش میشم ؟/؟ کون خوشگل فری خوشگله برق می زد . دلم می خواست کیرمو می کشیدم بیرون به همه جای اون کون براقش زبون می زدم . اون سوراخشو لیس می زدم ..  این جوری هم خیلی با حال بود که کیرم توی سوراخ کون فری حرکت می کرد و آبش نمیومد -شیدا شیدا نمی تونی تند تر منو بکنی ؟/؟ -دلم می خواد ولی می ترسم کیرم بیاد بیرون دیگه فرو کردن اون داخل وقت بگیره .. من تحملشو ندارم حتی یه لحظه کیرم از این کون به این خوشگلی و گرد و توپ بیرون بیاد .. -فکر کردی من دلشو دارم که تو کیرت رو بیرون بکشی . مثل دخترا ناز می کرد .. -فروغ خانوم هنوز اونجا تشریف دارین ؟/؟ -با اجازه شما می خوام رفع زحمت کنم .. فری صبر کرد تا صدای پای مادرو دور شدنشو بشنوه . بعد گفت به این میگن مادر چیز فهم . -این دیگه چه صیغه شه . آدم باید با احترام از مادرش یاد کنه -مادر چیز فهم اونه که وقتی می بینه پسرش زیر کیر دیگرانه احترام اونو داشته باشه وارد نشه تا پسرش از اون کیر لذت ببره .. -تو هم باید احترام مامانتو داشته باشی . تازه مگه ما چند روز با هم دسته جمعی حال نکردیم ؟/؟ -حالا حسش این جوری بود .. منو بکن شیدا .. یه خورده کیرت رو اون داخل حرکت بده . نمی دونم چرا امروز این قدر گیر میدی . کیرم یواش یواش سفت تر می شد . انگاری انرژی از دست رفته اش رو داشت به دست می آورد . در عوض هر قدر که احساس سفتی و شق بودن بیشتری می کردم فکر می کردم که آبم می خواد خالی شه .. -هوتن فدات شم .. من کیرم آب داره پسر خوشگله .. آقا کونی .. من چیکار کنم .. دلم می خواد اون قدر کون منو بکنی که جر بخوره وقتی که رفتی تا ساعتها درد بکشم و به یاد بیارم که تو اون کونو گاییدی . ولی عیبی نداره منم می خوام کون من آبت رو می خواد ..... ادامه دارد ... نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر